quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende: [..]
Totdat Mahonie over 18 jaar uit haar slaapkamer komt.
Paar wekenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we gokken wanneer deze weer in de winkel liggen?
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Ik denk eigenlijk dat ze op meiden gaat vallen
Met mijn verjaardag liggen ze altijd al in de winkel. Heb afgelopen 2 jaar steeds paar zakken paaseitjes meegenomen naar het werk om uit te delenquote:
Ik voorzie vele gebroken hartenquote:
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag liggen ze altijd al in de winkel. Heb afgelopen 2 jaar steeds paar zakken paaseitjes meegenomen naar het werk om uit te delen
Iedereen is uitgenodigd, inclusief onze huistrollquote:
Stukje rust zeker ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja wel goed. Even geen stress meer.
Houd je vader zich er een beetje goed onder?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja wel goed. Even geen stress meer.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ja, niet meer vrijwel elke dag naar het hospice.
Onder een dekentje?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog even lekker douchen en in trainingspak op de bank hangen
Ja, best wel. Die focust zich nu heel erg op allerlei praktische dingen. Maar we houden hem wel goed in de gaten, want die gaat nog in een zwart gat vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd je vader zich er een beetje goed onder?
Dekentje is hier presentquote:
Kan ook fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dekentje is hier present
Alleen gaar dus geen sauna, maar lekker vroeg naar bed denk ik
Ja dat viel in het waterquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
Gezellig een avondje naar het circus in Carré
Ben paar keer 10min in de 100+ en dan weer 5-10 buiten gezeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dekentje is hier present
Alleen gaar dus geen sauna, maar lekker vroeg naar bed denk ik
Hey @bitterbal je mag ook komenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, inclusief onze huistroll
Neem Schneider Weisse original, tap 5 of tap 6. Veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben paar keer 10min in de 100+ en dan weer 5-10 buiten gezeten.
Een stuk of 5 keer.
Maar op de een of andere manier kost dat wel energie want ben best moe.
Zei trouwens iemand Erdinger hier, heb steeds zin in Erdinger.
Die dronk ik toen ik nog in Zwitserland kwam wel vakerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Neem Schneider Weisse original, tap 5 of tap 6. Veel lekkerder
Oh score op bierista is 0,2 minder dan Erdinger maar smaak is persoonlijk dus ga deze wel testen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Neem Schneider Weisse original, tap 5 of tap 6. Veel lekkerder
Vooral tap 5 en tap 6 zijn heel andere soorten witbier maar als je ze eens kan pakken dan zou ik ze zeker uitproberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh score op bierista is 0,2 minder dan Erdinger maar smaak is persoonlijk dus ga deze wel testen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben paar keer 10min in de 100+ en dan weer 5-10 buiten gezeten.
Een stuk of 5 keer.
Maar op de een of andere manier kost dat wel energie want ben best moe.
Zei trouwens iemand Erdinger hier, heb steeds zin in Erdinger.
Mijn maat is ook zo’n zelf uitgeroepen bierkenner, prima in een kroeg met spec bier laat ik hem gewoon kiezen en dan heb je prima shit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Vooral tap 5 en tap 6 zijn heel andere soorten witbier maar als je ze eens kan pakken dan zou ik ze zeker uitproberen.
Ik had ze eigenlijk al verwacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we gokken wanneer deze weer in de winkel liggen?
Die ik noemde zijn wel bij de betere Mitra verkrijgbaar en anders rij je even naar een drankmarkt in duutsland.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn maat is ook zo’n zelf uitgeroepen bierkenner, prima in een kroeg met spec bier laat ik hem gewoon kiezen en dan heb je prima shit.
Maar waarom moet dan altijd net dat bier lekker zijn wat je dan nergens kunt kopen?
Te vroeg na kerstquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze eigenlijk al verwacht.
Koop je weleens online?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Die ik noemde zijn wel bij de betere Mitra verkrijgbaar en anders rij je even naar een drankmarkt in duutsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |