Ja dat is ook wel zo. Als ik tijd heb ga ik wel ff informeren d'r naar, t klinkt wel gezellig!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een dagje zuipen is altijd leuk. Maar het leuke van een studentenvereniging is dus dat je allereerst daar goedkoop kan zuipen, maar daarnaast ook dat je veel mensen leert kennen om ook mee te gaan zuipen. En dat is nog veel leuker.
Maar goed, genoeg propaganda (al lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat de modser iets tegen gaan doen).
Wat is de OMHPquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben Nouk trouwens vast al heel vaak tegengekomen in die 2,5 jaar dat ik op de OMHP rondloop.
Spannend hoor..
Nee, wel geprobeerd natuurlijk, maar dat werkt niet. Wel zijn ze, indirect via mij, fan van Huub Hangop geworden (vooral mijn eigen opgerichte dispuut) en van het Schaap met de Vijf Poten (eigenlijk ook alleen mijn eigen dispuut).quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dring je alle cycladesmensen ook altijd Drs. P. op?
Ik zit op de VU man!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tssss, flutstudent. De oudemanhuispoort natuurlijk.
Dats wel goed idee, ik ga wel een keer naar zo'n open avond gedoe, wanneer is dat?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, wel geprobeerd natuurlijk, maar dat werkt niet. Wel zijn ze, indirect via mij, fan van Huub Hangop geworden (vooral mijn eigen opgerichte dispuut) en van het Schaap met de Vijf Poten (eigenlijk ook alleen mijn eigen dispuut).
Eigenlijk onderscheidt ons dispuut zich door onze enorme wansmaak. En we zijn trouwens ook het enige dispuut binnen cyclades.
Tssk. Wij zijn waarschijnlijk toch veel te leuk voor de Cyclades, maar ff voor de zekerheidquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, je zit op de VU. Laat dan maar zitten..
Pfffffffff... VU studenten.
Niet op een andere dag kijken en dan denken 'wat een sukkels/leuke mensen bij cyclades' want dan zit er particolarte, liber of GSVA-PP.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Nouk het volgende:
Tis aan de prinsengracht he? Ik ben er wel eens langs gefietst geloof ik.
Oh, voor het geval dat je me tegenkomt: Ik heet Henk.quote:Ik heb de data genoteerd! Gezellig, zit je straks met mij opgescheept.
Waar woon je precies?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
En de uva is tof want nu ben ik makkelijk binnen 10 minuten op de faculteit en dat was ik anders niet geweest.
Wel een goede tip van die wodka! En wodka-redbull is zeker wel te drinken, daar ga ik dan maar voor. En wat voor muziek wordt er gedraaid?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, je hebt vette pech, want de drankprijzen zijn per 1 januari verhoogd (daarvoor was bier ook 70 cent), maar met een mixje ben je vast ook al voor 2 euro klaar.
En rode wodka red bull is helemaal goedkoop, want je moet (tips van de pro) 2 rode wodka bestellen en 1 red bull, en dan kan je het blikje precies opdelen, en dan heb je voor 1,65 per persoon een rode wodka red bull (maar na een feest vorig jaar waarbij mensen die zich inschreven 2 liter per persoon kregen ben ik er niet meer zo'n fan van).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |