Die laatste is natuurlijk wel een artiest die jarenlang genegeerd is door radio2quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of in die categorie een re-entry van Samen zijn van Willeke Alberti ft. Antoinette Hertsenberg
Ook altijd een beetje onder de radar geblevenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Die laatste is natuurlijk wel een artiest die jarenlang genegeerd is door radio2
Ik wijzig mijn keuze naar 17 miljoen mensen. Dat wordt een top 3. Maar dan met nog net iets aangepaste lyrics.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog eentje voor in de lijst. Samen zijn van Waylon, Wibi en Willeke. Top 3, minimaal.
Liesbeth List verwacht ook een stem,.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nick Cave en PJ Harvey wachten in spanning af!
Ja, heb hem ook al de hele week op Radio 10 staan. Naar het einde toe hoor je wel steeds meer nummers die je normaal ook al veel op die zender voorbij hoort komen, maar toch. Bijna alleen maar goede muziekquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
Die top 810 van muziek uit de jaren 80 op Radio 10 is ook lekker zeg. Vandaag alweer de laatste dag.
Neuh, het is nog maar maart, en Ramses is de stemmenmagneet van die 2. Liesbeth was toch vooral een beetje vreemd.quote:
Zeker waar. Vind alleen de nummer 1 wel verrassend. Leuk nummertje hoor, maar de beste uit de jaren 80? Nee dat niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook al de hele week op Radio 10 staan. Naar het einde toe hoor je wel steeds meer nummers die je normaal ook al veel op die zender voorbij hoort komen, maar toch. Bijna alleen maar goede muziek
Ik luister normaal nooit Radio 10, dus ik kan het wel hebben allemaal. Behalve Rob van Someren dan, maar daar luister je dan ook niet voor je plezier naar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook al de hele week op Radio 10 staan. Naar het einde toe hoor je wel steeds meer nummers die je normaal ook al veel op die zender voorbij hoort komen, maar toch. Bijna alleen maar goede muziek
Je kunt dit een serieuze lobbypoging noemen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liesbeth List verwacht ook een stem,.
Rob van Someren is inderdaad altijd een zapmomentje. Veel te veel gelul en super flauwe humor, waar ze zelf altijd net iets te hard om moeten lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister normaal nooit Radio 10, dus ik kan het wel hebben allemaal. Behalve Rob van Someren dan, maar daar luister je dan ook niet voor je plezier naar.
Die zou je inderdaad eerder op 15 ofzo verwachten. Maar blijft natuurlijk grijsgedraaid worden en volgens mij recent ook in het nieuws omdat de clip voor de 1 miljardste keer bekeken was.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker waar. Vind alleen de nummer 1 wel verrassend. Leuk nummertje hoor, maar de beste uit de jaren 80? Nee dat niet.
Eigenlijk te vroeg in het jaar gestorven. Tegen de tijd dat we mogen stemmen, zijn we dat alweer vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liesbeth List verwacht ook een stem,.
Preciesquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, of gewoon Bohemian Rhapsody.
Nee hè. Kunnen die drie niet eens verhuizen naar Kirgizië ofzo? Of een andere moeilijk bereikbare plek met slecht internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |