Nee, wel geprobeerd natuurlijk, maar dat werkt niet. Wel zijn ze, indirect via mij, fan van Huub Hangop geworden (vooral mijn eigen opgerichte dispuut) en van het Schaap met de Vijf Poten (eigenlijk ook alleen mijn eigen dispuut).quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dring je alle cycladesmensen ook altijd Drs. P. op?
Ik zit op de VU man!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tssss, flutstudent. De oudemanhuispoort natuurlijk.
Dats wel goed idee, ik ga wel een keer naar zo'n open avond gedoe, wanneer is dat?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, wel geprobeerd natuurlijk, maar dat werkt niet. Wel zijn ze, indirect via mij, fan van Huub Hangop geworden (vooral mijn eigen opgerichte dispuut) en van het Schaap met de Vijf Poten (eigenlijk ook alleen mijn eigen dispuut).
Eigenlijk onderscheidt ons dispuut zich door onze enorme wansmaak. En we zijn trouwens ook het enige dispuut binnen cyclades.
Tssk. Wij zijn waarschijnlijk toch veel te leuk voor de Cyclades, maar ff voor de zekerheidquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, je zit op de VU. Laat dan maar zitten..
Pfffffffff... VU studenten.
Niet op een andere dag kijken en dan denken 'wat een sukkels/leuke mensen bij cyclades' want dan zit er particolarte, liber of GSVA-PP.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Nouk het volgende:
Tis aan de prinsengracht he? Ik ben er wel eens langs gefietst geloof ik.
Oh, voor het geval dat je me tegenkomt: Ik heet Henk.quote:Ik heb de data genoteerd! Gezellig, zit je straks met mij opgescheept.
Waar woon je precies?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
En de uva is tof want nu ben ik makkelijk binnen 10 minuten op de faculteit en dat was ik anders niet geweest.
Wel een goede tip van die wodka! En wodka-redbull is zeker wel te drinken, daar ga ik dan maar voor. En wat voor muziek wordt er gedraaid?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, je hebt vette pech, want de drankprijzen zijn per 1 januari verhoogd (daarvoor was bier ook 70 cent), maar met een mixje ben je vast ook al voor 2 euro klaar.
En rode wodka red bull is helemaal goedkoop, want je moet (tips van de pro) 2 rode wodka bestellen en 1 red bull, en dan kan je het blikje precies opdelen, en dan heb je voor 1,65 per persoon een rode wodka red bull (maar na een feest vorig jaar waarbij mensen die zich inschreven 2 liter per persoon kregen ben ik er niet meer zo'n fan van).
Te relaxed!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rozengracht.
Nou, op dit moment is de muziekcomputer kapot, en dat is vrij kut, dus worden er CD's gedraaid, maar meestal kiest de tapper uit wat er op de computer staat. En dat is van alles. Maar meestal best verantwoord tot mensen als ik heel dronken zijn en hele foute kutmuziek gaan opzetten.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel een goede tip van die wodka! En wodka-redbull is zeker wel te drinken, daar ga ik dan maar voor. En wat voor muziek wordt er gedraaid?
Een beetje wiskundige kan je vertellen dat je over 6 uur klaar bent.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Godverdomme zit al 6 uur wiskunde te leren en ben pas op de helft ofzo.
Ik hou namelijk van die mooie apresski muziek, nederlands talig, r&b en foute 70's disco nummers!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, op dit moment is de muziekcomputer kapot, en dat is vrij kut, dus worden er CD's gedraaid, maar meestal kiest de tapper uit wat er op de computer staat. En dat is van alles. Maar meestal best verantwoord tot mensen als ik heel dronken zijn en hele foute kutmuziek gaan opzetten.
Die R&B gaat iig niet lukken, de rest wel, als iedereen maar dronken genoeg is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hou namelijk van die mooie apresski muziek, nederlands talig, r&b en foute 70's disco nummers!
Daarom ga ik ook niet in de buurt van de VU wonen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar ga je relaxed wonen?
Al kan ik me niet indenken dat je ergens bij de VU in de buurt relaxed kan wonen.
Mister smart guy!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In een slowchattopic is bijna alles ontopic.
Oh, dan ben ik al bijna volmaakt gelukkig!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die R&B gaat iig niet lukken, de rest wel, als iedereen maar dronken genoeg is.
Dat klinkt best okay, opzich. Wel bijna het midden van de stad.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet in de buurt van de VU wonen!
Nou ja, toch maar 10 min fietsen. Op de Van Baerlestraat, OP t museumplein.
Rollend de kroeg uit vanaf t leidse.
Maar je snapt nu al dat het ontzettend gaat tegenvallen he.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik al bijna volmaakt gelukkig!
Dat is wel leuk! Wel goed geregeld dus allemaal!.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, we zijn de studentenvereniging met het tofste internetforum. Alleen is het nu rustig omdat ze met z'n dertigen aan het skien zijn. Want we hebben ook eenCyclades Ski/Boardweek
.
Precies. Ik ben erg gelukkig. Rozengracht kan niet iedereen betalen hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat klinkt best okay, opzich. Wel bijna het midden van de stad.
Gatverdamme. Dan dump ik jou aan de bar en zoek ik een andere hunk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik ben een enorme nerd met heel veel puisten en ik heb geen armen en benen en ik kan ook niet praten.
En oja, ik ben scheel.
Ja, 70 euro per maand inclusief energie is idd een enorme investering.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Precies. Ik ben erg gelukkig. Rozengracht kan niet iedereen betalen he.
Iehlwquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik heb heel veel nare besmettelijke ziektes.
Anti kraak?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, 70 euro per maand inclusief energie is idd een enorme investering.,
.
Oh, ik was vergeten dat we allemaal zo zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dan dump ik jou aan de bar en zoek ik een andere hunk.
Het fijne van zo'n open avond is natuurlijk dat als de mensen je niet bevallen, je zo weer weg bent! En The More is dichtbij!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik was vergeten dat we allemaal zo zijn.
Daarom zoeken we elkaar ook op.
Nee, een hele mooie constructie waarbij m'n vader drie verdiepingen huurt, er twee onderhuurt aan studentes en één aan mij waarbij hij met hun+mij precies quitte speelt en ik dus heel weinig moet betalen.quote:
Ik denk dat ik vrienden met je vader wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, een hele mooie constructie waarbij m'n vader drie verdiepingen huurt, er twee onderhuurt aan studentes en één aan mij waarbij hij met hun+mij precies quitte speelt en ik dus heel weinig moet betalen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het fijne van zo'n open avond is natuurlijk dat als de mensen je niet bevallen, je zo weer weg bent! En The More is dichtbij!
Ik weet niet, ik krijg niet de indruk dat ik het daar naar m'n zin ga hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]Cafe Nol
is trouwens ook vlakbij.
Ik zou het niet doen. Ik vind dat al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrienden met je vader wordt.
Zijn het die roze lampen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik krijg niet de indruk dat ik het daar naar m'n zin ga hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |