abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2003 @ 16:20:55 #1
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7875281
Deel 11 alweer

Allemaal veel succes met het voortzetten van je dieet of met de nieuwe voornemens nu dan echt wat kilo's kwijt te raken

Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX
Fok! Dieetclub X

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer

Op 17 januari is Isabeau gaan schrappen in onderstaande lijst. Als je bent verwijderd en je vindt dat dat eigenlijk niet de bedoeling was, dan moet je even heel hard schreeuwen In het vorige topic staat de onderstaande oude versie nog wel. Als criterium heb ik vrij vaag de mensen die in de afgelopen 3 topics hebben gepost aangehouden. Klachten bij isabeau@fok.nl, Jojogirl heeft dus geen mensen verwijderd Ik heb ook nog een paar mensen toegevoegd en wat getallen aangepast.

Atrimar(1m86) was 91 kg is nu 87 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen -4
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 80,4 kg en wil graag 72 kg wegen -1,6
charmed-angel is nu 80 kg en wil graag 65 wegen
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 89, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -22
Cynix(1.87) is nu 98 kg en wil graag 87 wegen
Danny (1m77), was 92,5, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10,5
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 86,5 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -3,5
Essebes(1m76) is nu 93,8 en wil graag 82 wegen
Fannetje(1m75) was 95, is nu 93 en wil graag 75 wegen -2
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 72kg en wil graag 73 kg wegen -10,5
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 65 kg wegen -15,8
heaven7 is 65 kg en zou graag 60 willen wegen
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 90,6 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,4
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 80,1 kg en wil graag 75 kg wegen -11,9
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 62 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -8
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 66,1kg en wil graag 60 kg wegen -5,9
La_Chatte_Noir(1m71) was 80,5 kg, is nu 79,9 kg en wil graag 72 wegen -0,6
LEiPiE(1m85) was 95 kg, is 91 en wil graag zo'n 80 a 85 wegen-4
lilianveldhuizenwas 87,5 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 wegen -0,5
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 96,5 en wil graag minder dan 80 kg wegen -13,9
Lurky (1m65), was 80 kg, nu 67,9 kg, wil graag 65 kg wegen -12,1
maple_leaf is nu 65 kg en heeft onder de 60 kg als streefgewicht
Magic666(1m85) was 103, is nu 95 en wil graag tussen de 85-90 wegen-8
Miss_sly was 82,5 en is nu 81,5 -1
Moesta (1m56) was 89, is nu 61 en wil naar 50 kilo -28
Nyame(1m62) was 77,8 kg is nu 73 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -4,8
poep(1m69) was ooit 86, is nu 63,5 kg en wil graag 60-62 kg wegen -22,5
popje(1m70) is nu 63 kg en wil graag 59 wegen
Swatkat(1m76) was 92 kg, is 86 en wil graag 70 kg wegen-6
Tackleberry (1m80) was 94 kg, is nu 92 kg en wil graag 80 kg wegen -2
Tovaho(1m83) was 119,1 kilo, is nu 109,2 en wil gaag 90-95 wegen-9,9
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6
uiruru(1m78) is 88 kg en wil graag 77 kg wegen
YPPY(1m72) was 95 kg, is nu 88 kg en wil graag 75 wegen -7
Zusje (1m77) is nu 101 kg en heeft als eerste doel de 86 kg

Links:

www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www.weight-loss-diet-i.com/ - heeeel erg veel dieet advies!
Oxygen Health - site van oxygen.com om in 52 stappen af te vallen
http://how-can-i-lose-weight.com/ - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
http://www.ivillage.com/diet/ - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
http://www.3fatchicks.com/ - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak.com - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:

ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 17-01-2003 12:59]

pi_7875421
Van de volgende mensen krijg ik vandaag of anders uiterlijk morgen nog een update van het gewicht. Het kan hier neergesmeten worden of via mail worden doorgegeven:

Esk, Miss_Sly, Glossy, Lurky, Jojogirl, Charmed_Angel, Isabeau, Moesta, Nyame en troT.

pi_7875447
Ik wil ook in het lijstje!
  maandag 13 januari 2003 @ 16:29:07 #4
4177 Jojogirl
pi_7875461
* Jojogirl gaat vanavond na het eten braaf sporten en wegen Dat duimpje omhoog hoop ik er maar vast bij
  maandag 13 januari 2003 @ 16:30:48 #5
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7875506
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:27 schreef Kleintje het volgende:
Van de volgende mensen krijg ik vandaag of anders uiterlijk morgen nog een update van het gewicht. Het kan hier neergesmeten worden of via mail worden doorgegeven:

Esk, Miss_Sly, Glossy, Lurky, Jojogirl, Charmed_Angel, Isabeau, Moesta, Nyame en troT.

van mij hoor je het morgen ochtend want vanmorgen moest ik wer vroeg te werk en ik weeg me altijd smorgens als ik net heb geplast en ff heb gezeten en nog is heb geplast dat scheelt allemaal weer kwa kilo's (onsjes)
  maandag 13 januari 2003 @ 16:50:34 #6
4177 Jojogirl
pi_7875889
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook in het lijstje!
Ik heb jou toegevoegd en ook een hoop andere mensen en dingen toegevoegd en veranderd
pi_7876142
Brighteyes, wij hadden helemaal niks afgesproken hoor.

Vind het trouwens nogal met 2 maten meten. Jij mag kritiek geven (op mij) wat je wil maar owee als ik het eens doe, dan hadden wij zogenaamd afgesproken om elkaar met rust te laten.

Ik mag dan wel 17 zijn, en niet te dik, ik laat echt niet over me heen lopen hoor. Helaas voor jou.

Ik vind dat een beetje humor best mag, sorry, dat is mijn mening.

pi_7876218
HOU OP MET DAT GEZEIK HIER!

Het was hier altijd gezellig, iedereen hielp elkaar, had een goed bemoedigend woordje voor elkaar over maar nu...

Hou op met je gelijk te halen Heaven7!
Ga gewoon stevig mee dieeėten en lever niet overal commentaar op als iemand het goed bedoelt!

pi_7876253
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:10 schreef Kleintje het volgende:
HOU OP MET DAT GEZEIK HIER!

Het was hier altijd gezellig, iedereen hielp elkaar, had een goed bemoedigend woordje voor elkaar over maar nu...

Hou op met je gelijk te halen Heaven7!
Ga gewoon stevig mee dieeėten en lever niet overal commentaar op als iemand het goed bedoelt!

Dat deed Brighteyes bij mij ook niet, en ik hoef echt niet mijn gelijk te hebben hoor. Ik laat gewoon niet over me heenlopen, men heeft oh zoveel kritiek op mij gehad, waarom zou ik niet even wat mogen zeggen als ik het ergens niet mee eens ben?

En uhm "jij bent zeker de leukste thuis " vind jij zelf dat dat goed bedoeld is

Want daar gaat het in dit geval over.

pi_7876278
vanavond ga ik weer een uur steppen dus daarna kom ik het melden!

is steppen eigenlijk wel goed voor de vetverbanding? Je verbrandt toch het best op cardioappartauur, maar met dingen als steppen minder? Hoe hoog mag je hartslag eigenlijk komen om nog effectief te verbranden? ( * Nyame is na een kwartier steppen al bekaf )

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  maandag 13 januari 2003 @ 17:18:26 #11
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7876335
laten we het ff gezellig houden hier zeg,als je wat te klagen heb ga dan naar fokklaagbaak word het een beetje zat dat gebek vecht de hele tijd
pi_7876342
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:18 schreef glossy het volgende:
laten we het ff gezellig houden hier zeg,als je wat te klagen heb ga dan naar fokklaagbaak word het een beetje zat dat gebek vecht de hele tijd
  maandag 13 januari 2003 @ 17:19:34 #13
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7876351
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:14 schreef Nyame het volgende:

is steppen eigenlijk wel goed voor de vetverbanding? Je verbrandt toch het best op cardioappartauur, maar met dingen als steppen minder? Hoe hoog mag je hartslag eigenlijk komen om nog effectief te verbranden? ( * Nyame is na een kwartier steppen al bekaf )

bedoel je steppen op een bankje of op een step apparaat? want op die step apparaat verbrand je wel veel aan calorien namelijk
  maandag 13 januari 2003 @ 17:29:19 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7876557
Vandaag een redelijk goed dagje gehad, zeker gezien het feit dat ik ongesteld moet worden. Hoofpijn en buikpijn zijn al aanwezig!

Vriendje moet vanavond overwerken, dus ik vrees met grote vreze dat ik een kant-en-klare maaltijd ga halen. Helaas niet al te mager vaak, maar toch ook weer beter dan patat of zoiets.

Eens kijken wat de weegschaal daar morgen over te zeggen heeft!

pi_7876592
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:14 schreef Nyame het volgende:

Als ik de WW cd-rom moet geloven dan krijg je 2 bonuspoints als je een kwartier bezig bent.
Voor fietsen is dit maar 1 bonuspoint per kwartier.
Dus dat zegt wel wat denk ik!
pi_7876668
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:19 schreef glossy het volgende:

[..]

bedoel je steppen op een bankje of op een step apparaat? want op die step apparaat verbrand je wel veel aan calorien namelijk

een steples, dus in groepsverband op een bankje
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:31 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als ik de WW cd-rom moet geloven dan krijg je 2 bonuspoints als je een kwartier bezig bent.
Voor fietsen is dit maar 1 bonuspoint per kwartier.
Dus dat zegt wel wat denk ik!

en dan 8 bonuspoints voor een uur of zit er een maximum aan?

En hoeveel bonuspoints krijg je voor andere sporten?
(doe fitnessdance (=aerobics+fitness), bodybalance, bodypump, steps, squash, callanetics en binnenkort ook bodycombat)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  maandag 13 januari 2003 @ 17:39:19 #17
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7876722
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:35 schreef Nyame het volgende:

[..]

een steples, dus in groepsverband op een bankje
[..]

en dan 8 bonuspoints voor een uur of zit er een maximum aan?

En hoeveel bonuspoints krijg je voor andere sporten?
(doe fitnessdance (=aerobics+fitness), bodybalance, bodypump, steps, squash, callanetics en binnenkort ook bodycombat)

aerobics is 1.5 punten voor 15 min en steppen is 2 punten per 15 min,de rest staat er niet bij dus dan moet je denk maar schatten tussen de 1.5 a 2 punten per 15 min
pi_7876775
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:39 schreef glossy het volgende:

[..]

aerobics is 1.5 punten voor 15 min en steppen is 2 punten per 15 min,de rest staat er niet bij dus dan moet je denk maar schatten tussen de 1.5 a 2 punten per 15 min

dank je!
  Moderator maandag 13 januari 2003 @ 17:49:14 #19
5428 crew  miss_sly
pi_7876892
Ik kon inderdaad op de cd ook niet zo goed mijn puntjes vinden voor anderhalf uur fitnessen, waarvan een dik uur cardiofitness. Heb dus maar een schatting gemaakt en voor ongeveer 8 punten in de sportzaal ingevuld...zal zeker niet te veel zijn en als het te weinig is heb ik gewoon wat extra gedaan

Ik heb mijn vader ook een cd-tje gegeven, en hij is er ook mee aan de gang...echt heel leuk! en dan samen keuvelen over puntjes hiervoor en puntjes daarvoor en puntjes sparen enzo. Ik hoop dat het goed gaat bij hem, want hij wordt toch donderdag al 63 (feestje dus, dat wordt uitkijken) en hij is gewoonweg echt wel te dik. En tja, als dochter ga je je dan toch langzamerhand zorgen maken; ik wil hem graag nog een tijdje houden als het kan!

Kleintje: als je griep hebt mag je een beetje liever voor jezelf zijn; dus dat je 7 ons bent afgevallen is erg goed!! ow ja, en noteer voor mij morgen maar 82. met de menstruatie in aantocht willen er niet meer kilo's af lijkt het wel...

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_7877230
Potjandorie,.. je hoeft niet meteen mijn gewicht aan te passen dat ie omhoog is gegaan hoor, *zieligkijk* die 3 ons verschil vanochtend,.....

Zowiezo klopte mijn begin gewicht niet,... daz 93 (of als we echt van het hoogtepunt uit willen gaan 94)
Jammer dat we het vetpercentage niet noteren trouwens (snap wel dat niet iedereen dat heeft) maar dat van mij is van 40% naar 29,3% gegaan,.. en daz al best heel wat (kan ik tenminste zien dat dat sporten helpt)

Zometeen gaan we lekker macaroni eten (met HEEL veel verse groenten en lekker veel knoflook oja en volkoren pasta (zit je echt zo vol van)
Dan ga ik kijken hoe ik me DAARna voel, of ik wel of niet ga RPM'n (ben nu nml erg suf, en RPM is pas om 9 uur, en wil eigenlijk wel vroeg naar bed maarja,. .zeur, zeur, zeur,.. ik zie wel wat ik ga doen vanavond)

The captain of your brainship is drunk.
pi_7877239
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:27 schreef Kleintje het volgende:
...Lurky...
Splintergewicht meldt zich! Alweer zowat een kilo lichter (9 ons er af)
67,9 Tadaaaaaaaaa!!!!!
Goed he? Dankzij dit topic, dankzij jullie en mezelf natuurlijk want we kunnen het

Hoi! Hoi! Hoi! Ik raak niet eens meer buiten adem als ik ren om mijn trein te halen ofwel ik kan weer rennen om het OV niet te missen
En dat op hoge hakken in mooie kleren die mij al een jaar niet meer pasten. Nog even doorzetten en ik hoef hier helemaal niet meer te melden wat ik weeg

Moderator maandag 13 januari 2003 @ 18:21:11 #22
5428 crew  miss_sly
pi_7877356
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:13 schreef Swatkat het volgende:
Jammer dat we het vetpercentage niet noteren trouwens (snap wel dat niet iedereen dat heeft) maar dat van mij is van 40% naar 29,3% gegaan,.. en daz al best heel wat (kan ik tenminste zien dat dat sporten helpt)
Joh, dat is hartstikke goed!!

Ik heb me vorig jaar eenmaal gewogen op de sportschool waar ze ook verpercentage meten en dat was 37%. Ik ben daar zo van geschrokken dat ik er niet meer op ben gaan staan ik heb me wel voorgenomen dat als het dieten een beetje wil lukken, ik over een paar weken nog een keer die weegschaal probeer, maar voorlopig hou ik het bij mijn simpele weegschaaltje!

Moderator maandag 13 januari 2003 @ 18:23:34 #23
5428 crew  miss_sly
pi_7877397
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:14 schreef Lurky het volgende:

[..]

Splintergewicht meldt zich! Alweer zowat een kilo lichter (9 ons er af)
67,9 Tadaaaaaaaaa!!!!!
Goed he? Dankzij dit topic, dankzij jullie en mezelf natuurlijk want we kunnen het

Hoi! Hoi! Hoi! Ik raak niet eens meer buiten adem als ik ren om mijn trein te halen ofwel ik kan weer rennen om het OV niet te missen
En dat op hoge hakken in mooie kleren die mij al een jaar niet meer pasten. Nog even doorzetten en ik hoef hier helemaal niet meer te melden wat ik weeg

Goed zo Lurky! echt geweldig!

je hebt alle reden trots op jezelf te zijn!! je had misschien wel wat hulp aan dit topic, maar je moest het toch echt allemaal zelf doen!

pi_7877798
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:23 schreef miss_sly het volgende:
...
maar je moest het toch echt allemaal zelf doen!
Nou, meer 'niet doen' dus afblijven van allerlei lekkere zaken. Het elkaar in de gaten houden en melden en raad geven helpt echt! Wat dat betreft is het jammer dat deze topics tegenwoordig zo snel vol zijn want je hebt echt veel aan elkaars tips.
Ik raadt iedereen die begint met meedoen aan de oude topics ook te lezen: ze zitten vol vitale informatie. Toen ik vorig jaar via de 'Fok-methode' stopte met roken haalde ik ook veel nuttigs uit de oude topics. Heel wat struikelblokken en hulpmiddelen dragen zich dan aan wat helpt met het in bedwanghouden van de consumptie-drang.

Dit was even zo tegen iedereen een compacte post om het veelposten en daarmee topicfillen tegen te gaan maar eh wat ik ook nog zeggen wou: Eeee Miss-sly, ik wens ook jou heel veel succes!

pi_7877897
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:50 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik heb jou toegevoegd en ook een hoop andere mensen en dingen toegevoegd en veranderd

zeurmodus: Er staat nog geen -2 achter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')