Ach man, hou toch op.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:31 schreef pferdfahrer het volgende:
Mijn topic waar moeite in is gestoken wordt gesloten, anderen varianten erop blijven open. Weer lekker selectief bezig.
Ik hoop dit jaar mijn titel te prolongerenquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
Mijn complimenten voor de mods die de onzinnige vogeltjesdanstopics sluiten![]()
Die man moet een baan zoeken.
Je bent de enige mod hier dus niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 5 februari 2020 16:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar mijn titel te prolongeren
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent de enige mod hier dus niet zo moeilijk he
Pharkus is een adminquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]![]()
@:Pharkus is pas een goede mod
Haags is een baggeraar.![]()
Ja welke post mocht niet van de 55 per dag?quote:Ff normaal doen, tot morgen.
Je notes bekijken, zie je wat je fout doetquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan diegene die een ban uitdeelt niet ff laten waarom je geband bent?
Ik kreeg een ban met dit bericht:
[..]
Ja welke post mocht niet van de 55 per dag?
Is je gewoon duidelijk gemaakt hoor. Anders verwijs ik je graag door naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan diegene die een ban uitdeelt niet ff laten waarom je geband bent?
Ik kreeg een ban met dit bericht:
[..]
Ja welke post mocht niet van de 55 per dag?
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is je gewoon duidelijk gemaakt hoor. Anders verwijs ik je graag door naar forum@fok.nl
Laat even je reden weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan kijk ik waarschijnlijk met mijn neus.
Ik ga ff zoeken.
Ben nog steeds aan het zoeken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Laat even je reden weten.
@yvonnequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan het zoeken.
Heb ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
Mijn complimenten voor de mods die de onzinnige vogeltjesdanstopics sluiten![]()
Die man moet een baan zoeken.
Bij mijn laatste ban met kut opmerking dat ik de prullenbak in zou gaan de volgende keer omdat ik bkijkbaar iemand had getagd werd anderd compleet genegeerd. Alleen Yvonne was zo beleefd te antwoorden alleen was die op vakantie en had geen idee. Dus zo goed werkt die "service" niet. Het getuigde wel weer van selectief modereren iig, iedereen tagged erop los, maar sommige hebben een beschermde status of wat? Dit is niet naar jou, maar in algemeen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is je gewoon duidelijk gemaakt hoor. Anders verwijs ik je graag door naar forum@fok.nl
Hoewel ik je een enorme lul vindt moet ik je hier gelijk geven, het lijkt soms wel pure willekeurig op basis van 'jou moet ik wel en jou moet ik niet'. Dat kan niet de bedoeling zijn van moderatie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Bij mijn laatste ban met kut opmerking dat ik de prullenbak in zou gaan de volgende keer omdat ik bkijkbaar iemand had getagd werd anderd compleet genegeerd. Alleen Yvonne was zo beleefd te antwoorden alleen was die op vakantie en had geen idee. Dus zo goed werkt die "service" niet. Het getuigde wel weer van selectief modereren iig, iedereen tagged erop los, maar sommige hebben een beschermde status of wat? Dit is niet naar jou, maar in algemeen.
Word je nou zelf ook niet ontzettend moe van al dat linksmiemiemie rechts miemiemie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo trump impeachment topic sluiten wegens helemaal 'geen zin in'? Dan lees je ze toch lekker niet? Laat anderen gewoon reageren in een verder nieuwswaardig topic.
Met deze 'boohoo Trump bad man' en 'VD topic en dús sluiten' kom je er niet. Wees dan gewoon geen mod ofzo als je daar geen zin in hebt. Doe jezelf een plezier want je maakt het er niet makkelijker of leuker op voor jezelf.
Laat me raden: het ging weer over blanke tokkies en zo?quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:31 schreef pferdfahrer het volgende:
Mijn topic waar moeite in is gestoken wordt gesloten, anderen varianten erop blijven open. Weer lekker selectief bezig.
Zo werkt het altijd al hier hoor. Dat is de reden dat ik telkens geband wordt en een lul als Dven niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik je een enorme lul vindt moet ik je hier gelijk geven, het lijkt soms wel pure willekeurig op basis van 'jou moet ik wel en jou moet ik niet'. Dat kan niet de bedoeling zijn van moderatie.
Nee maat, over een printer. Een epson wel te verstaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Laat me raden: het ging weer over blanke tokkies en zo?
Aha. Maar Epson printers slopen zichzelf niet. Net zoals Epstein dat niet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee maat, over een printer. Een epson wel te verstaan
Is dit serieus of nietquote:
Ik snap er niks van maar bedanktquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:05 schreef squatt3r het volgende:
Mijn schaarse topics krijgen dan wel onterecht een schopje. Maar ik zie dat notoir slechte users correcties krijgen. Dat is gewoon puik werk.
Wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:05 schreef squatt3r het volgende:
Mijn schaarse topics krijgen dan wel onterecht een schopje. Maar ik zie dat notoir slechte users correcties krijgen. Dat is gewoon puik werk.
Ik denk he, dat het komt omdat je alleen een yt link post.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja hey met sebbeswensje waarom is m'n topic dicht. Mensen die niet weten wanneer ze moeten stoppen is een terechte klacht zelfs HC waarschuwt ervoor
Je had ook al deze moeite in een op kunnen stoppen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja maar ik heb geen zin om een hele OP te typen en laten we wel eerlijk zijn de gemiddelde KLB bezoeker heeft helemaal geen zin om een OP langer dan 3 zinnen te lezen.
Een yt link kan het zo veel efficiënter en het heeft ook nog entertainmentgehalte.
Kan ik deze tekst kopiëren en in een OP plakken?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had ook al deze moeite in een op kunnen stoppen.
Als je OP uit alleen dat en een yt linkje bestaat? Nee.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan ik deze tekst kopiëren en in een OP plakken?
Pfff ik wil hugecooll terugquote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je OP uit alleen dat en een yt linkje bestaat? Nee.
Omdat ie er nooit was zekerquote:
Veranderde iig geen berichten stomme kneusquote:
Hij deed de zaken achter de schermen. Hij liet mij m'n gang gaan, omdat hij wist welke gevolgen hem stonden te wachten als ik me belemmerd voel door de autoriteiten.quote:
Tyf gewoon op met je gtwv. Kleuterquote:Op zondag 9 februari 2020 20:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Veranderde iig geen berichten stomme kneus![]()
#BRINGBACKHUGE![]()
![]()
![]()
![]()
Dan lees je er lekker overheen of mag 'hont' wel?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met je gtwv. Kleuter
Nee bij jou pas ik het gewoon lekker aanquote:Op zondag 9 februari 2020 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan lees je er lekker overheen of mag 'hont' wel?
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met je gtwv. Kleuter
Doe wat je niet laten kan jochiequote:Op zondag 9 februari 2020 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee bij jou pas ik het gewoon lekker aan
Ok. Volgendequote:Op zondag 9 februari 2020 20:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan jochie
Je hebt wel betere dingen te doen dan mij aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |