Een lok van het haar van Lisanne?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Aan het einde van deze video zit de complete harenfoto. Bijna aan het einde van de serie nachtfoto's. Naast de tijd, de data, rechtsonder ligt de donkere lok.
Rapa en Gynaika willen jullie daar eens naar kijken?
Alles heeft zijn eigen tijd nodig.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:08 schreef vosss het volgende:
Hebben jullie dit nou nog steeds niet opgelost???
Hoi Belter, het blijft een hele vreemde foto.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:38 schreef Belter het volgende:
Hoi,
In 2015 heb ik een foto naar Perico gestuurd.
Hij heeft hem bij zijn foto's gezet.
Bij deze nogmaals een nieuwe link naar de foto:
https://postimg.cc/5jbX7m2Z
Ik zie daarop een lok, wenkbrauw en oog.
Maar ik weet niet of mijn ogen een illusie zien.
Hartelijke Groet, Belter
Ik zie het niet als een selfie. Die foto is door derden genomen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar als die lok van Lisanne is, dan is het iets van een selfie van achteren ofzo...
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ik de foto een kwartslag draai zie ik er ook een eng beeld in.
Dat is altijd mijn gedachte geweest en foto genomen door derden.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef Belter het volgende:
...Of ze liggen opelkaar. Wellicht een optie?
Het lijkt wel een bebloed achterhoofdquote:Op zondag 5 januari 2020 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar als die lok van Lisanne is, dan is het iets van een selfie van achteren ofzo...
Bij oa Perico. Misschien wil die hem nog posten, maar ik snap best met al dat gebagger dat hij daar helemaal geen behoefte meer aan heeftquote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bebloed achterhoofd
Maar hoe kan het dat dit ineens een polaroid foto is geworden?
Waar is de originele foto ?
Er ligt een donkere lok, dat maakt de foto gruwelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Belter het volgende:
Ootjekatootje: ''Als ik de foto een kwartslag draai zie ik er ook een eng beeld in''
Inderdaad ook heel eng,
Het is voor mij in ieder geval een foto met meer inhoud dan je op het eerste gezicht zou zien. Dan gaat het over de achtergrond.
De users die komen baggeren zijn de users met tussen de 1 en 40 Posts.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij oa Perico. Misschien wil die hem nog posten, maar ik snap best met al dat gebagger dat hij daar helemaal geen behoefte meer aan heeft
Heb meer het idee dat men geen kritische vragen dient te stellen aan Perico.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:45 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
De users die komen baggeren zijn de users met tussen de 1 en 40 Posts.
Zo te herkennen dus 😂
Als je met derden ook daders bedoelt, vraag ik me oprecht af waarom men uberhaupt foto's van hun misdaden zou willen nemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dat is altijd mijn gedachte geweest en foto genomen door derden.
Als dat het geval is, waarom zijn er dan foto's gemaakt?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef Belter het volgende:
...Of ze liggen opelkaar. Wellicht een optie?
Weet je nog die tweets van @:AmberP01: ''ze zijn omhelzend gevonden''.
Zij heeft toen hele boze reacties gehad. Moest alles verwijderen.
Maar, het zou alsnog zomaar kunnen dat er misschien wel een regel waarheid in haar tweets stond. Had zij dat toen van een contact in Boquete? Er stond n.l.dat het in Nederland nog niet bekend was het nieuws.
Wat ook in haar tweets stond, was dat ze verdwaald waren. Persoonlijk denk ik dat er opzet in het spel is. In ieder geval is zij meteen de mond gesnoerd en is ze weggezet als een charlatan omdat er is ontkent dat er lichamen waren gevonden.
Meerdere getuigenissen worden immers in twijfel getrokken...
Ik heb de tweets nog als fotootje bewaard.
Scenario: Wellicht mochten ze niet gevonden worden? Voor het Tourisme? Dwaalspoor? Omdat er toen iets erg met hen is gebeurd?
Ik ga nog even kijken naar de duitse bevindingen op allmystery. Dankjewel.
Perico heeft hier al zoveel kritische vragen wel beantwoord, vanaf het begin al.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb meer het idee dat men geen kritische vragen dient te stellen aan Perico.
Veel respect voor de gigantische research, niets dan lof voor het verzamelen en kaderen. Dat betekent niet dat ik met al diens theorieën meega. Niet omdat ik wil 'baggeren', maar omdat ik simpelweg de logica niet zie.
De vraag blijft staan waarom men zo ongelooflijk veel risico's heeft genomen door met gecorrumpeerd beeldmateriaal een heel fragiel scenario op poten te zetten dat, als Perico gelijk heeft, in een mum van tijd gedeconstrueerd kan worden, wanneer de meest voor de hand liggende optie bij vuil spel de totale vernietiging van AL het materiaal is.
Sowieso heb ik niets met de standaard 'photoshop'-argumenten. Persoonlijk vind ik dat de meest goedkope argumentering om van vuil spel te kunnen spreken. Wederom omdat als er vuil spel aan de orde is, men geen beelden MAAKT, maar ze VERNIETIGT.
Tenzij, kennelijk, men een soort kat en muisspel wil spelen en bewust allerhande clues en aanwijzingen heeft achtergelaten. Met welke reden? Ik heb geen flauw idee.
Hoe is dit een aanval?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:23 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Perico heeft hier al zoveel kritische vragen wel beantwoord, vanaf het begin al.
Dat weet iedereen die deze zaak al wat langer volgt.
Waarom je hem nu weer aan komt vallen is me een raadsel.
Dit verhaal heb je hier al meerdere keren gepost en ik zie het nut er niet van in.
Post gewoon je eigen ding en blijf een beetje ontopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |