Ja, wat loop je nou dom te lullen dan?quote:
Zoals ik al zei tyf gewoon lekker op met je gtwv.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, wat loop je nou dom te lullen dan?
Of mogen mods maar naar eigen inzicht post aanpassen
Gewoon goed gehandeld. Pluimpje voor die mod.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Of mogen mods maar naar eigen inzicht posts aanpassen
Haha weg met deze flapdrolquote:Op zondag 9 februari 2020 20:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Of mogen mods maar naar eigen inzicht posts aanpassen
Hallo en welkom in feedback. Kan ik je ergens mee van dienst zijn?quote:
Ja, dat heb je nou vijf keer gezegd.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoals ik al zei tyf gewoon lekker op met je gtwv.
Nou, hopelijk is het duidelijk en nee, momenteel vrij weinigquote:Op zondag 9 februari 2020 21:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou vijf keer gezegd.
Mijn vraag blijft staan evenals mijn opmerking. Heb je niks beters te doen?
Heb je al gegoogeld?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Harlekien het volgende:
Hoi ik ben opzoek naar het topic van die gast van tweakers met zijn vage afvalmethodes. Wie kan me helpen?
Gevondenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja maar weet de titel van het topic niet meer. Was deze week
Ja die hele rits aan topics was ook klachtwaardig.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zie dat er een aantal topics zijn gesloten over specifieke modellen auto's. Genoemde modellen zijn best klachtwaardig.
Open er een topic over.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die hele rits aan topics was ook klachtwaardig.
Helemaal geen zin in nuquote:
Momenteel onmogelijkquote:
Eigenlijk zou er een soort moderatorpolitie moeten komen. Weet je wel die de moderators een beetje in het gareel houdt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg jammer dat de zittende KLB-mods nooit zelf een topic openen.
Ik open heel af en toe een topic. Niet iedereen maakt een topic aan omdat ze zo vol zaten van de chips ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg jammer dat de zittende KLB-mods nooit zelf een topic openen.
Zou dat een acceptabel onderwerp zijn om te behandelen in de vorm van een klacht? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:17 schreef yvonne het volgende:
Fuck off, dit is KLBFB, niet jullie speeltuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |