Oh jou nog vergeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:20 schreef Karzai het volgende:
Is het nu een keertje genoeg geweest met de beste wensen?
en thuis niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:21 schreef Karzai het volgende:
Ik wil naar huis er staat koud bier op mij te wachten🙋
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jou nog vergeten.
De beste wensen!
Tosti met vlammetjesvlees ertussen. En kaas. Van de fabrikant van VlammetjesTMquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zin in vlamtosti trouwens
Nooit gehad maar klinkt lekker
Ja dat klinkt natuurlijk wel fantastischquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tosti met vlammetjesvlees ertussen. En kaas. Van de fabrikant van VlammetjesTM
Pas op dat ze je niet snappen hčquote:
En met smurken bedoel je bepaalde vieze kereltjes die je begluren, betasten of uitschelden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zwembad in Osnabrück zijn we, is een aanrader als je kinderen hebt (of zelf jong bent)
Veel goeie glijbanen, schoon, goedkoopvreten, goeie sauna en geen smurken.
Is leuk kamperen daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
Oh ja, ik wil graag naar Texel dit jaar. Zoveel tofs over gehoord
Vlieland is toch het mooiste eiland? Er is eigenlijk niks behalve natuur. Zou er graag eens heengaan.quote:
Vraag @ieniminimuisquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat klein fixwerk aan kleding moeten doen.
en een militair oefenterrein, het strand is wel goddelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Vlieland is toch het mooiste eiland? Er is eigenlijk niks behalve natuur. Zou er graag eens heengaan.
Nah, niet voor vijf minuten handwerk.quote:
Klopt, ik heb niet genoeg rust in m'n kont om me langer dan een weekend op zo'n eiland te vermakenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
maar het is heel klein, twee uurtjes heb je het wel rondgefietst
Hebben ze daar al internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:43 schreef MCH het volgende:
Texel vond ik ook fantastisch, wandelen door de Slufter
Wandelen. Rondkijken. Biertje doen. Relaxen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
maar het is heel klein, twee uurtjes heb je het wel rondgefietst
Zoek het uitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze daar al internet?
Het zelf kunnen is wel verdraaide makkelijk, maar het valt wat mij betreft wel in de categorie wc schoonmaken. Stom.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Dat breng ik naar de kleermaker, ik heb ook geen naald en draad en zulks
Klinkt wel erg als je zegt dat je vorig jaar voor het laatst gesport hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:53 schreef VKV het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben moed aan het verzamelen voor de eerste keer sporten sinds een maand
ah rustig aan beginnen en daarna de sauna induikenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:53 schreef VKV het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben moed aan het verzamelen voor de eerste keer sporten sinds een maand
Ik ben zwanger van menig foodbaby momenteelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt wel erg als je zegt dat je vorig jaar voor het laatst gesport hebt.
Sportschool begin ik ook niet meer aan. Bij drie verschillende ooit een abonnement gehad, in het begin vet fanatiek en als je dan een keer niet meer gaat, is de volgende keer niet meer gaan ineens heel makkelijk. En zo ga je nooit meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen zin meer in de sportschool, eigenlijk zou dat ook wel goed voor me zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ben zwanger van menig foodbaby momenteel
Goeie, kan er vanavond wel even inquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah rustig aan beginnen en daarna de sauna induiken
ja vooral als je een maand niet traint hahahquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:05 schreef Karzai het volgende:
oh oh dat is een zeer uitputtende en intensieve sport volgens mij
Smeerlappen, schurken, Marokkanen en Turken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En met smurken bedoel je bepaalde vieze kereltjes die je begluren, betasten of uitschelden?
Ja zoiets gokte ik alquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Smeerlappen, schurken, Marokkanen en Turken.
Las het jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het CBR heeft in de fik gestaan he
Cool!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Las het ja
Heb daar nog ooit gesolliciteerd![]()
Werd toevallig twee weken terug gevraagd of ik interesse had ik een baan daar
Komt wel dichtbij zo!
wel koud hoor, jaloers op je saunaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:08 schreef Molo het volgende:
Sauna en dan buiten zitten is zo heerlijk
Ga ik vanavond ook gewoon doen, in baddoek in de tuin![]()
Zálig
Heb trouwens echt zin in bitterballen
Is daar niks in de buurt?quote:
Erdinger heb ik met oud op nieuw nog gehad. Lekker!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak eens een lekkere koele Erdinger
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
en die is nu ten einde, met de voetjes omhoog?
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gebeuren maar vreemde dingen dit nieuwe jaar in Den Haag
Nee joh, ik ga lekker koken en in bad vanavond.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:05 schreef Karzai het volgende:
gaan jullie nog de stad in ofzo, nieuwjaarsborrel?
Gek zeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:05 schreef Karzai het volgende:
gaan jullie nog de stad in ofzo, nieuwjaarsborrel?
Waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
Is voor mensen die aan het huishouden doen
RIPquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
The horror![]()
SOP / Bitterballen ragout op toiletbril
Ik heb gratis hulpquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef Karzai het volgende:
Ja snap ik ook niet heur, voor een tientje per uur doet iemand anders dat voor je
Jij hebt een huishoudster?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef Karzai het volgende:
Ja snap ik ook niet heur, voor een tientje per uur doet iemand anders dat voor je
Ik weet niet wat ze grondig kwamen doen huehue, maar klinkt als een goed cadeauquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
ik doe het allemaal zelf, vorig jaar had mijn moeder wel even twee meisjes ingehuurd voor mijn verjaardag om het het even grondig te doen
Mja, ben ik ook geen fan van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
De gedachte dat hier een vreemde binnenkomt zie ik niet zo zitten :p
Ik ben er niet zo goed in :pquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mij is het altijd wel netjes en schoon
Gewoon kijken danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
vaag. Op netflix staat Vikings als nieuw. Terwijl k dacht het al gezien te hebben maar het komt mij ook niet bekend voor
Oh hendig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
vaag. Op netflix staat Vikings als nieuw. Terwijl k dacht het al gezien te hebben maar het komt mij ook niet bekend voor
Kan ik jou inhuren?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vaak complimenten gehad dat alles zo netjes is.
Wat is jullie specialiteit met de lunch?quote:
gewoon basic snelle hap. Salades en burgersquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is jullie specialiteit met de lunch?
Opluchting ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk. Weer een beetje rust.
Ah dat klinkt ietwat positief in deze zware periodequote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk. Weer een beetje rust.
Dus jullie zitten meer rondom bedrijven dan echt in het winkelcentrum?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Meeste hebben maar uurtje om te lunchen dus we rammen alles er doorheen
quote:
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt ietwat positief in deze zware periode
Ja meeste gasten met lunch zijn kantoormensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jullie zitten meer rondom bedrijven dan echt in het winkelcentrum?
Oh je ma is overleden? Gecondoleerd nog danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat het voorbij is. Veel ellende gezien de afgelopen maanden.
Ja herken het gevoel. Je zit er eigenlijk een beetje op te wachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat het voorbij is. Veel ellende gezien de afgelopen maanden.
Dankjewel Bossie!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ma is overleden? Gecondoleerd nog dan
Wel goeie burgers of zou je zelf elders gaan eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon basic snelle hap. Salades en burgers
Misschien even kijken op Social Deal voor leuke aanbiedingen??quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:31 schreef Lionne1980 het volgende:
Hoi! Een heel weekend kinderloos. Morgen willen we gaan shoppen en uit eten. Maar waar?
Welke regio?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:31 schreef Lionne1980 het volgende:
Hoi! Een heel weekend kinderloos. Morgen willen we gaan shoppen en uit eten. Maar waar?
Gaarnequote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik kom wel even langs met de wc eend.
Wel lekker maar uurtje hoeven knallen en daarna weer war rustiger.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meeste gasten met lunch zijn kantoormensen.
Ben jij weleens in het Haagse geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jullie zitten meer rondom bedrijven dan echt in het winkelcentrum?
Ik zou ergens anders gaan. Het zijn van die dikke burgers en daar hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel goeie burgers of zou je zelf elders gaan eten?
Ja meestal smiddags leeg en dan pas met diner weer gastenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker maar uurtje hoeven knallen en daarna weer war rustiger.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou ergens anders gaan. Het zijn van die dikke burgers en daar hou ik niet zo van
Heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
Doen er daar ook weleens van die mongolen een servet in hun kraag proppen?
Gelukkig hier nog niet gebeurdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal flikkert koppen soep over gasten heen, toch BB?
Je hebt een eigen sauna?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is jullie specialiteit met de lunch?
Den Bosch is wel een leuke stad.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:38 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
We wonen in Utrecht. Max 3 kwartier rijden ofzo.
Om hun nek knopen denkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
Doen er daar ook weleens van die mongolen een servet in hun kraag proppen?
Koos doet dit zo weleens (thuis) om mij nijdig te krijgenquote:
Hoog Catharijne danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:38 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
We wonen in Utrecht. Max 3 kwartier rijden ofzo.
Yesquote:
Dat is een brede stropdas!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos doet dit zo weleens (thuis) om mij nijdig te krijgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Blehquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh, nee.![]()
Erdinger is een Hefe Weizen.
Wad un kudtpersoonquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dit Koos?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die zijn op. Heb nog wel Hertog Jan Grand Prestige staan. Ook donker, ook zwaar. Maar andersquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer eten. Codewoord: tomatensoep met bitterballetjes
dat lijkt me conjosmerigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit gedronken maar voldoet wel aan mijn profiel van lekker bierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn op. Heb nog wel Hertog Jan Grand Prestige staan. Ook donker, ook zwaar. Maar anders
Gewoon ernaast serveren. Godenmaaltijd johquote:
Düsseldorf, lekkere mix van Duits in de alt brouwerijen en Japans in de Japanse wijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:31 schreef Lionne1980 het volgende:
Nou zit onze Soviet gast opeens in Mauritanië, wel met een lekker Russisch hertjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anderhalve maand terug met le velo, maar niet echt de stad zelf in geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben jij weleens in het Haagse geweest?
Oh ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, anderhalve maand terug met le velo, maar niet echt de stad zelf in geweest.
Waar is die vent eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij ook zon zwakzinnige uitstraling?
Volgens mijn begeleiders en psychiater wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij ook zon zwakzinnige uitstraling?
Alinaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou zit onze Soviet gast opeens in Mauritanië, wel met een lekker Russisch hertje
Oh dat zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon ernaast serveren. Godenmaaltijd joh
Word onderhand wel echt erg met je dementiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja!
Is waar ook, had je me nog verteld toen
Afgeleid door dickpics van die of genequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word onderhand wel echt erg met je dementie
Ik zal je de volgende keer wel appen als ik die kant op kom en onderweg koop ik nog wel een pot vaselinequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rabbit was vlakbij en vraagt niet eens even of hij een kopje koffie of biertje mag komen doen
Toen zei je dat je was afgeleid door mijn selfie in een strak pakjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Afgeleid door dickpics van die of gene
Ik ben volgende week weer in DH, kan ik langskomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rabbit was vlakbij en vraagt niet eens even of hij een kopje koffie of biertje mag komen doen
Heb je wel nodig met Haags ja. Jezus wat een omvangquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer wel appen als ik die kant op kom en onderweg koop ik nog wel een pot vaseline
oh?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Haags ja. Jezus wat een omvang
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer wel appen als ik die kant op kom en onderweg koop ik nog wel een pot vaseline
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Haags ja. Jezus wat een omvang
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben volgende week weer in DH, kan ik langskomen?
Vandaar ook 'LIE gourmet' als merk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Dit is ook mooi
Himalayazout (dikke onzin), uit Frankrijk afkomstig
![]()
Daarna naar Denemarken verscheept en nu in Nederland![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heet zeker niet voor niets 'Lie'
Oh....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen zei je dat je was afgeleid door mijn selfie in een strak pakje
Ja idd, echt manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook 'LIE gourmet' als merk.
Ik voel het nog van een half jaar geleden.quote:
Ook scheurtjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel het nog van een half jaar geleden.
Met @CherryLips?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste meets waar ik was ging het er ook wild aan toe.
Ik heb toen 3 hechtingen moeten laten zetten ; (quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die liet me op het laatste moment zitten
Je had het dessert moeten zien. Grootste bord dat ik ooit gehad heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je moet ook wel zeggen dat je chocolade meeneemt.
En dan de week erop er gewoon keihard doorheen beuken zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb toen 3 hechtingen moeten laten zetten ; (
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan de week erop er gewoon keihard doorheen beuken zeker?
Ah men, echt, die jongen kent geen genade
Nou heb ik trek in ijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had het dessert moeten zien. Grootste bord dat ik ooit gehad heb.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Dit is ook mooi
Himalayazout (dikke onzin), uit Frankrijk afkomstig
![]()
Daarna naar Denemarken verscheept en nu in Nederland![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heet zeker niet voor niets 'Lie'
Die 127k zijn niks voor jouquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NEE IK ZIT NOG LANG NIET OP 1 MILJOEN
schiet is opquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NEE IK ZIT NOG LANG NIET OP 1 MILJOEN
Dit jaar ook al geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even filmpjes van de afgelopen nieuwjaarsrondjes aan het terugkijken
Dikke bullshit op álle vlakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Het zou "het zuiverste zout ter wereld" zijnWaarom heeft het dan een kleurtje?
Zeezoutquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dan het beste en lekkerste zout ter wereld?
Ja afgelopen jaar zijn we ook in maart geweest. Bevalt gewoon beter want langer daglicht en relaxter regelen omdat half december overal de dienstregelingen omgegooid worden. Dus als we dan half januari willen, weten we heel lang niks en moeten we ineens halsoverkop alles gaan regelen en dat is gewoon kut. Maart is beter. Maar het was altijd het nieuwjaarsrondje dus dat blijft het. De term "rondje" slaat ook allang nergens meer op: In 2017 zijn we naar de Zwitserse grens geweest, in 2018 naar Wroclaw in Polen, in 2019 vlogen (!) we naar Schotland om via York en Londen terug naar huis te treinen en over 2 maanden zitten we aan de Italiaanse rivičraquote:
ZOUT IS ZOUTquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fleur de sel de Guérande, dat weet jij ook zelf welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Fleur de sel de Guérande, dat weet jij ook zelf wel
Je anus is ook mee en dat is regelmatig een rondjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja afgelopen jaar zijn we ook in maart geweest. Bevalt gewoon beter want langer daglicht en relaxter regelen omdat half december overal de dienstregelingen omgegooid worden. Dus als we dan half januari willen, weten we heel lang niks en moeten we ineens halsoverkop alles gaan regelen en dat is gewoon kut. Maart is beter. Maar het was altijd het nieuwjaarsrondje dus dat blijft het. De term "rondje" slaat ook allang nergens meer op: In 2017 zijn we naar de Zwitserse grens geweest, in 2018 naar Wroclaw in Polen, in 2019 vlogen (!) we naar Schotland om via York en Londen terug naar huis te treinen en over 2 maanden zitten we aan de Italiaanse rivičra"rondje" mwoa
Snob. Maakt geen reet uit mensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Fleur de sel de Guérande, dat weet jij ook zelf wel
Zo zo, jij weet er meer van?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Je anus is ook mee en dat is regelmatig een rondje
In je mondje, kutje of in je poeperd?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik het maar. Dan zou ik mij de hele dag laten neuken.
Ja echt welquote:
Ik weet overal heel veel van.quote:
Een zoutig kutje natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ze wel meteen vertellen dat aapjes enorme piemels hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter ziet net een donkere vent op tv en zegt 'hey kijk mama, een aap'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter ziet net een donkere vent op tv en zegt 'hey kijk mama, een aap'![]()
![]()
Eng mannetje ben jijquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Totdat Mahonie over 18 jaar uit haar slaapkamer komt.
Valt tegen hoor in het echtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ze wel meteen vertellen dat aapjes enorme piemels hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |