#ANONIEM | donderdag 2 januari 2020 @ 21:36 |
Omdat ik dit een van de mooiste Evs vind van dit moment. Hier een topic. Kleur opties. https://imgur.com/a/bKvKGGZ Je hebt dus zwart(standaard) Zilver(1.005 euro extra) Blauw(1.005 euro extra) Wit(1.600 euro extra) Rood(2.100 euro extra) Opties motor https://imgur.com/a/BkWwsJC Je hebt op dit moment 2 verschillende motoren. De performance is voor 68.200 euro te verkrijgen. De long range is voor 58.300 euro. De long rang single motor is te bestelling op aanvraag voor 54.100 euro De standard range plus is voor 47.800 euro Velgen: (Niet voor performance) https://imgur.com/a/30aBat6 18 inch aero velgen (inbegrepen) 19 inch sport velgen (1.600 euro) interieur https://imgur.com/a/Xk3JoUl Zwart( inbegrepen) Wit/zwart (1.050 euro) Autopilot Nu inbegrepen. Self driving 6.400 euro voor en na levering Pauperhaak 1.080 euro (inclusief tow mode) Wat is jullie mening over deze prachtige ev | |
Questular | donderdag 2 januari 2020 @ 21:37 |
Ontzettend lelijk. De cybertruck. | |
#ANONIEM | donderdag 2 januari 2020 @ 21:38 |
Niet raar ook want Tesla lost het zonder problemen op. Mijn Seat heeft meer problemen gehad hoor en daar moest je het maar pikken. | |
#ANONIEM | donderdag 2 januari 2020 @ 21:40 |
https://tweakers.net/nieu(...)aren-elektrisch.html Edit ik dacht dat je de model 3 bedoelden. | |
#ANONIEM | donderdag 2 januari 2020 @ 22:18 |
Op ga ik nog aanpassen. | |
nostra | maandag 13 januari 2020 @ 17:54 |
Gaat navigatie nog eens een keer tussenpunten faciliteren? Da's wel een beetje debiel om te missen. | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 17:55 |
Ik hoop het. Zou ideaal zijn | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 18:00 |
https://www.rtlz.nl/tech/(...)oorbijgangers-roepen | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 18:03 |
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2020 18:04:45 ] | |
wootahH | maandag 13 januari 2020 @ 18:05 |
Op klopt nog steeds niet | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 18:06 |
Ja moet er tijd voor nemen. | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 18:06 |
Moet zeggen was naar Ardennen en heb nu 22k km op de teller maar wat een heerlijke bak | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2020 @ 18:15 |
Opzetje? | |
YoshiBignose | dinsdag 14 januari 2020 @ 11:57 |
Gewoon voordat je vertrekt alle tussen punten naar navigeren, blijven dan in je geschiedenis staan. Dan eerst naar de eerste, daarna naar tweede klikken etc. Maar idd zou wel handig zijn als ze het implementeren, ze gebruiken immers toch al google maps. Ik 680 km Wat was je verbruik naar de Ardennen? | |
#ANONIEM | dinsdag 14 januari 2020 @ 16:13 |
200 Wh/ km voornamelijk de verwarming was een dingetje. Vriendin wilde kijken of het een sauna kon zijn. 680 km? Damn dat rijd ik per dag ongeveer [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2020 16:13:44 ] | |
YoshiBignose | dinsdag 14 januari 2020 @ 16:57 |
Oke met 200 dan moet je toch na zo'n 300 km al een supercharger gaan zoeken. Ik heb de auto opgehaald op 31-12 hé dus het valt wel mee | |
wootahH | dinsdag 14 januari 2020 @ 17:55 |
Met een LR wel. Met een sr+ sta je dan stil | |
#ANONIEM | dinsdag 14 januari 2020 @ 18:36 |
Km of 400 toch wel gewoon hoor | |
YoshiBignose | dinsdag 14 januari 2020 @ 20:24 |
Ik geloof je. Heb een LR en laatst voorspelde hij 280 km Hoe haal je in godsnaam 400 km met 200 wh/km gemiddeld? En dan moet je ook nog precies op de juiste plek een supercharger tegenkomen. Bovendien laad je het liefst tussen 20% en 80% ivm tijd. | |
#ANONIEM | dinsdag 14 januari 2020 @ 20:53 |
ik heb niet de hele rit bekeken ik log zo wel even op teslafi | |
SherlockHolmes | woensdag 15 januari 2020 @ 12:12 |
hoeveel halen jullie wanneer het onder de nul is qua range? Hoeveel procent van je bereik raak je ongeveer kwijt? | |
#ANONIEM | woensdag 15 januari 2020 @ 12:13 |
een keer 5 procent door een sneeuwvlokje. | |
YoshiBignose | woensdag 15 januari 2020 @ 13:30 |
Koude temperaturen zijn gewoon killing bij EV's. Vooral als je telkens korte stukjes rijdt en de auto weer moet voorverwarmen enzo. Sommige sites noemen voor de LR 385 km winter en 535 km zomer. Ik heb nog geen 1000 km gereden in m'n auto maar het lijkt erop dat ik eerder op 285 km en 435 km zit Ben dat wel gewend, had ik in m'n S ook, die had ook een 75 kWh accu maar ik rij gewoon sportiever dan het gemiddelde. Maar ik laad iedere dag op kantoor en dat is 15 km van m'n huis vandaan dus voor mij is het geen probleem. | |
SherlockHolmes | woensdag 15 januari 2020 @ 13:51 |
Damn, dan wacht ik even op een waterstofauto of gewoon benzine/diesel. | |
YoshiBignose | woensdag 15 januari 2020 @ 14:13 |
Hoe ver wil je rijden dan iedere dag?? | |
SherlockHolmes | woensdag 15 januari 2020 @ 14:18 |
Ik ben zeer groot van van roadtrips, oa naar oost europa en allemaal rare andere locaties waar je niet dood gevonden wil worden | |
YoshiBignose | woensdag 15 januari 2020 @ 14:23 |
Roadtrips zijn juist leuk met een EV, maar inderdaad in het oostblok is het vrij karig gesteld met superchargers. | |
SherlockHolmes | woensdag 15 januari 2020 @ 14:25 |
Why? Wat is het verschil? Ik ben zelf nogal een flinke rijder qua roadtrips, dus ik zit makkelijk 600-1000km af te leggen in een dag. Dat is toch fijn als je een benzinebakkie hebt, de eerste 600-800 doe je op één tank en dan tank je 3 minuten en dan ga je weer. | |
YoshiBignose | woensdag 15 januari 2020 @ 14:31 |
Ja maar als je een roadtrip maakt dat stap je toch af en toe ook uit je auto? Ga je echt 600 km afleggen zonder te stoppen? Dat is niet waar ik aan denk bij een roadtrip. Bij een EV moet je juist relatief vaker stoppen om te laden en dat kan je dan combineren met het bezoeken van bezienswaardigheden, steden etc. Als je ook op verschillende locaties gaat overnachten komt het helemaal goed uit want dan kan je 's nachts je auto weer vol laden. Ook scheelt het je geld omdat stroom niet zo duur is. Met m'n Model S was superchargen zelfs gratis... scheelt toch weer wat in je budget als je bijv. 2500 km gaat afleggen. Bovendien helpt de autopilot ook mee om het nog comfortabeler te maken in de wagen en je dus gemakkelijk lange afstanden kan afleggen. Maar ik zou never nooit 1000 km rijden in een dag, niet zonder doel in ieder geval. Dat is niet mijn idee van ontspanning. | |
SherlockHolmes | woensdag 15 januari 2020 @ 14:55 |
Soms moet je wel. Als ik naar Spanje rij dan wil ik eerst ff door dit saaie deel Nederland zijn, of Duitsland als ik naar Tsjechie ga. Daarnaast is het opladen en combineren niet echt iets wat ik als voordeel zie, meer als noodzakelijk kwaad bij een EV. Ik ga ook vaak genoeg stoppen bij leuke plekjes, maar dat zijn dan vaak plekjes die niet zo bekend zijn maar wel heel mooi, daar heb je bijna nooit EV opladers. Dat het een stuk goedkoper in gebruik is is idd wel zo, en dat is wel echt heel gaaf. Wie weet worden tweedehands EVs lekker goedkoop in de komende jaren. Ik zie met de Model 3 dat bereik bij een bepaald model ervan 400km zou zijn. Ik en een goeie maat van me houden van snelle roadtripjes, dus even een weekendje in de Tjsechische/Oosterijkse bergen/bossen doorbrengen. Dan hebben we vaak geen moment te verliezen dus gaan we vrijdagochtend weg. Nou, een plekje in Oostenrijk waar we vaak heengaan is ongeveer 1000km. Met een model 3 is het dus snachts laden, 400km, 45min laden, 400km, 45min laden, 200km en we zijn er. Liefst dan daar nog laden bij het hotel maar die kans is klein dus dat moet ook even worden gecheckt, misschien volgende dag nog 20km. Dat is van een 9-9.5uur reis opeens 10.5/11 uur onderweg. Uiteindelijk is het verschil niet groot, maar ik vind 5 minuten bijtanken toch wat fijner. Al moet ik wel zeggen, ook duurder! Maargoed, een EV voor 1100eu koop je niet. | |
YoshiBignose | woensdag 15 januari 2020 @ 15:10 |
Ja in dat soort situaties moet je gewoon dieselen. De vraag is dan of je dat zo vaak doet in een jaar dat de aanschaf van je auto er zo van afhankelijk is. Ik hou er niet zo van om lang te zitten, krijg last van m'n benen of moet naar de wc, dus 300 km (zeg 3 uurtjes) is prima voor mij om weer even 45 min. pauze te nemen, pissen en wat eten. De supercharger locaties zijn inderdaad niet bepaald op de mooiste plekken, dat is wel een nadeel. Er is wel altijd iets van een restaurant, hotel ofzo aanwezig. Ik ben meerdere keren naar Londen gereden en ook naar Duitsland. Dat gaat prima en je komt heel ontspannen aan omdat het gewoon heel relaxed rijdt en je dus (relatief) veel pauzes neemt. Maar je moet wel iets meer plannen en ook op locatie moet je af en toe een omweg langs supercharger nemen of op zoek gaan naar laadpalen in de buurt (wat soms vervelend is omdat je weer andere pasjes etc. nodig hebt). Dus inderdaad zeker niet alleen voordelen. | |
nostra | zaterdag 25 januari 2020 @ 17:40 |
Meer mensen last van de spraakbesturing? Helft van de keren krijg ik "command not understood" of het Nederlandse equivalent of registreert hij überhaupt niet wat ik zeg. Sinds die decemberupdate. | |
#ANONIEM | zaterdag 25 januari 2020 @ 17:45 |
Sinds laatste update werkt die nooit nauwelijks. | |
nostra | zaterdag 25 januari 2020 @ 17:46 |
Lekker dan. Aan de slag, Elon, in plaats van met je raketjes spelen. | |
#ANONIEM | zaterdag 25 januari 2020 @ 17:46 |
Patch notes verbeterde spraak besturing. | |
nostra | zaterdag 25 januari 2020 @ 17:48 |
Ja, eerst deed hij helemaal niets, maar ook met de patch vertoont-ie regelmatig nog kuren. | |
#ANONIEM | zaterdag 25 januari 2020 @ 18:19 |
Voor de patch werkte het bij mij | |
#ANONIEM | zaterdag 25 januari 2020 @ 18:20 |
Maar vandaag deed die het wel | |
YoshiBignose | zaterdag 25 januari 2020 @ 22:16 |
Heb je een beetje splaakgeblek? | |
YoshiBignose | woensdag 29 januari 2020 @ 19:49 |
Nu eigenlijk pas een usb in de Tesla gedaan voor het opnemen en dat werkt best tof. Gewoon een onboard dashcam eigenlijk maar met beelden van zowel voor achter als zijkant. Ook sentry mode is lachen. Voor iedereen die geen Tesla heeft, oppassen als je een deur tegen mijn auto dichtslaat want ik weet je te vinden | |
#ANONIEM | woensdag 29 januari 2020 @ 20:10 |
| |
YoshiBignose | donderdag 30 januari 2020 @ 07:55 |
Open slaat | |
YoshiBignose | zondag 5 april 2020 @ 10:43 |
Wat een saai topic. Zijn er hier eigenlijk mensen met de LR versie die de acceleration boost upgrade hebben gedaan? Versnel uw acceleratie van 0 naar 100 km/u van 4,6 seconden naar 4,1 seconden met een draadloze update ¤1800 Leuk bedacht, maar vind het tot nu toe niet waard... gaat al snel zat | |
#ANONIEM | zondag 5 april 2020 @ 11:01 |
Vind 1800 te veel. Als het 1000 was kocht ik meteen. | |
YoshiBignose | zondag 5 april 2020 @ 13:13 |
1800 is wel incl. btw toch en aftrekbaar op de zaak dus onder aan de streep valt het wel mee. Je zit dan weer dichter bij performance dat nog wel wat duurder was. | |
#ANONIEM | zondag 5 april 2020 @ 13:19 |
Mijn auto staat niet op mijn zaak. | |
YoshiBignose | zondag 5 april 2020 @ 16:23 |
Dat is het wel veel geld | |
#ANONIEM | zondag 5 april 2020 @ 16:31 |
Dacht eerst dat het ook goedkoper was | |
Jonmen | maandag 13 april 2020 @ 10:29 |
Op die van de baas dan? Dan is het wel erg goedkoop Hoop om over 2 jaar de cybertruck te kopen nu rijd ik de M3 | |
YoshiBignose | donderdag 30 april 2020 @ 15:09 |
Waarom heet je anoniem ineens? |