En wat ga je daarna doen?
quote:Dat kan natuurlijk ook
Op zondag 14 september 2003 18:01 schreef Vork het volgende:
Eten maken
Dat is wel weer genoeg.
quote:Ja als opleiding dan he
Op zondag 14 september 2003 18:03 schreef mamamiep het volgende:
Dat kan natuurlijk ook.
quote:Toch
Op zondag 14 september 2003 18:22 schreef Vork het volgende:[..]
Ja als opleiding dan he
Ik dacht eerst, zal hij kok bedoelen (of een dergelijke opleiding), maar ik ging voor de 2e optie: hij had honger.
Maar het was dus optie 1
.
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kom ook op Cyclades uit. Maar ik was helemaal niet van plan om bij een studentenvereniging te gaan.
Nee idd, daar ben ik ook lid van, maar alleen omdat ik daar goedkoper m'n boeken kan kopenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben geen lid van een studentenvereniging. Wel van een studievereniging, maar dat telt vast niet
Ja, precies.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.
Ow dat is inderdaad wel heel weinig, ik ken er wel veel meer. Maar dan zal zo'n studentenvereniging wel weer leuk zijn misschien. Je mag natuurlijk ook altijd ff gezellig bij mij komen zuipen hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik ken op dit moment welgeteld 3 mensen die in Amsterdam wonen. Dat moet volgend jaar wel wat meer worden.
Een dagje zuipen is altijd leuk. Maar het leuke van een studentenvereniging is dus dat je allereerst daar goedkoop kan zuipen, maar daarnaast ook dat je veel mensen leert kennen om ook mee te gaan zuipen. En dat is nog veel leuker.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar gewoon een dagje zuipen met nieuwe mensen is misschien wel leuk.
Ja, dat vond ik ook bij teruglezen (toch smashbro en mamamiep he).quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit was een leuk topic.
Nou ja, dat komt vooral omdat ik in Brabant woon en niet in Amsterdam en omdat ik nog niet studeer, maar toch.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:51 schreef Nouk het volgende:
Ow dat is inderdaad wel heel weinig, ik ken er wel veel meer. Maar dan zal zo'n studentenvereniging wel weer leuk zijn misschien. Je mag natuurlijk ook altijd ff gezellig bij mij komen zuipen hoor!
Ja, SmashBro en mamamiep. Wat is er toch van ze geworden?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat vond ik ook bij teruglezen (toch smashbro en mamamiep he).
En ik vond het dingen doen tijdens college ook heel leuk om terug te lezen.
Oh dat is op zich wel een goede verklaring natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt vooral omdat ik in Brabant woon en niet in Amsterdam en omdat ik nog niet studeer, maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |