Lekker snuivenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:43 schreef chufi het volgende:
dit wordt wel een duur topic ..
[ afbeelding ]
Nah.... alleen die... om mijn opruimwoede in toom te houdenquote:
Goodmorning........quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:49 schreef Prisha het volgende:
Good meurning peeps [ afbeelding ]
Ook maar weer het oude ritme te pakken krijgen...maandag gaat die wekker weer om 5 uur![]()
Voordeel: Over drie weken dan al weer vakantie
owj....in de fikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:54 schreef chufi het volgende:
Deze lijkt een beetje op Groot , maar wel slechts kort
Ja, maar hier niet te vinden zo te zien. Alleen maar zure kutten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 05:39 schreef scrupuleus het volgende: [..] Boswachtertje
Zoek je nog een boswachterinnetje?
Hoi!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, maar hier niet te vinden zo te zien. Alleen maar zure kutten.
Inderdaad, lekkere korte werkweek zo en na het weekend is alles weer normaal en weet ik weer welke dag het is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:12 schreef chufi het volgende:
Voordeel is wel dat het zo weer weekend wordt
Geniet ze, Prish!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
Zo. Thermos met thee vullen en dan richting DrentHe karren. Jammer van de regen maar ik moet zeggen dat met regen ik wel sommige van mijn mooiste foto's heb gemaakt.
Heb er zin in!
Fijne dag peeps [ afbeelding ]
Regen is niet erg als je de juiste kleding aanhebtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
Zo. Thermos met thee vullen en dan richting DrentHe karren. Jammer van de regen maar ik moet zeggen dat met regen ik wel sommige van mijn mooiste foto's heb gemaakt.
Heb er zin in!
Fijne dag peeps [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |