quote:Nee, dat is een zaterdag. En over het algemeen loop ik op zaterdag niet rond over de universiteit.
Op zaterdag 13 september 2003 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga trouwens 22 november naar de orientatiedag van de UvA. Loop jij dan ook daar ergens rond, IR?
quote:Media & Cultuur kan alleen maar in Amsterdam. Sorry.
Op zaterdag 13 september 2003 19:14 schreef Seborik het volgende:
Je kunt beter in Tilburg gaan studeren, Tom_Tom.
quote:Dat is dan ook geen leuk vak, bovendien studeren Mike en ik in Tilburg.
Op zaterdag 13 september 2003 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Media & Cultuur kan alleen maar in Amsterdam. Sorry.
Maar goed, ik ben al met iets anders bezig en dat ga ik niet daarvoor afbreken.
En anders kun je zeggen: "Nou, ik zit wel mooi op dezelfde school als waar Jacqueline van Krezip heeft gezeten
."
quote:Mij lijkt het wel een leuke studie. Ik wilde misschien ook nog naar de orientatiedag. Maar eerst maar deze studie afmaken
Op zaterdag 13 september 2003 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet of het een leuke studie is, daarom ga ik dat nader bekijken op 22 november.
quote:Nee, ik heb me uiteindelijk niet ingeschreven en waar ik nu zit ben ik veel gelukkiger
Op zondag 14 september 2003 10:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dat doe je nou toch niet Tijn?En anders kun je zeggen: "Nou, ik zit wel mooi op dezelfde school als waar Jacqueline van Krezip heeft gezeten
."
Al blijf ik "studeren" een wat zware term vinden, ook voor wat ik nu doen. Maar goed, ik ben toch niet zo'n studiebol, dus das wel okay
Welkom Tijn in SES
.
quote:Ja, leuk, komen! Misschien zie ik je dan nog wel
Op zondag 14 september 2003 17:16 schreef mamamiep het volgende:
Mij lijkt het wel een leuke studie. Ik wilde misschien ook nog naar de orientatiedag. Maar eerst maar deze studie afmaken.
En wat doe je dan Tijn? Qua studie dus.
quote:Audio Design aan de HKU in Hilversum. Tis officieeël HTS, maar het komt erop neer dat je mag klooien met geluid en technische frutsels
Op zondag 14 september 2003 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En wat doe je dan Tijn? Qua studie dus.
Mijn gitaarleraar die doet ook zoiets en die gaat een studio doen ofzo. Zoiets in ieder geval, waar je muziek kan opnemen.
Maar laten we niet teveel in details treden wat geluidstechniek betreft, daar lijkt me dit topic niet echt geschikt voor.
quote:Och, zolang je op school zit mag je hier mee doen hoor
Op zondag 14 september 2003 17:37 schreef Vork het volgende:
Ik heb om een of andere reden nu ook erg veel zin om aan m'n niewue opleiding te beginnen, maar helaas ik heb nog een stage af te maken en een havo diploma te halen
quote:2 scholen zelfs
Op zondag 14 september 2003 17:47 schreef mamamiep het volgende:
Och, zolang je op school zit mag je hier mee doen hoor.
quote:2
Op zondag 14 september 2003 17:50 schreef Vork het volgende:[..]
2 scholen zelfs
eigenlijk zouden al mijn berichten nu dubbel moeten worden geplaatst
Ik volg het niet meer
. Uitleg please
quote:Ik doe maar een klein onderdeel van de Havo. 2 vakken. Ik kan wel een toelatingstoets doen over onderwerpen waari k 5 a 6 jaar geleden voor het laatst les in heb gehad en zelfs al zou ik dat halen mis ik alsnog een zooi basiskennis om aan die oplieidng te beginnen. Ik wil het ditkeer graag goed doen, dus heb ik in overleg met de school afgesproken dat ik een mbo-diploma haal, die is als het goed is dan in februari moet hebben en een havo-certificaat haal voor de twee belangrijkste vakken (scheikunde en een van de beide wiskundes (A in dit geval dus).
Op zondag 14 september 2003 17:51 schreef Tijn het volgende:
Kun je ipv je havo te halen geen toelatingstoets doen?
Een toelatingstest kon wel, wettelijk gezien ozuden ze bij een goed vervolg mij toe moeten laten, maar ideaal is het niet. Bovendien heb ik al gemerkt dat er heel erg veel van die stof is weggezakt, dat had ik dus nooit gehaald.
die 2 scholen zijn dus het Grafisch Lyceum waar in alleen nog stage voor hoef te lopen om m'n diploma in ontvangst te kunnen nemen en een school voor volwassenenonderwijs. Wat wil zeggen dat ik in een klas zit met kinders die na 7 jaar nogsteeds geen havo-diploma hebben.
En wat ga je daarna doen?
quote:Dat kan natuurlijk ook
Op zondag 14 september 2003 18:01 schreef Vork het volgende:
Eten maken
Dat is wel weer genoeg.
quote:Ja als opleiding dan he
Op zondag 14 september 2003 18:03 schreef mamamiep het volgende:
Dat kan natuurlijk ook.
quote:Toch
Op zondag 14 september 2003 18:22 schreef Vork het volgende:[..]
Ja als opleiding dan he
Ik dacht eerst, zal hij kok bedoelen (of een dergelijke opleiding), maar ik ging voor de 2e optie: hij had honger.
Maar het was dus optie 1
.
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kom ook op Cyclades uit. Maar ik was helemaal niet van plan om bij een studentenvereniging te gaan.
Nee idd, daar ben ik ook lid van, maar alleen omdat ik daar goedkoper m'n boeken kan kopenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben geen lid van een studentenvereniging. Wel van een studievereniging, maar dat telt vast niet
Ja, precies.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.
Ow dat is inderdaad wel heel weinig, ik ken er wel veel meer. Maar dan zal zo'n studentenvereniging wel weer leuk zijn misschien. Je mag natuurlijk ook altijd ff gezellig bij mij komen zuipen hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik ken op dit moment welgeteld 3 mensen die in Amsterdam wonen. Dat moet volgend jaar wel wat meer worden.
Een dagje zuipen is altijd leuk. Maar het leuke van een studentenvereniging is dus dat je allereerst daar goedkoop kan zuipen, maar daarnaast ook dat je veel mensen leert kennen om ook mee te gaan zuipen. En dat is nog veel leuker.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.
Ja, dat vond ik ook bij teruglezen (toch smashbro en mamamiep he).quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit was een leuk topic.
Nou ja, dat komt vooral omdat ik in Brabant woon en niet in Amsterdam en omdat ik nog niet studeer, maar toch.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:51 schreef Nouk het volgende:
Ow dat is inderdaad wel heel weinig, ik ken er wel veel meer. Maar dan zal zo'n studentenvereniging wel weer leuk zijn misschien. Je mag natuurlijk ook altijd ff gezellig bij mij komen zuipen hoor!
Ja, SmashBro en mamamiep. Wat is er toch van ze geworden?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat vond ik ook bij teruglezen (toch smashbro en mamamiep he).
En ik vond het dingen doen tijdens college ook heel leuk om terug te lezen.
Oh dat is op zich wel een goede verklaring natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt vooral omdat ik in Brabant woon en niet in Amsterdam en omdat ik nog niet studeer, maar toch..
Ja dat is ook wel zo. Als ik tijd heb ga ik wel ff informeren d'r naar, t klinkt wel gezellig!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een dagje zuipen is altijd leuk. Maar het leuke van een studentenvereniging is dus dat je allereerst daar goedkoop kan zuipen, maar daarnaast ook dat je veel mensen leert kennen om ook mee te gaan zuipen. En dat is nog veel leuker.
Maar goed, genoeg propaganda (al lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat de modser iets tegen gaan doen).
Wat is de OMHPquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben Nouk trouwens vast al heel vaak tegengekomen in die 2,5 jaar dat ik op de OMHP rondloop.
Spannend hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |