Ja die tijden dat ik er maar 30 minuten over doe ipv 45-60 ga ik missenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:08 schreef Koen66 het volgende:
Weekend alweer voorbij. Vanaf morgen ook gedaan met de rust op de weg
Misschien wel... hetzelfde kantoor???quote:Op maandag 6 januari 2020 13:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Groeten terug van ander kantoor
Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 januari 2020 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien wel... hetzelfde kantoor???![]()
*kijkt argwanend rond*
Gast... ik eet patat en poep op worstenbroodjes.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijkJij kwam uit het zuiden van het land toch?
Ohquote:Op maandag 6 januari 2020 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gast... ik eet patat en poep op worstenbroodjes.
En carnaval vier je Caribisch en niet met een zachte g.
Ik kom van boven de rivieren. Dat moet wel bijna hetzelfde kantoor zijn!
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik zeg ook niet dat het wel zo is.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
OhGeen idee waarom ik dat dacht dan.
Ja Nederland boven de rivieren is piepklein, waarschijnlijk werken we om de hoek van elkaar!
(Ik las je eerste zin eerst alsof je op je worstenbroodjes graag patat en poep eet)
A-Punk was leuker.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik zeg ook niet dat het wel zo is.
Hier had een Oxford-komma niet misstaan.
Ik doe vandaag de driehoek Heerhugowaard -> Diemen -> Zwolle -> Heerhugowaard.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pippen zit ergens als je vanuit het zuiden langs mij en via Symph en Doedezemaar rijdt, maar geen zin om helemaal naar Dagoduck door te karren toch?
* Berkery zwaait vanuit een kantoor in Zwollequote:Op maandag 6 januari 2020 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe vandaag de driehoek Heerhugowaard -> Diemen -> Zwolle -> Heerhugowaard.
038! Blauwvingers!! Peperbus!!!quote:Op maandag 6 januari 2020 14:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
* Berkery zwaait vanuit een kantoor in Zwolle
quote:
Goed luisteren, dan hoor je Sean Kelly!quote:
Ben je er dit jaar niet meer bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |