Nee hoor. Modern Ivy Leaguequote:
Wat is er bijzonder aan een botoxkopquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
De guy neukt Jessica Biel op dagelijkse basis. Nu jij weer.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan een botoxkop
[ afbeelding ]
Je hebt de hele dag niks te doen luie bankhangmarmotquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:16 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker om kwart over 9 nog een hele taart moeten bakken + fondant en alles. Dit is niet goed voor mijn nachtrust.
Tx, denk dat ik het wat langer ga laten groeien.quote:
Dat jullie nou in een ranzig klein hok leven zegt niet dat ik dat ook doe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag niks te doen luie bankhangmarmot
Bescheiden kontje hoor.quote:
Jij geilt dus nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geil niet op chicks die ik niet kan krijgen.
Weinig ja.quote:
Ik kom graag langs om taart te etenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:16 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker om kwart over 9 nog een hele taart moeten bakken + fondant en alles. Dit is niet goed voor mijn nachtrust.
Ik ook niet. Verstandigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geil niet op chicks die ik niet kan krijgen.
Bitch please alsof je elke dag de hele dag moet schoonmaken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat jullie nou in een ranzig klein hok leven zegt niet dat ik dat ook doe.
Also wacht maar tot dat kind van je gaat lopen en praten dan piep je wel anders. Kleine dementors zijn het.
Daar heb ik wel wat voorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:16 schreef 00wildchild het volgende:
Is het 2012?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben weer verliefd geworden op een kassameisje
*zucht*
Twee adhd’ers en heel veel speelgoed en spullen. Je hebt geen idee. Vanmiddag hele huis schoon gemaakt en zie nu alweer twee kerstballen, een pen en een dennenappel liggen en dat is alleen onder de verwarming.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch please alsof je elke dag de hele dag moet schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |