quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met dergelijke cd’s. Die krijg je bij bepaalde producten. Als de actie is afgelopen worden ze gratis meegegeven. Zo ben ik ook aan een cd van Nick en Simon gekomen.
Niet echt nee, kijk waar zij haar kind aan bloot stelt , kijk hoe ze jankt over haar kind zijn rug bij de rechter. Het had allemaal minder schreeuwerig gekund maar nee Maasland zit eerste rij voor aanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Is Bridget geen goede moeder dan?
Ik vind dat nogal wat, iemand een slechte moeder noemen nav wat je online leest.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:06 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Niet echt nee, kijk waar zij haar kind aan bloot stelt , kijk hoe ze jankt over haar kind zijn rug bij de rechter. Het had allemaal minder schreeuwerig gekund maar nee Maasland zit eerste rij voor aan
Ik denk en zeg niet dat ze echt een super slechte moeder is maar ik vind haar nu niet overkomen als een onwijs goede moeder idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:06 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Niet echt nee, kijk waar zij haar kind aan bloot stelt , kijk hoe ze jankt over haar kind zijn rug bij de rechter. Het had allemaal minder schreeuwerig gekund maar nee Maasland zit eerste rij voor aan
Ze krijgt geen partner alimentatie. Denk je dat Antwee haar elke week een zak met geld geeft ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ach Mona had gisteravond weer een leuke avond bij Vandal op kosten van André, doet ze goed!
In SHO hebben we bijna overal een mening over, terwijl vrijwel álle kennis en aannames niet uit eerste hand komen, maar uit de media. We mogen nu eenmaal graag een beetje speculeren, al mag het soms wat minder inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal wat, iemand een slechte moeder noemen nav wat je online leest.
ik vind dit wederom wel erg ver gaan. Bah!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In SHO hebben we bijna overal een mening over, terwijl vrijwel álle kennis en aannames niet uit eerste hand komen, maar uit de media. We mogen nu eenmaal graag een beetje speculeren, al mag het soms wat minder inderdaad.
Wat doet ze dan voor werk om dit mee te bekostigen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:23 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ze krijgt geen partner alimentatie. Denk je dat Antwee haar elke week een zak met geld geeft ?
Leg eens uit hoe jij denk dat dit op zijn kosten gebeurd, misschien kan ik me erin vinden
Waar had ze de kleine gedropt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ach Mona had gisteravond weer een leuke avond bij Vandal op kosten van André, doet ze goed!
Dat zijn inderdaad echt mindere dingen, maar een conclusie over haar algehele moederschap vind ik dan weer minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:06 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Mss heeft oma Corry wel een flinke erfenis nagelaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat doet ze dan voor werk om dit mee te bekostigen?
Je zou in dat geval ook kunnen zeggen dat Monique een slechte moeder is. Willens en wetens een kind krijgen met iemand waar je geen stabiele relatie mee hebt, dan weet je vantevoren dat het niet goed af gaat lopen. Dat ze een kind daar aan bloot stelt is haar keuze geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad echt mindere dingen, maar een conclusie over haar algehele moederschap vind ik dan weer minder.
Daarvoor nam Monique het er ook goed van hoor. Beautybehandeling hier, dure kleding daar..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mss heeft oma Corry wel een flinke erfenis nagelaten.
Ja dat heb ik ook al meerdere malen geschreven. Nou ja, niet dat ze een slechte moeder is want dat gaat veel te ver. Maar wel dat ze zelf wat bedenkelijke keuzes heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:53 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Je zou in dat geval ook kunnen zeggen dat Monique een slechte moeder is. Willens en wetens een kind krijgen met iemand waar je geen stabiele relatie mee hebt, dan weet je vantevoren dat het niet goed af gaat lopen. Dat ze een kind daar aan bloot stelt is haar keuze geweest.
Voor de soaps heeft zij ook geld gekregen, ze heeft verschillende interviews gegeven, een boekje geschreven, heeft toch ook voor Antwee gewerkt? Misschien wat geld van familie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat doet ze dan voor werk om dit mee te bekostigen?
Ik zie hem daar wel voor aan, uit een soort misplaatst schuldgevoel ofzo. Voor interviews krijg je meestal geen geld en aan boekjes verdien je meestal niet echt veel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:03 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Voor de soaps heeft zij ook geld gekregen, ze heeft verschillende interviews gegeven, een boekje geschreven, heeft toch ook voor Antwee gewerkt? Misschien wat geld van familie.
Ik geloof niet dat Antwee haar geld geeft om dit soort dingen te doen. Als hij dat al zou willen dan zou Rachel dat wel tegenhouden.
Nee ik niet echt. Het verbaasd mij al dat ze nog in dat huis woont, maar dat zal hij dan wel voor Andrie doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie hem daar wel voor aan, uit een soort misplaatst schuldgevoel ofzo. Voor interviews krijg je meestal geen geld en aan boekjes verdien je meestal niet echt veel.
Dat was daarvoor. Het gaat nu toch om hoe ze het NU allemaal bekostigd?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daarvoor nam Monique het er ook goed van hoor. Beautybehandeling hier, dure kleding daar..
Zeker weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:17 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat een Story of Prive wel wat duiten neer wil leggen voor onthullende schockerende interviews hoor.
Maar ja als Mo haar mond open gaat doen tegen zo’n blad heb je Rachel Hazes al weer klaar staan. Ze is weer terug he. Om de Hazes miljarden te bewaken en aan te vullen.
Ze hadden samen toch ook een vakantie van de privé (?) gekregen in ruil voor foto S ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was daarvoor. Het gaat nu toch om hoe ze het NU allemaal bekostigd?
En ik neem aan dat ze lang voor André ook niet eruitzag als een zwerver en een zwaar armoedig bestaan leefde.
In de relatie met die puber zal ze heus veel cadeau hebben gekregen. Niet gek, toch? Ik zou het ook niet afslaan en ik denk vrijwel niemand.
Vakanties worden idd vaak gesponsord.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ze hadden samen toch ook een vakantie van de privé (?) gekregen in ruil voor foto S ofzo?
Kijk bijv. naar Samantha, elke x als zij in een blad staat, heeft ze daarna weer opgespoten lippen of nieuwe pruiken etc etc.
Nee ik zou het ook niet afslaan, al zou ik wel altijd mijn eigen baan/inkomsten willen houden. En na een scheiding/breuk zou het al helemaal mijn eer te na zijn om in het huis van mijn ex te blijven wonen. Maar goed, misschien is ze al bezig met een eigen plek zoeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was daarvoor. Het gaat nu toch om hoe ze het NU allemaal bekostigd?
En ik neem aan dat ze lang voor André ook niet eruitzag als een zwerver en een zwaar armoedig bestaan leefde.
In de relatie met die puber zal ze heus veel cadeau hebben gekregen. Niet gek, toch? Ik zou het ook niet afslaan en ik denk vrijwel niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |