Lastig man.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ligt het eraan dat je gewoon geen boeiend gesprek hebt.
Gelukkig kan ik met deze match praten over series dus ga ik gewoon GoT afzeiken.
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig man.
Weet nog hoe lastig was om iemand te vinden. Heb wel paar erg leuke dates gehad sinds vorige keer samenwonen. Helaas was er altijd bij een van de twee net de klik niet.
Bij 1 had ik het echt niet verwacht. Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad toen we daten, maar zij vond kennelijk dat het wel meeviel. Deed wel eventjes pijn.
Nja, zij was ook aan het vertellen over haar andere tinderdate en matchesquote:
Je hebt twee keuzes, opgeven of eens zonder profielfoto proberen. Misschien heb je dan wel succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)
Eigenlijk ook niet zo'n zin om te daten dus het is meer kijken of ik nog wat matches kan krijgen of dat ik het maar gewoon moet opgeven.
Herkenbaar. Ik had dat altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja zeg, precies zojuist open ik Tinder en swipe ik een match (lol)
Wel een beetje raar om te vertellen dat je liever met iemand anders zou daten op dit moment dan met haar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, zij was ook aan het vertellen over haar andere tinderdate en matchesJaloers maken misschien? Maar ik denk dat m'n brein het gewoon wilde verneuken
Bedoelde je dit grappig? #dtvquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes, opgeven of eens zonder profielfoto proberen. Misschien heb je dan wel succes.
Ja maar het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee is slechts een tip die ik je mee wil geven.
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)
Eigenlijk ook niet zo'n zin om te daten dus het is meer kijken of ik nog wat matches kan krijgen of dat ik het maar gewoon moet opgeven.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.
Hier kan ik wel achter staanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.
Noem je ama nou dik?quote:
5 over 12 gelijk toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef JanCees het volgende:
hebben jullie al gemasturbeerd dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |