abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2020 @ 22:30:08 #201
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897534
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Heb meer het idee dat men geen kritische vragen dient te stellen aan Perico.

Veel respect voor de gigantische research, niets dan lof voor het verzamelen en kaderen. Dat betekent niet dat ik met al diens theorieën meega. Niet omdat ik wil 'baggeren', maar omdat ik simpelweg de logica niet zie.

De vraag blijft staan waarom men zo ongelooflijk veel risico's heeft genomen door met gecorrumpeerd beeldmateriaal een heel fragiel scenario op poten te zetten dat, als Perico gelijk heeft, in een mum van tijd gedeconstrueerd kan worden, wanneer de meest voor de hand liggende optie bij vuil spel de totale vernietiging van AL het materiaal is.

Sowieso heb ik niets met de standaard 'photoshop'-argumenten. Persoonlijk vind ik dat de meest goedkope argumentering om van vuil spel te kunnen spreken. Wederom omdat als er vuil spel aan de orde is, men geen beelden MAAKT, maar ze VERNIETIGT.

Tenzij, kennelijk, men een soort kat en muisspel wil spelen en bewust allerhande clues en aanwijzingen heeft achtergelaten. Met welke reden? Ik heb geen flauw idee.
Ja dat weten we, dat jij heel ingewikkeld doet over een cover up.

Dat hoeft het niet te zijn en je vraagt steeds om een reden, hier komt die:
Je kunt niet steeds hetzelfde geintje flikken. Alex was al van de aardbodem verdwenen. En dan nog twee meiden hop weg, in een dorp waar het een griet zonder organen is teruggevonden... Waar haar vriend en zijn oom voor zijn veroordeeld.

En die pa van Kris die ging maar door, die trommelde een compleet international medialeger op.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:33:52 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897618
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe is dit een aanval?

En ik zie het nut er wel van in.
Het komt gewoon dom over om steeds hetzelfde riedeltje op te hangen. En ik val je niet aan, je vroeg hoe dit weer een aanval was.

Er zat hier ooit een domme user die maar aan de gang bleef over dat geld in die portemonnee, die moesten daders zeker meegenomen hebben. Die kon dat niet loslaten.

Idem met die foto's, kun jij niet begrijpen dat ze geprobeerd hebben om het op een verdwaling te hebben willen laten lijken?

Maar genoeg met dit geflap. Wat vindt jij van die lok?
  zondag 5 januari 2020 @ 22:34:09 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897623
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dat weten we, dat jij heel ingewikkeld doet over een cover up.

Dat hoeft het niet te zijn en je vraagt steeds om een reden, hier komt die:
Je kunt niet steeds hetzelfde geintje flikken. Alex was al van de aardbodem verdwenen. En dan nog twee meiden hop weg, in een dorp waar het een griet zonder organen is teruggevonden... Waar haar vriend en zijn oom voor zijn veroordeeld.

En die pa van Kris die ging maar door, die trommelde een compleet international medialeger op.
... en dan ga je juist beeldmateriaal maken, vrijgeven en aanpassen i.p.v. dat je zoveel mogelijk materiaal vernietigt, waardoor je elk schappelijk verhaal de wereld in kunt slingeren en niet allerhande photoshop-trucs hoeft uit te halen die ook nog eens ontdekt kunnen worden?

Hoe logisch is dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190897647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is ook lastig, zeker als je naar het tijdsbestek kijkt. Binnen een paar weken liepen ze die route, vol emotie. Compleet vol met allerlei informatie van allerlei mensen. Tips, mails en adviezen.

Vijf jaar later is het allemaal wat overzichtelijker. Er is hier veel ruis en er zijn een hoop tunnels voor verschillende visies.

Negeer de bagger en praat met users waarvan je weet wie het zijn.
Zou je svp kunnen uitleggen wie/wat de bron van 13:39uur is geweest?
  zondag 5 januari 2020 @ 22:35:38 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897656
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het komt gewoon dom over om steeds hetzelfde riedeltje op te hangen. En ik val je niet aan, je vroeg hoe dit weer een aanval was.

Er zat hier ooit een domme user die maar aan de gang bleef over dat geld in die portemonnee, die moesten daders zeker meegenomen hebben. Die kon dat niet loslaten.

Idem met die foto's, kun jij niet begrijpen dat ze geprobeerd hebben om het op een verdwaling te hebben willen laten lijken?

Maar genoeg met dit geflap. Wat vindt jij van die lok?
Als ze het op een verdwaling hebben willen laten lijken, hadden ze geen foto's hoeven aanpassen. Gewoon de onwelgevallige verwijderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:36:14 #206
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897669
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als ze het op een verdwaling hebben willen laten lijken, hadden ze geen foto's hoeven aanpassen. Gewoon de onwelgevallige verwijderen.
Moet je wel kunnen... :7
  zondag 5 januari 2020 @ 22:37:29 #207
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897701
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... en dan ga je juist beeldmateriaal maken, vrijgeven en aanpassen i.p.v. dat je zoveel mogelijk materiaal vernietigt, waardoor je elk schappelijk verhaal de wereld in kunt slingeren en niet allerhande photoshop-trucs hoeft uit te halen die ook nog eens ontdekt kunnen worden?

Hoe logisch is dat?
Volgens mij vrij logisch, wie komt er nog in een dorp wonen waar witten verdwijnen en afgeslacht worden bij woningovervallen...
  zondag 5 januari 2020 @ 22:37:44 #208
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897713
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:35 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Zou je svp kunnen uitleggen wie/wat de bron van 13:39uur is geweest?
Wat bedoel je?
  zondag 5 januari 2020 @ 22:39:11 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897741
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij vrij logisch, wie komt er nog in een dorp wonen waar witten verdwijnen en afgeslacht worden bij woningovervallen...
... dan zou je dus ALLES vernietigen. Dan ga je niet het risico nemen dat iets ontdekt wordt door foto's te laten bestaan, laat staan dat je ermee gaat rommelen, simpelweg omdat dit ontdekt kan worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:42:23 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897819
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... dan zou je dus ALLES vernietigen. Dan ga je niet het risico nemen dat iets ontdekt wordt door foto's te laten bestaan, laat staan dat je ermee gaat rommelen, simpelweg omdat dit ontdekt kan worden.
Het zou niet ontdekt geworden zijn als het niet gedeeld was, door personen in Panama die het geweld niet meer pikken.

En je kunt niet in een bepaald gebied maar mensen laten verdwijnen alsof het drugs is wat in een neus verdwijnt. En ze troffen net een goede met Hans Kremers.
Dit kwam voor antwoorden.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:44:12 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897849
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het zou niet ontdekt geworden zijn als het niet gedeeld was, door personen in Panama die het geweld niet meer pikken.

En je kunt niet in een bepaald gebied maar mensen laten verdwijnen alsof het drugs is wat in een neus verdwijnt. En ze troffen net een goede met Hans Kremers.
Dit kwam voor antwoorden.
Als het niet de bedoeling was dat foto's gedeeld werden, waarom zou het dan nodig zijn om ze aan te passen? Voor wie? Ze worden toch niet gedeeld?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190897877
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zijn nogal klunzig aantoonbaar aangepast.
Lees eerst al die topics eens door, dat is mijn advies.
Gratis.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:46:00 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897891
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als het niet de bedoeling was dat foto's gedeeld werden, waarom zou het dan nodig zijn om ze aan te passen? Voor wie? Ze worden toch niet gedeeld?
Antwoorden
  zondag 5 januari 2020 @ 22:47:14 #214
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897919
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Gratis.
Ook dat nog; niet alleen zijn de foto's aangepast, ze zijn klunzig aangepast.

Ofwel, derden, die met alle geweld een misdaad proberen te verhullen, besluiten niet alleen fotomateriaal niet te vernietigen, ze besluiten die foto's aan te passen. En niet eens ordentelijk, maar 'klunzig'.

Opnieuw: waar is de logica?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:49:18 #215
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190897969
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ook dat nog; niet alleen zijn de foto's aangepast, ze zijn klunzig aangepast.

Ofwel, derden, die met alle geweld een misdaad proberen te verhullen, besluiten niet alleen fotomateriaal niet te vernietigen, ze besluiten die foto's aan te passen. En niet eens ordentelijk, maar 'klunzig'.

Opnieuw: waar is de logica?
Voor ons is het duidelijk, jammer dat het voor jou wat minder logisch is. Ik kan je er ook niet bij helpen. Sorry.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:49:47 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190897978
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Antwoorden
Dus volgens jou hebben die derden hun foto's voor zichzelf aangepast, met elkaar afgesproken dat ze die met niemand zouden delen, tot er ineens leden van die 'derden' waren die de aangepaste foto's - die nooit gedeeld zouden worden, waardoor het de vraag is waarom ze dan uberhaupt aangepast dienden te worden - toch besloten te delen.

Blijft de vraag staan: als het NIET de bedoeling was dat iets ontdekt zou worden, wat is dan logischer?

1) Je vernietigt AL het materiaal wat kan herleiden tot je daderschap of betrokkenheid, of
2) Je gaat materiaal niet alleen niet vernietigen, je gaat het aanpassen, en je zorgt ervoor dat het openbaar wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:52:52 #217
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190898023
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus volgens jou hebben die derden hun foto's voor zichzelf aangepast, met elkaar afgesproken dat ze die met niemand zouden delen, tot er ineens leden van die 'derden' waren die de aangepaste foto's - die nooit gedeeld zouden worden, waardoor het de vraag is waarom ze dan uberhaupt aangepast dienden te worden - toch besloten te delen.

Blijft de vraag staan: als het NIET de bedoeling was dat iets ontdekt zou worden, wat is dan logischer?

1) Je vernietigt AL het materiaal wat kan herleiden tot je daderschap of betrokkenheid, of
2) Je gaat materiaal niet alleen niet vernietigen, je gaat het aanpassen, en je zorgt ervoor dat het openbaar wordt.
Nee, vanaf zin een merk ik dat je het niet snapt, of kan snappen.
Dingen probeer in te vullen omdat je het niet kan volgen, misschien heeft spectator wel gelijk en kun je beter de topic en de info gaan lezen.

Dat is voor de anderen hier ook wel prettig, :* kunnen wij weer verder met de nieuwe foto's.
pi_190898039
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe kan het zijn dat er een foto zomaar ineens is verdwenen?
Er 90 foto’s zwart zijn ?
  zondag 5 januari 2020 @ 22:53:46 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190898042
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Voor ons is het duidelijk, jammer dat het voor jou wat minder logisch is. Ik kan je er ook niet bij helpen. Sorry.
Ik ken het 'reuzin Lisanne' argument, of het duimpje wat niet zou kloppen, of de wolken.

Standaard complotdenken gebaseerd op wensdenken.

Wat jullie beweren is dat 'derden' de foto's hebben gezien, besloten hebben dat die op een of andere manier niet zouden kunnen wijzen op een verdwaling (waarom is mij een raadsel), en daarom maar besloten om de foto's aan te gaan passen om dat verdwaal-verhaal erdoor te krijgen. Ondertussen verwijderen ze wel 1 specifieke foto.

Waarom die foto verwijderen, en de andere foto's niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:53:58 #220
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190898046
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Gratis.
Misschien moeten ze een deel twee openen, raadselachtige verdwijningen voor dummies.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:54:54 #221
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190898057
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Ja precies: waarom zou er maar 1 foto verdwenen zijn? Is dat niet verdacht?

Hadden die 'derden' makkelijk kunnen oplossen door alle foto's te laten verdwijnen. Maar dat deden ze volgens jou niet: ze gingen ze 'klunzig aanpassen'.

Waarom? Waarom hebben ze de overige foto's ook niet gewoon verwijderd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:56:05 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190898080
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, vanaf zin een merk ik dat je het niet snapt, of kan snappen.
Dingen probeer in te vullen omdat je het niet kan volgen, misschien heeft spectator wel gelijk en kun je beter de topic en de info gaan lezen.

Dat is voor de anderen hier ook wel prettig, :* kunnen wij weer verder met de nieuwe foto's.
Dingen proberen in te vullen, dat is wel lef...

Het hele 'photoshop'-verhaal is gebaseerd op dingen proberen in te vullen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 januari 2020 @ 22:56:26 #223
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190898090
Zo, rapa wat bedoel je met 13:39? Straks sneeuwt je vraag onder.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:57:42 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_190898113
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Had jij het orgineel ook ontvangen? Van de haar foto?
pi_190898155
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Had jij het orgineel ook ontvangen? Van de haar foto?
Nee die heb ik niet.
Waar is die te vinden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')