Oh jou nog vergeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:20 schreef Karzai het volgende:
Is het nu een keertje genoeg geweest met de beste wensen?
en thuis niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:21 schreef Karzai het volgende:
Ik wil naar huis er staat koud bier op mij te wachten🙋
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jou nog vergeten.
De beste wensen!
Tosti met vlammetjesvlees ertussen. En kaas. Van de fabrikant van VlammetjesTMquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zin in vlamtosti trouwens
Nooit gehad maar klinkt lekker
Ja dat klinkt natuurlijk wel fantastischquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tosti met vlammetjesvlees ertussen. En kaas. Van de fabrikant van VlammetjesTM
Pas op dat ze je niet snappen hčquote:
En met smurken bedoel je bepaalde vieze kereltjes die je begluren, betasten of uitschelden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zwembad in Osnabrück zijn we, is een aanrader als je kinderen hebt (of zelf jong bent)
Veel goeie glijbanen, schoon, goedkoopvreten, goeie sauna en geen smurken.
Is leuk kamperen daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
Oh ja, ik wil graag naar Texel dit jaar. Zoveel tofs over gehoord
Vlieland is toch het mooiste eiland? Er is eigenlijk niks behalve natuur. Zou er graag eens heengaan.quote:
Vraag @ieniminimuisquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat klein fixwerk aan kleding moeten doen.
en een militair oefenterrein, het strand is wel goddelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Vlieland is toch het mooiste eiland? Er is eigenlijk niks behalve natuur. Zou er graag eens heengaan.
Nah, niet voor vijf minuten handwerk.quote:
Klopt, ik heb niet genoeg rust in m'n kont om me langer dan een weekend op zo'n eiland te vermakenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
maar het is heel klein, twee uurtjes heb je het wel rondgefietst
Hebben ze daar al internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:43 schreef MCH het volgende:
Texel vond ik ook fantastisch, wandelen door de Slufter
Wandelen. Rondkijken. Biertje doen. Relaxen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
maar het is heel klein, twee uurtjes heb je het wel rondgefietst
Zoek het uitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze daar al internet?
Het zelf kunnen is wel verdraaide makkelijk, maar het valt wat mij betreft wel in de categorie wc schoonmaken. Stom.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Dat breng ik naar de kleermaker, ik heb ook geen naald en draad en zulks
Klinkt wel erg als je zegt dat je vorig jaar voor het laatst gesport hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:53 schreef VKV het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben moed aan het verzamelen voor de eerste keer sporten sinds een maand
ah rustig aan beginnen en daarna de sauna induikenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:53 schreef VKV het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben moed aan het verzamelen voor de eerste keer sporten sinds een maand
Ik ben zwanger van menig foodbaby momenteelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt wel erg als je zegt dat je vorig jaar voor het laatst gesport hebt.
Sportschool begin ik ook niet meer aan. Bij drie verschillende ooit een abonnement gehad, in het begin vet fanatiek en als je dan een keer niet meer gaat, is de volgende keer niet meer gaan ineens heel makkelijk. En zo ga je nooit meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen zin meer in de sportschool, eigenlijk zou dat ook wel goed voor me zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ben zwanger van menig foodbaby momenteel
Goeie, kan er vanavond wel even inquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah rustig aan beginnen en daarna de sauna induiken
ja vooral als je een maand niet traint hahahquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:05 schreef Karzai het volgende:
oh oh dat is een zeer uitputtende en intensieve sport volgens mij
Smeerlappen, schurken, Marokkanen en Turken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En met smurken bedoel je bepaalde vieze kereltjes die je begluren, betasten of uitschelden?
Ja zoiets gokte ik alquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Smeerlappen, schurken, Marokkanen en Turken.
Las het jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het CBR heeft in de fik gestaan he
Cool!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Las het ja
Heb daar nog ooit gesolliciteerd![]()
Werd toevallig twee weken terug gevraagd of ik interesse had ik een baan daar
Komt wel dichtbij zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |