abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190841799

April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”

Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.

De covers deze week:

Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html
pi_190841812
*chic

:@
Tap tap tap
pi_190841836
Ik denk dat het voor niemand een punt van discussie is dat zowat elke familie, dus ook de familie Westenberg, chiquer is dan de familie Hazes.
pi_190841854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat het voor niemand een punt van discussie is dat zowat elke familie, dus ook de familie Westenberg, chiquer is dan de familie Hazes.
En dan wetende dat Raggel het vreselijk vond dat Monique van het kamp kwam.

En kijk hoe zij zelf zich gedraagt.
pi_190841876
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
*chic

How dare you!
pi_190841954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:13 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

En dan wetende dat Raggel het vreselijk vond dat Monique van het kamp kwam.

En kijk hoe zij zelf zich gedraagt.
Best wel grappig, de woonwagenbewoners hebben veel meer klasse en normen en waarden dan die Hazesfamilie. Zij zijn echt trash.
pi_190842077
Mo had altijd al die mona lisa smile, ook het zwaar overdrijven als het om familie of dieren gaat dus is ze gewoon haar simpele zelf gebleven.
pi_190842093
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
*chic

In de vorige OP stond ook een fout. :P
pi_190842196
Ik zie net dat ik appelbeignets heb gehaald bij de kraam van Mo haar broer en schoonzus. Komt wel erg dichtbij zo.
pi_190842205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef -river- het volgende:
Mo had altijd al die mona lisa smile, ook het zwaar overdrijven als het om familie of dieren gaat dus is ze gewoon haar simpele zelf gebleven.
Monique weet de kleine dingen in het leven te waarderen en haalt daar veel voldoening uit. Ik zie het niet als zwaar overdrijven maar als gek zijn op je familie en dol op dieren. Ze heeft helemaal niets gemeens in haar karakter en is gewoon haarzelf. De een vindt het misschien oersaai, terwijl de ander een rustig tevreden mens ziet.
pi_190842212
Over het samenwonen van Rachel.

Een aantal weken geleden werd er nog wat anders geschreven.

https://www.story.nl/arti(...)n-weer-aan-het-daten

" Daarnaast hoopt de weduwe Hazes dat er ooit een kerst komt dat ze met een nieuwe vriend aan tafel kan zitten. ‘Ik sta open voor een nieuwe relatie. Ik ben ook al aan het daten. Dat is wel iets wat niet makkelijk is. Ik durf me niet kwetsbaar op te stellen. Intussen heb ik al een paar dates achter de rug. Al in het eerste afspraakje gaf ik aan dat ik het lastig vind om me aan iemand over te geven. Wat ook meespeelt, is dat ik niet weet of ik leuk gevonden word om mijzelf, of omdat ik de weduwe van André ben. Het is lastig om daar een antenne voor te ontwikkelen. Maar ik ga het niet uit de weg. Want er komt een dag dat ik weer verliefd word! Alleen zal ik nooit met hem gaan samenwonen. Mijn huis ademt in alles André Hazes uit. Het zou vreemd aanvoelen om daar met mijn nieuwe partner te wonen.’ "
pi_190842218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:47 schreef Annagh het volgende:

[..]

Monique weet de kleine dingen in het leven te waarderen en haalt daar veel voldoening uit. Ik zie het niet als zwaar overdrijven maar als gek zijn op je familie en dol op dieren. Ze heeft helemaal niets gemeens in haar karakter en is gewoon haarzelf. De een vindt het misschien oersaai, terwijl de ander een rustig tevreden mens ziet.
Ik zie ook niets gemeens in haar karakter.
pi_190842228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:49 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik zie ook niets gemeens in haar karakter.
Oh ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou hoor. :)
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 13:50:43 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190842238
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:48 schreef Fokkie83 het volgende:

" Daarnaast hoopt de weduwe Hazes dat er ooit een kerst komt dat ze met een nieuwe vriend aan tafel kan zitten. ‘Ik sta open voor een nieuwe relatie. Ik ben ook al aan het daten. Dat is wel iets wat niet makkelijk is. Ik durf me niet kwetsbaar op te stellen. Intussen heb ik al een paar dates achter de rug. Al in het eerste afspraakje gaf ik aan dat ik het lastig vind om me aan iemand over te geven. Wat ook meespeelt, is dat ik niet weet of ik leuk gevonden word om mijzelf, of omdat ik de weduwe van André ben. Het is lastig om daar een antenne voor te ontwikkelen. Maar ik ga het niet uit de weg. Want er komt een dag dat ik weer verliefd word! Alleen zal ik nooit met hem gaan samenwonen. Mijn huis ademt in alles André Hazes uit. Het zou vreemd aanvoelen om daar met mijn nieuwe partner te wonen.’ "

Die reacties _O-
pi_190842239
quote:

Ah, dus het liegen en ontkennen heeft A2 van ma.
pi_190842250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef Annagh het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou hoor. :)
Dat weet ik :*
pi_190842253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef -river- het volgende:
Precies. Vlak nadat haar hond overleden was, was hij ineens haar "favoriete familielid" toen haar dat werd gevraagd in een interview. Overledenen worden op instagram herdacht op hun sterfdag, verjaardag en wanneer het uitkomt.
pi_190842259
quote:
Mijn huis ademt in alles André Hazes uit
Bierwalm en kruit _O-
pi_190842261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef -river- het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk wel roddel blaadjes he, maar het viel mij op dat er nu iets anders geschreven wordt.
pi_190842267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Precies. Vlak nadat haar hond overleden was, was hij ineens haar "favoriete familielid" toen haar dat werd gevraagd in een interview. Overledenen worden op instagram herdacht op hun sterfdag, verjaardag en wanneer het uitkomt.
Nee, ik wilde met mijn post duidelijk maken dat ze gewoon zichzelf is, dit is haar karakter en ze is gewoon na de breuk zichzelf gebleven.
pi_190842275
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef maily het volgende:

[..]

Die reacties _O-
Die had ik nog niet eens gelezen. :D :')
pi_190842289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ze heeft altijd al gezegd dat haar hond haar alles was. Antwee wist dat vanaf het begin van hun relatie.
pi_190842303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee, ik wilde met mijn post duidelijk maken dat ze gewoon zichzelf is, dit is haar karakter en ze is gewoon na de breuk zichzelf gebleven.
Klopt, ze is niet anders dan voor de breuk.
pi_190842306
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik blijf mij verbazen over al die reacties in insta, geen stijl enz. Sommige zijn wel grappig maar het grootste deel is zo een tokkie gehalte.
pi_190842308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef -river- het volgende:

[..]

Iemand mag niet van gedachten veranderen?
pi_190842309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:54 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ze heeft altijd al gezegd dat haar hond haar alles was. Antwee wist dat vanaf het begin van hun relatie.
Wat is er dan precies niet waar?
Als je een kind hebt, is het wel bijzonder om je hond je favoriete familielidte noemen.
pi_190842320
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef maily het volgende:

[..]

Die reacties _O-
quote:

[..]

Dit klopt niet. Ze was vanaf begin af aan echt heel gek met haar hond hont
pi_190842322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik beweer niks anders hoor, ik zeg alleen maar dat ze altijd zo was.
pi_190842334
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:57 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

[..]

Dit klopt niet. Ze was vanaf begin af aan echt heel gek met haar hond hont
Dat ze gek op haar hond is, is prima, maar het gaat me om het feit dat ze die haar favoriete familielid noemde.
pi_190842335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:56 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Iemand mag niet van gedachten veranderen?
In 2 weken tijd. :D
pi_190842336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik beweer niks anders hoor, ik zeg alleen maar dat ze altijd zo was.
Sorry :@
pi_190842343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als je een kind hebt, is het wel bijzonder om je hond je favoriete familielidte noemen.
Net zoals ik het zeg: ze heeft altijd gezegd dat haar hond haar alles is en altijd gezegd dat de hond voor alles ging. Jij doet het voorkomen of ze dat pas na het overlijden zei.
pi_190842352
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:58 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wellicht is ze verliefd geworden wat haar gedachten heeft veranderd, om nu gelijk te zeggen dat ze liegt....
pi_190842361
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:58 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, en hoe doet ze dat nu met dat huis wat alles Andre Hazes in en uitademt (ook al is hij daar nooit geweest)?
pi_190842391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:59 schreef Annagh het volgende:

[..]

Net zoals ik het zeg: ze heeft altijd gezegd dat haar hond haar alles is en altijd gezegd dat de hond voor alles ging. Jij doet het voorkomen of ze dat pas na het overlijden zei.
Nou dit is het laatste wat ik erover schrijf want straks vind je me weer zuigen. Het gaat me om die superlatieven die ze gebruikt. Allemaal zo suikerzoet.

En ze zal het heus altijd gezegd hebben, maar dat "voor alles" is natuurlijk onzin. Of zou ze de kleine André wegdoen als die super allergisch bleek te zijn?
pi_190842425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou dit is het laatste wat ik erover schrijf want straks vind je me weer zuigen. Het gaat me om die superlatieven die ze gebruikt. Allemaal zo suikerzoet.

En ze zal het heus altijd gezegd hebben, maar dat "voor alles" is natuurlijk onzin. Of zou ze de kleine André wegdoen als die super allergisch bleek te zijn?
Ik denk ook dat het anders in elkaar zat dan wat ze ons doet geloven met dat persbericht.
pi_190842470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:01 schreef -river- het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, en hoe doet ze dat nu met dat huis wat alles Andre Hazes in en uitademt (ook al is hij daar nooit geweest)?
Hahaha ik zie nu van die Airwick dispensers voor me die zo'n kroeglucht verspreiden.
pi_190842478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, jij ziet het als suikerzoet, en ik zie het als heel erg lief. Zo is haar karakter nou eenmaal en je moet het wel in de juiste context zien. En nee, kleine André wordt niet weggedaan bij een allergie. :D
pi_190842500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik noem mijn hond ook mijn kind en baby :D
pi_190842534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:06 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het anders in elkaar zat dan wat ze ons doet geloven met dat persbericht.
Nee , dat heb ik al eerder gepost. Je zit er compleet naast. ;)
pi_190842569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:10 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ja, jij ziet het als suikerzoet, en ik zie het als heel erg lief. Zo is haar karakter nou eenmaal en je moet het wel in de juiste context zien. En nee, kleine André wordt niet weggedaan bij een allergie. :D
Ik heb geen idee hoe haar karakter is. Hoe weet jij dat?
pi_190842631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe haar karakter is. Hoe weet jij dat?
Wat voegt het voor jou toe als je dat zou weten?
pi_190842636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:23 schreef Annagh het volgende:

[..]

Wat voegt het voor jou toe als je dat zou weten?
Dan moet je hier geen onzin verkopen als je het niet weet. We weten niet of ze een lief karakter heeft.
pi_190842640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan moet je hier geen onzin verkopen als je het niet weet. We weten niet of ze een lief karakter heeft.
:D
pi_190842746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jij zegt zelf ook dat ze berekenend is ken jij haar dan? Ik weet het wel en ze is een goed eerlijk mens. Zegt waar het op staat en dat kan niet iedereen waderen.Monique hield André met beide voeten op de grond. Toen zij dit losliet zag je André. Veranderen in een arrogante lul.
pi_190842792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:36 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Jij zegt zelf ook dat ze berekenend is ken jij haar dan? Ik weet het wel en ze is een goed eerlijk mens. Zegt waar het op staat en dat kan niet iedereen waderen.Monique hield André met beide voeten op de grond. Toen zij dit losliet zag je André. Veranderen in een arrogante lul.
Ik zeg alleen dat ik ook de optie open hou dat ze de willens en wetens de boel haar kant opgedraaid heeft met dat persbericht dat Antwee een ander had. Ze zal niet de eerste en de laatste zijn die als wraak haar ex te kakken zet. Ik zeg dus niet dat ze het daadwerkelijk gedaan heeft. Ik weet namelijk niet of ze een verrot karakter heeft.
pi_190842918
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:50 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Bridget heeft heel duidelijk laten zien hoe ze in elkaar steekt en heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt.
Dan nog kun je niet echt weten hoe ze echt is. Je ziet een deel en dat is inderdaad niet rooskleurig, maar er is echt meer.
  donderdag 2 januari 2020 @ 14:54:38 #48
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190842921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:47 schreef Annagh het volgende:
Deze gate is toch niet bedoeld om over andere users te oordelen en te vissen naar het hoe en wat en waarom.
Deze gate is al zowat helemaal niets meer dan het eindeloos herhalen van zetten, meningen en af en toe een nieuwe foto of tekstje, waarvan dat laatste als gevolg heef dat we weer helemaal opnieuw beginnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190842928
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:54 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik zeg jou voor de laatste maal , Monique is een goed en eerlijke vrouw. Dat moet genoeg zijn . Maasland kan niet in de schaduw staan van Monique.
Ok, tandarts van Monique.
pi_190842954
quote:

[..]

Ik zeg jou voor de laatste maal , Monique is een goed en eerlijke vrouw. Dat moet genoeg zijn . Maasland kan niet in de schaduw staan van Monique.
Maar waarom dat vergelijken steeds? Dat vraag ik me ook altijd af bij de reacties op Mo(na)'s posts. Dat ze veel mooier en beter en weet ik veel is. Dat André wel gek moet zijn.
pi_190842999
Lol, wat een hork is A2 toch hè:

André Hazes en Glennis Grace hebben samen een goede klik en doken daarom de studio in voor het duet Verlangen Naar Jou. Hazes is tegenwoordig samen met Bridget Maasland, maar op het podium heeft de zanger eigenlijk een ander. “Glennis is mijn optreed-vrouw”, aldus Hazes, die Glennis bij allerlei projecten betrekt.

‘Ik werk me kapot’

Hazes is blij dat hun stemmen goed klinken samen en de volkszanger heeft veel bewondering voor Grace. “Ik sta gewoon me kapot te werken. En jij kan nog lachen tussendoor. Jij kan gewoon nog iets doen tussendoor, de afwas ofzo. En ik ben gewoon kapot.”

https://www.gids.tv/video(...)opnieuw-handen-ineen
pi_190843009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ok, tandarts van Monique.
_O- *)
pi_190843036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar waarom dat vergelijken steeds? Dat vraag ik me ook altijd af bij de reacties op Mo(na)'s posts. Dat ze veel mooier en beter en weet ik veel is. Dat André wel gek moet zijn.
Waarom dat vergelijken ? Omdat iedereen beter is als Maasland en Monique al helemaal omdat ze wordt afgestempeld als berekenend en dat is ze juist niet. Ze wordt beoordeeld omdat ze van het kamp komt. Nou geloof mij eerlijkere mensen vinder niet en in vriendschap zo trouw. Een vriend voor het leven.
pi_190843044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:01 schreef -river- het volgende:
Lol, wat een hork is A2 toch hè:

André Hazes en Glennis Grace hebben samen een goede klik en doken daarom de studio in voor het duet Verlangen Naar Jou. Hazes is tegenwoordig samen met Bridget Maasland, maar op het podium heeft de zanger eigenlijk een ander. “Glennis is mijn optreed-vrouw”, aldus Hazes, die Glennis bij allerlei projecten betrekt.

‘Ik werk me kapot’

Hazes is blij dat hun stemmen goed klinken samen en de volkszanger heeft veel bewondering voor Grace. “Ik sta gewoon me kapot te werken. En jij kan nog lachen tussendoor. Jij kan gewoon nog iets doen tussendoor, de afwas ofzo. En ik ben gewoon kapot.”

https://www.gids.tv/video(...)opnieuw-handen-ineen
:D :D
pi_190843065
De afwas ofzo, dat zeg je toch niet _O-
pi_190843069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:05 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Waarom dat vergelijken ? Omdat iedereen beter is als Maasland en Monique al helemaal omdat ze wordt afgestempeld als berekenend en dat is ze juist niet. Ze wordt beoordeeld omdat ze van het kamp komt. Nou geloof mij eerlijkere mensen vinder niet en in vriendschap zo trouw. Een vriend voor het leven.
Door wie?
pi_190843080
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:07 schreef -river- het volgende:
De afwas ofzo, dat zeg je toch niet _O-
:D _O-
pi_190843086
quote:

[..]

Haha, mij hoef je niet te overtuigen. Aangezien je Bridget niet kent neem ik je mening over haar niet serieus.
pi_190843090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Door wie?
Door enkele hier , lees maar even terug :) is echt gezegd vorig topics.
pi_190843094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:09 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Haha, mij hoef je niet te overtuigen. Aangezien je Bridget niet kent neem ik je mening over haar niet serieus.
Mooi, kan het dan nu weer over het onderwerp zelf gaan?
pi_190843101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:10 schreef -river- het volgende:

[..]

Goed plan ^O^
pi_190843120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:10 schreef -river- het volgende:

[..]

Die stemmen passen best goed bij elkaar van Antwee en Glennis. :)
pi_190843122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:09 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Door enkele hier , lees maar even terug :) is echt gezegd vorig topics.
Oké..ja ik weet dat sommige wel iets zeiden over haar kamproots, maar had niet het idee dat ze erom veroordeeld werd.
pi_190843151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:12 schreef Annagh het volgende:

[..]

Die stemmen passen best goed bij elkaar van Antwee en Glennis. :)
Glennis heeft echt een prachtige stem en A2 kan ook wel zingen.
pi_190843338
Ik heb Glennis nooit leuk gevonden dus ik luister haar muziek ook niet. Antwee zijn muziek luister ik verder ook niet. :Y)
pi_190843544
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:31 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik heb Glennis nooit leuk gevonden dus ik luister haar muziek ook niet. Antwee zijn muziek luister ik verder ook niet. :Y)
Ik hou ook niet van haar muziek en ook de muziek van Antwee kan me gestolen worden. De stemmen klonken samen goed maar het nummer zelf hoeft van mij niet.
pi_190844104
quote:

[..]

:D Doe rustaaaaaag!

Monique is een stomme cunt en ik zeg dit zeker niet voor de laatste maal. Ze heeft lekker mee kunnen liften op de faam van haar vriend en nu moet ze zelf eens wat gaan doen. Succes, cunt!
Go hard or go home
pi_190844323
André is met de hele familie een dagje Apenheul incl Raggel . :B
pi_190844324
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Monique is een stomme cunt en ik zeg dit zeker niet voor de laatste maal. Ze heeft lekker mee kunnen liften op de faam van haar vriend en nu moet ze zelf eens wat gaan doen. Succes, cunt!
Jou "kennende"- als de powervrouw die je bent- kan ik dat beamen. Zie fakegate :D

Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen/doet voor de kost.
  donderdag 2 januari 2020 @ 16:43:07 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190844368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jou "kennende"- als de powervrouw die je bent- kan ik dat beamen. Zie fakegate :D

Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen/doet voor de kost.
Ze kan altijd nog appelflappen bakken in de kraam van haar broer
pi_190844417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ze kan altijd nog appelflappen bakken in de kraam van haar broer
En dan verpakken in papier met de foto van André, naar goed Friedels gebruik.
  donderdag 2 januari 2020 @ 16:49:43 #72
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190844462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:39 schreef Tuttebella het volgende:
André is met de hele familie een dagje Apenheul incl Raggel . :B
En toen vroeg een aap aan haar, hoe ben jij ontsnapt? O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Admin donderdag 2 januari 2020 @ 17:00:55 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190844569
Apenheul is dicht in de winter.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 17:03:36 #74
197773 crew  maily
pi_190844601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:00 schreef yvonne het volgende:
Op de site: "we zijn het hele jaar open voor zakelijke congressen en evenementen (op afspraak)."

🙈
pi_190844715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:49 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

En toen vroeg een aap aan haar, hoe ben jij ontsnapt? O-)
_O- ^O^ Die is goed.
pi_190844741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:00 schreef yvonne het volgende:
Stond op de foto dagje Apenheul met familie @ Bridget Maasland , daarna weer snel er af gehaald . Raggel zat voor andre in de auto met een jongen. En ik meen de vader van Maasland.
pi_190844775
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-prive-is-uit

De tekst boven in van de nieuwe privé _O-
Hoe een Cougar een Hazes vangt.
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:20:13 #78
185670 Poezewoes
pi_190844779
pi_190844788
quote:
Dankjewel Poezewoes gelukkig zet jij hem hier neer. _O_
pi_190844790
quote:
_O_
pi_190844796
Waar hebben ze die zonnebrillen voor nodig?
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:22:54 #82
185670 Poezewoes
pi_190844806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar hebben ze die zonnebrillen voor nodig?
Om niet herkend te worden O-)
pi_190844874
Twee jaar geleden filmde Bridget in de Apenheul een bioloog die betoogde hoe je in seksueel opzicht van een aap kunt leren. Dat was voor haar programma 'Hoe vind ik een vent'. :D
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:43:13 #84
185670 Poezewoes
pi_190845030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:29 schreef Annagh het volgende:
Twee jaar geleden filmde Bridget in de Apenheul een bioloog die betoogde hoe je in seksueel opzicht van een aap kunt leren. Dat was voor haar programma 'Hoe vind ik een vent'. :D
En nu heeft ze een reethaar _O- _O-
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2020 @ 17:43:53 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190845034
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:49 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Tuurlijk doet dat er toe, de mening van iemand die haar persoonlijk kent schat ik anders op waarde dan iemand die haar alleen uit de media kent.
Als je dit meende had je misschien een punt. Nu al enige tijd overduidelijk is dat dat niet zo is, dien je je verder te onthouden van dit soort zure sneren, ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_190845070
Bridget moet toch ook snel zat zijn dat ze die hele clan erbij krijgt?

Ik bedoel een toyboy, die de hele nacht door kan en energie voor 10 heeft heeft een zekere appeal, maar dat je er, nu je hem exclusief hebt, die hele bende meelifters, uitkaaiers en tot de derde graad familieleden er gratis bij krijgt, gaat toch snel vervelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190845079
quote:

[..]

Zeg, jij klinkt niet als een supermama hoor, zo!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2020 @ 17:49:34 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190845102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bridget moet toch ook snel zat zijn dat ze die hele clan erbij krijgt?

Ik bedoel een toyboy, die de hele nacht door kan en energie voor 10 heeft heeft een zekere appeal, maar dat je er, nu je hem exclusief hebt, die hele bende meelifters, uitkaaiers en tot de derde graad familieleden er gratis bij krijgt, gaat toch snel vervelen?
Op zich vast wel, maar zij stelt natuurlijk inhoudelijk ook niet zo heel veel voor. Het is niet dat ze vóór die tijd nou zo'n hoogdravend of enerverend leven had. Of althans liet ze daar dan in ieder geval weinig van merken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_190845142
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op zich vast wel, maar zij stelt natuurlijk inhoudelijk ook niet zo heel veel voor. Het is niet dat ze vóór die tijd nou zo'n hoogdravend of enerverend leven had. Of althans liet ze daar dan in ieder geval weinig van merken.
Mijn leven is ook totaal niet hoogdravend of enerverend, maar ik moet er niet aan denken ineens praktisch 24/7 in het gezelschap van een bende tokkies die allemaal op 1 naam en op 1 jongetje, die die naam maximaal uitknijpt, teren te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2020 @ 17:55:30 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190845175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn leven is ook totaal niet hoogdravend of enerverend, maar ik moet er niet aan denken ineens praktisch 24/7 in het gezelschap van een bende tokkies die allemaal op 1 naam en op 1 jongetje, die die naam maximaal uitknijpt, teren te zijn.
Je hebt gelijk. Mijn leven is vaak ook best suf en simpel, maar ik heb godzijdank een redelijk tokkie-vrije familie. In ieder geval degenen waar ik regelmatig mee om ga. :)
pi_190845267
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Veel op reis, brede vriendengroep, goed gevulde bankrekening.

Maar ja, ik weet ook niet wat jij onder enerverend verstaat.
pi_190845469
quote:
Aha ze gingen dus even op familiebezoek om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen..
pi_190846327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:19 schreef Tuttebella het volgende:

:D :D :D _O-
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 19:20:59 #94
197773 crew  maily
pi_190846440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:19 schreef Tuttebella het volgende:

Ze hadden Bridget wel even bij mogen kleuren :X
pi_190846483
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:20 schreef maily het volgende:

[..]

Of Rachel ontkleuren. :+ Wat een vieze bruine kleur heeft ze, bah.
pi_190846509
Heeft Bridget nou wenkbrauw stickers?
pi_190846604
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:20 schreef maily het volgende:

[..]

Die vieze bruine kleur is wel echt heel erg _O- :')
Van de zonnebank krijg je toch niet zo'n vieze kleur? Zou ze geen spraytan doen ofzo die heel verkeerd uitpakt ? Of misschien een crème onder de zonnebank met heel veel brons erin.
pi_190846606

Jaaa ze heeft gewoon plak brauwen op hoor, dat kan niet anders.
pi_190846614
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:26 schreef quirina het volgende:
Heeft Bridget nou wenkbrauw stickers?
Dat randje is waarschijnlijk de PMU nog, en ingevuld met die haren die uit haar kop zijn getrokken.
pi_190846623
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:36 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die vieze bruine kleur is wel echt heel erg _O- :')
Van de zonnebank krijg je toch niet zo'n vieze kleur? Zou ze geen spraytan doen ofzo die heel verkeerd uitpakt ? Of misschien een crème onder de zonnebank met heel veel brons erin.
Raggel ligt elke dag van 3.30 tot 7:00 onder de grill.
Heb ik van de week nog gezegd.
pi_190846631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:36 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat randje is waarschijnlijk de PMU nog, en ingevuld met die haren die uit haar kop zijn getrokken.
Ik zeg stickers. Blijf erbij.
pi_190846681
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:37 schreef quirina het volgende:

[..]

Hahaha, die kleur en de motiefjes op haar wangen lijken echt net van een gegrilde lap.
pi_190846699
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:38 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat lijkt er ook heel erg op, zou best kunnen dat ze die stickers ook gebruikt. Wat een gehannes als je dat steeds moet doen. :{
pi_190846740
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:37 schreef quirina het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:42 schreef Annagh het volgende:

[..]

Hahaha, die kleur en de motiefjes op haar wangen lijken echt net van een gegrilde lap.
_O- _O_
pi_190846766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:38 schreef quirina het volgende:

[..]

Iemand hier ( weet niet meer wie het was ) bleef volhouden dat het door de haartjes kwam die erin zijn gezet en dat het de eerste tijd er dan zo uitziet.
Ik zou het er nooit voor over hebben. Je ogen worden gewoon naar haar wenkbrauwen getrokken.
pi_190846849
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:49 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Iemand hier ( weet niet meer wie het was ) bleef volhouden dat het door de haartjes kwam die erin zijn gezet en dat het de eerste tijd er dan zo uitziet.
Ik zou het er nooit voor over hebben. Je ogen worden gewoon naar haar wenkbrauwen getrokken.
Dat zei ik. Ze vertelde het zelf in een of ander blad (kan ook een filmpje zijn geweest) dat het er de eerste tijd zo zou uitzien maar dan zou bijtrekken in de komende maanden.
pi_190846888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 19:57 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat zei ik. Ze vertelde het zelf in een of ander blad (kan ook een filmpje zijn geweest) dat het er de eerste tijd zo zou uitzien maar dan zou bijtrekken in de komende maanden.
Ow haha.
Nou het is in ieder geval niet mooi.
Mag hopen voor haar dat het dan ook werkelijk nog bijtrekt.
pi_190846962
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:00 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ow haha.
Nou het is in ieder geval niet mooi.
Mag hopen voor haar dat het dan ook werkelijk nog bijtrekt.
Ja, ik vind het zoals het nu is ook niet bepaald mooi, maar misschien vindt zij het wel prachtig.
pi_190848004
https://www.rtlboulevard.(...)-een-beetje-verliefd

" Rachel kent haar Mike al een paar jaar vriendschappelijk, maar onlangs sloeg de vonk pas over. Ondertussen zijn ze al ongeveer zo’n 1,5 maand samen. De twee hebben het flink te pakken en brengen bijna elke dag samen door. “Hij is er elke avond en gaat ’s ochtends weer vroeg de deur uit", aldus de 46-jarige.

En dat gevoel is voor haar helemaal nieuw. Zelfs tijdens haar huwelijk met André had ze zulke sterke gevoelens niet. "Ik had niet verwacht dat ik ooit nog zó verliefd zou worden op een man. Ik was overtuigd dat ik tot mijn dood alleen zou blijven."
pi_190848045
:X :o :r
Hoe krijgt ze het haar strot uit. :{w
pi_190848079
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:14 schreef Fokkie83 het volgende:

" Rachel kent haar Mike al een paar jaar vriendschappelijk, maar onlangs sloeg de vonk pas over. Ondertussen zijn ze al ongeveer zo’n 1,5 maand samen. De twee hebben het flink te pakken en brengen bijna elke dag samen door. “Hij is er elke avond en gaat ’s ochtends weer vroeg de deur uit", aldus de 46-jarige.

En dat gevoel is voor haar helemaal nieuw. Zelfs tijdens haar huwelijk met André had ze zulke sterke gevoelens niet. "Ik had niet verwacht dat ik ooit nog zó verliefd zou worden op een man. Ik was overtuigd dat ik tot mijn dood alleen zou blijven."
Hey die heeft ze van Antwee. Even een sneer naar de ex, al is die dan dood.
pi_190848616
quote:

Raggel is 49 en wordt 50 in maart.
😂 liegen over haar leeftijd.
pi_190848791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hey die heeft ze van Antwee. Even een sneer naar de ex, al is die dan dood.
Die 2 zijn voor elkaar gemaakt moeder en zoon. :r
pi_190849650
pi_190850111
quote:
Ze kijkt even of haar wenkbrauwsticker los aan het laten is .
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 23:17:54 #116
197773 crew  maily
pi_190850121
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef quirina het volgende:

[..]

Het is om te janken. :'(
pi_190850165
Janken en zweten kunnen die stickers ook niet hebben.
Nou snap ik ook die eeuwige grote zonnebril.. gewoon verbergtaktiek.
pi_190850315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef quirina het volgende:

[..]

pi_190850385
quote:

Dus niks hard werken en daardoor te weinig slaap. Die ligt urenlang te fleppen. :+
pi_190850710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dus niks hard werken en daardoor te weinig slaap. Die ligt urenlang te fleppen. :+
Fleppen & grillen the new lifestyle :D
Alius aliud dicit
pi_190851012
Lekker dan, fleppen met krakend leer....
pi_190851033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:22 schreef -river- het volgende:
Lekker dan, fleppen met krakend leer....
  vrijdag 3 januari 2020 @ 00:35:09 #123
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190851112
Dit gaat meer en meer een SC worden. Zoals verwacht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190851352
Dichtgooien of omdopen naar Brazesgerochel slowchat.
Jij kan dat!
pi_190851800
quote:

Monique is een stomme cunt
Niveau lagere school, hoe oud ben je 8? :')

(Gooi deze reeks toch dicht Static)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 januari 2020 @ 04:47:03 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190851811
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 01:04 schreef quirina het volgende:
Dichtgooien of omdopen naar Brazesgerochel slowchat.
Jij kan dat!
:D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_190852051
quote:
Niveautje weer.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 07:26:26 #128
185670 Poezewoes
pi_190852106
SPOILER
Wat een lol O-)
pi_190852133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 07:26 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Wat een lol O-)
Ben je 45 en ga je op foto's zulke bekken trekken. ;(
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 07:47:01 #130
197773 crew  maily
pi_190852162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 07:26 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Wat een lol O-)
Is dat op een kerkhof? 8)7
pi_190852187
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 07:47 schreef maily het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht!
pi_190852342
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 07:47 schreef maily het volgende:

[..]

Is een archeologische hotspot op een plein in Rome en ik kop hem maar alvast in: volgens de mythe heeft Andre daar Bridget ook opgegraven.
pi_190852796
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 07:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ben je 45 en ga je op foto's zulke bekken trekken. ;(
Dat is wat ik ook dacht niveau is ver te zoeken, hij is nog een kleuter . Maar zij man man wat staat ze voor schut nu weer ergens anders zitten , dit is wat ze wilt aandacht , aandacht en aandacht.
pi_190852803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:35 schreef static het volgende:
Dit gaat meer en meer een SC worden. Zoals verwacht.
Gaat toch over de Fam Hazes en Maasland . :?
pi_190852838
Het zijn 2 verliefde bakvissen, laat ze lekker joh. Elke foto van die 2 wordt hier geplaatst en als het even kan kapot geanalyseerd.
Het zal mij aan mijn kont roesten wat ze samen doen en waar. Lekker laten doen want, hebben wij er last van? Nee toch?

Dit topic zit vol geobsedeerde figuren. Gewoon lekker de boel sluiten.
pi_190852996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:22 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat is wat ik ook dacht niveau is ver te zoeken, hij is nog een kleuter . Maar zij man man wat staat ze voor schut nu weer ergens anders zitten , dit is wat ze wilt aandacht , aandacht en aandacht.
Dit wordt echt eng...
Alsof je op je 45e geen gekke bekken meer mag trekken.
Alsof ze lekker reisjes maken voor de aandacht.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 09:49:15 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190853503
Laten we wel wezen, hoewel al het slechte door sommigen graag aan Bridget wordt toegedicht, is dat kleuterige echt niet van de laatste tijd. Ten tijde van Mo ging het vaak over haar meloenen. Mo die poseerde met meloenen, tussen meloenen. Hi ha ho.
pi_190853595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Laten we wel wezen, hoewel al het slechte door sommigen graag aan Bridget wordt toegedicht, is dat kleuterige echt niet van de laatste tijd. Ten tijde van Mo ging het vaak over haar meloenen. Mo die poseerde met meloenen, tussen meloenen. Hi ha ho.
Ja ok, maar dat vind ik wat anders dan wat hier tegenwoordig allemaal gezegd wordt. Het gaat nu wel een paar tandjes verder zeg maar.
pi_190853613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat vind ik wat anders dan wat hier tegenwoordig allemaal gezegd wordt. Het gaat nu wel een paar tandjes verder zeg maar.
Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen :{
pi_190853634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het over André zelf. Er wordt gedaan alsof hij nu in ene zo ordinair en kinderachtig is door/met Bridget, maar dat zat er altijd al in.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 10:55:49 #142
185670 Poezewoes
pi_190853799
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen :{
Begin maar *O*
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:02:07 #143
184769 crew  Deisyy
pi_190853896
Het is eigenlijk ook geen gate meer, ze hebben een relatie. Dit topic kan dus eigenlijk weer omgedoopt worden naar een Hazes-topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 januari 2020 @ 11:08:43 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190853998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is eigenlijk ook geen gate meer, ze hebben een relatie. Dit topic kan dus eigenlijk weer omgedoopt worden naar een Hazes-topic.
Mag hopen dat Brazes ons een handje helpt en Bridget met kind schopt of een stormige verloving verbreekt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_190854435
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

[i]Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen[/i] :{
Helaas dat missen wij hier , zijn wij te stom voor ( volgens sommigen ) en dat is niet erg. ;)
pi_190854521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:33 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is dat waar het bij jou om draait,dat het dicht gaat?
[/quote]
Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?
pi_190854607
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?
[/quote]

Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.
pi_190854737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:44 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.
[/quote]
:')

Weet je wat sneu is? Veilig achter je computertje herhaaldelijk je gal spuien over iemand, wat onderhand echt ontzettend vervelend begint te worden. En dat over iemand die we niet kennen en waarschijnlijk nooit zullen kennen. Ik bedoel écht kennen. Zo iemand af en toe op tv zien, ken ik niet. Iemand waarover ik berichten lees in de media, ken ik niet. Ze kunnen zoveel schrijven.

Sneu is op elke foto iets zoeken wat negatief zou kunnen uitpakken voor Bridget. Zelfs over het kleinste wordt er gestruikeld, als we er maar lekker over kunnen nagetieven.

Echt, je wordt strontvervelend.
pi_190854893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Weet je wat sneu is? Veilig achter je computertje herhaaldelijk je gal spuien over iemand, wat onderhand echt ontzettend vervelend begint te worden. En dat over iemand die we niet kennen en waarschijnlijk nooit zullen kennen. Ik bedoel écht kennen. Zo iemand af en toe op tv zien, ken ik niet. Iemand waarover ik berichten lees in de media, ken ik niet. Ze kunnen zoveel schrijven.

Sneu is op elke foto iets zoeken wat negatief zou kunnen uitpakken voor Bridget. Zelfs over het kleinste wordt er gestruikeld, als we er maar lekker over kunnen nagetieven.

Echt, je wordt strontvervelend.
[/quote]

Ik ken Monique echt goed . En niet alleen van de media of tv . :) Dus ik weet wat ik zeg.

En ondanks onze meningsverschillen ga ik jou niet persoonlijk aanvallen zoals jij mij al dagen aanvalt. :)
pi_190854947
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[/quote]

Aangezien jij ook op de man speelt..

Was jij niet degene die hier kwam brullen dat je niet meer zou komen een tijdje terug ?

Bovendien gaat het in het barbie topic al ontzettend lang zo dat het blijft lopen maar het niet elke keer bal is bij Samantha.

Laat andere users lekker posten wat ze willen posten. Je mag altijd je mening geven ( mits het niet zo ontzettend triest is met de reacties zoals de laatste keer ) , maar nu ben je er op uit dat dit topic gesloten gaat worden.
pi_190855078
quote:
Ik ken Monique echt goed . En niet alleen van de media of tv . :) Dus ik weet wat ik zeg.

En ondanks onze meningsverschillen ga ik jou niet persoonlijk aanvallen zoals jij mij al dagen aanvalt. :)
Ik denk dat sunshine op Bridget doelt.

No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
pi_190855160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.
pi_190855185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:15 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.
Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maakt :')
pi_190855217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maakt :')
Nee ik dacht toen ook dat het een grapje was ofzo. Keek net ook of ik soms verkeerd geklikt had maar hij pakt dus niet alles. ;)
pi_190855806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd. :)
pi_190855870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:55 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd. :)
Ergens een teken in de quote verwijderd.
pi_190856032
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ergens een teken in de quote verwijderd.
Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?
pi_190856166
Haske boeiend allemaal maar kunnen jullie alsjeblieft gewoon leren quoten.
Go hard or go home
pi_190856223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?
Nee, want het is bij ons allemaal. Dit is al eerder gebeurd. Ik heb niks weggehaald of verwijderd bij de qoutes.

Nu doet hij het weer gewoon. ;)
pi_190856291
Dit topic moet ook helemaal niet dicht. Je ontvolgt de boel maar lekker.
Ik zit hier prima en mensen die het dicht willen hebben zijn echt rete irritant. Als je niet van carnaval houdt, ga dan niet naar Brabant of ga je dan ook tussen de dronken boeren roepen hoe kut je carnaval vindt en dat het moet stoppen? Gewoon kssst..
Go hard or go home
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:17:33 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190857147
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Noek het volgende:
Ik zit hier prima en mensen die het dicht willen hebben zijn echt rete irritant. Als je niet van carnaval houdt, ga dan niet naar Brabant of ga je dan ook tussen de dronken boeren roepen hoe kut je carnaval vindt en dat het moet stoppen? Gewoon kssst..
<3
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:49:10 #162
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190857575
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Noek het volgende:
O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190857695
Alaaaf. :W
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:58:35 #164
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190857732
tijd om weer mee te gaan lezen zie ik.
pi_190858472
André Hazes over Bridget: "zielsverwant"
https://www.shownieuws.nl(...)ridget-zielsverwant/
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 15:51:53 #166
197773 crew  maily
pi_190858497
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef Kim-Holland het volgende:
André Hazes over Bridget: "zielsverwant"
https://www.shownieuws.nl(...)ridget-zielsverwant/
Ja ja, voor zolang het duurt :D
pi_190858554
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:51 schreef maily het volgende:

[..]

Ja ja, voor zolang het duurt :D
Zielsverwanten zijn kent geen einde.. ^)

SPOILER
pi_190858618
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zielsverwanten zijn kent geen einde.. ^)

SPOILER
😉 ik denk dat ze door hun beider karma bij elkaar zijn gebracht en dat ze elkaar gewoon lekker verdienen.

Of misschien had kikkerpaps hier een eeeh kwaakje in en is het wachten op de kikkerdril?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:03:04 #169
185670 Poezewoes
pi_190858661
pi_190858736
quote:
_O- het ordinairste showbizz koppel. Dan heb je het goed voor elkaar André van lieveling naar ordinair.

Ze zitten in Rome Maasland smijt met foto’s waar je u tegen zegt. Op de nieuwste foto’s incl grote zonnebril hebben ze van elkaar eengrote zilveren A om en André een B . Zelfde leren Jack . :')
pi_190858746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:09 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

_O- het ordinairste showbizz koppel. Dan heb je het goed voor elkaar André van lieveling naar ordinair.

Ze zitten in Rome Maasland smijt met foto’s waar je u tegen zegt. Op de nieuwste foto’s incl grote zonnebril hebben ze van elkaar eengrote zilveren A om en André een B . Zelfde leren Jack . :')
Het wordt een ANWB stelletje...
pi_190858845
quote:

[..]

Nou nou, hij was altijd al ordinair. Zoals ik al eerder schreef: grapjes over de meloenen van Mo, om maar waar te noemen.
Naaktfotos plaatsen van saint Mo, tijgerprints...
pi_190858891
Prachtig topic
pi_190859124
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die reacties :') :D
Ze zijn wel erg geliefd :o
pi_190859148

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wat zal 2020 brengen voor de bekende Nederlanders? Medium Sonja Dover doet haar voorspellingen in maandblad ParaVisie.

André Hazes beëindigde in 2019 zijn relatie met Monique Westenberg en begon een nieuwe relatie met Bridget Maasland. Maar volgens Sonja zal het privé-leven van de zanger in 2020 niet zo lekker lopen. Ook voorspelt ze dat zijn zangcarrière zich dit jaar goed ontwikkelt, maar door te weinig rust zal hij dit volgens haar niet lang vol kunnen houden.
https://www.story.nl/arti(...)dt-het-niet-lang-vol

Als zelfs Son het zegt dan zal het wel waar zijn.
pi_190859200
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou nou, hij was altijd al ordinair. Zoals ik al eerder schreef: grapjes over de meloenen van Mo, om maar waar te noemen.
Naaktfotos plaatsen van saint Mo, tijgerprints...

Hoe bekender hij werd, hoe erger zijn arrogante houding ook werd, maar hoe hij zich nu gedraagt is wel het belachelijkste wat ik gezien heb van hem .
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:43:50 #179
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_190859217
Totaal geen inhoudelijke reactie maar waarom trekt Bridget toch altijd zo'n raar mondje op foto's? Trouwe meelezer van de gate <3
pi_190859240
Ze zorgen wederom zelf nog steeds voor alle media aandacht. Continu foto's/ filmpjes posten. Op allebei hun insta staan dezelfde filmpjes. Hoe bedoel je " Wij willen dat de media alles oppakt " .
En straks weer janken dat mensen daar een mening over hebben.
pi_190859249
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:38 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze zijn wel erg geliefd :o
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 16:47:29 #182
197773 crew  maily
pi_190859262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Totaal geen inhoudelijke reactie maar waarom trekt Bridget toch altijd zo'n raar mondje op foto's? Trouwe meelezer van de gate <3
Dat noemen we een gekke bek.
En misschien knijpt Antwee daar vaak in, dan blijft die ook zo staan :D
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:54:18 #183
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_190859344
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:47 schreef maily het volgende:

[..]

Dat noemen we een gekke bek.
En misschien knijpt Antwee daar vaak in, dan blijft die ook zo staan :D
Ik bedoel de soort van geforceerde fish gape duckface die ze vaak trekt.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:57:20 #184
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190859387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat wanneer je je mond een beetje openhoudt en je tong tegen je verhemelte drukt, dat je gezicht dan slanker toont. Misschien is dat het?
pi_190859611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:57 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat wanneer je je mond een beetje openhoudt en je tong tegen je verhemelte drukt, dat je gezicht dan slanker toont. Misschien is dat het?
Net even de proef op de som genomen (en nee, ik post geen selfies;)), maar dat lijkt wel een beetje te kloppen.

Ik moet er dan wel gelijk bij zeggen dat dat dan weer niet neerkomt op een naar ademhappende vis, of een blik die eruit ziet alsof je nog niet tot 10 kunt tellen 😂😉
pi_190859782
quote:

[..]

vrijdag 3 januari 2020 @ 17:19:06 #187
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190859792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:10 schreef totebel het volgende:

[..]

Net even de proef op de som genomen (en nee, ik post geen selfies;)), maar dat lijkt wel een beetje te kloppen.

Ik moet er dan wel gelijk bij zeggen dat dat dan weer niet neerkomt op een naar ademhappende vis, of een blik die eruit ziet alsof je nog niet tot 10 kunt tellen 😂😉
Nee, tis geen duckface, meer een soort pornohoofd.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 17:20:26 #188
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190859813
greasED lightning goedverdoeme Bridget :(
pi_190859843
https://www.instagram.com/p/B63RCKbgGw2/?igshid=nuhre1jkhv1p

Geer en Goor?
Ik zie even de gelijkenis niet? Mis ik wat??
pi_190859912
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef Fokkie83 het volgende:

Geer en Goor?
Omdat ze hilarisch zijn! Hi ha ho. Ze houden van humor!
  vrijdag 3 januari 2020 @ 17:28:00 #191
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190859961
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

MediacourantGoden. @:asjemenou_
Genot
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 17:33:06 #192
197773 crew  maily
pi_190860031
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eerst zwarte nagellak, nu ook lippenstift :|W
pi_190860091
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:33 schreef maily het volgende:

[..]

Eerst zwarte nagellak, nu ook lippenstift :|W
Ik zie het niet bij hem :?
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 17:43:55 #194
197773 crew  maily
pi_190860177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ik zie het niet bij hem :?
Het lijkt er iig erg op :+
pi_190860240
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:43 schreef maily het volgende:

[..]

Het lijkt er iig erg op :+
Tijd dat ik mijn ogen weer eens laat nakijken dan. :@
  vrijdag 3 januari 2020 @ 18:25:37 #196
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_190860854
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nog ff en ze hebben de zelfde bergschoenen en regenjas lekker unisex :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190861013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:19 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee, tis geen duckface, meer een soort pornohoofd.
Een soort opblaaspopmondje?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 18:40:23 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190861081
Ik was net bij de Etos en daar stond een hele bak vol met Andre's kerstcd's, klanten mochten te gratis meenemen. Niemand pakte.
pi_190861094
quote:

[..]

Dreetje heeft maar meteen Bridget's lippenstift gebruikt :P

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2020 18:41:48 ]
pi_190861110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:40 schreef Vivi het volgende:
Ik was net bij de Etos en daar stond een hele bak vol met Andre's kerstcd's, klanten mochten te gratis meenemen. Niemand pakte.
Verstandige mensen :Y
pi_190861271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:54 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Welkom en _O_ :P
pi_190861309
quote:
Wat een afgang voor een zogenaamd populaire artiest, dat mensen zelfs niet gratis zijn meuk willen.
Het populair zijn zit vooral in zijn eigen hoofd blijkbaar.

Voor de kerst zei hij nog dat hij weg zou lopen als mensen zijn muziek erop zouden zetten. Euhm, hoe dan? Niemand draait die bagger. _O-
pi_190861310
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ tnx voor de foto deze bedoel ik. Maasland copycat :r
  vrijdag 3 januari 2020 @ 18:55:16 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190861311
Jeetje, die foto's. Andre heeft zo hard in Bridgets bekkie geknepen tijdens de kerst dat haar lippen zo zijn blijven staan, het arme ding! Ze heeft altijd zo'n oud nekje, vind ik. Maar jommes, wat een heeeeerlijke gate is dit toch. Vooral met Dotan die onder elke insta post van Bridge van die inspirational quotes plaatst.
pi_190861327
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef Fokkie83 het volgende:

Geer en Goor?
Zo hilarisch vind zij zichzelf en André :')
pi_190861348
quote:
Dat snap ik wel . Daar kom je aan het bijleggen Etos om die kwijt te raken.
pi_190861363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:55 schreef Vivi het volgende:
Jeetje, die foto's. Andre heeft zo hard in Bridgets bekkie geknepen tijdens de kerst dat haar lippen zo zijn blijven staan, het arme ding! Ze heeft altijd zo'n oud nekje, vind ik. Maar jommes, wat een heeeeerlijke gate is dit toch. Vooral met Dotan die onder elke insta post van Bridge van die inspirational quotes plaatst.
Ja echt hè die kneus post steevast als eerste bij haar.
pi_190861503
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat een afgang voor een zogenaamd populaire artiest, dat mensen zelfs niet gratis zijn meuk willen.

Voor de kerst zei hij nog dat hij weg zou lopen als mensen zijn muziek erop zouden zetten. Euhm, hoe dan? Niemand draait die bagger. _O-
Ik was blij met de cd. Man kreeg ém bij Etos en ik heb het in kleine stukjes geknipt en een kleurtje gegeven met glasverf. Leuk als mozaiëksteentjes, en zo hing de cd van Antreetje hier als geknutselde kerstbal in de boom. :D
pi_190861546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:56 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Zo hilarisch vind zij zichzelf en André :')
Eenheidsworst Brazes. :)
pi_190861653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ik was blij met de cd. Man kreeg ém bij Etos en ik heb het in kleine stukjes geknipt en een kleurtje gegeven met glasverf. Leuk als mozaiëksteentjes, en zo hing de cd van Antreetje hier als geknutselde kerstbal in de boom. :D
Ja, als hij dan toch per ongeluk je huis weet binnen te dringen, kun je maar beter gelijk de schaar erin zetten.
pi_190861837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:41 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dreetje heeft maar meteen Bridget's lippenstift gebruikt :P
Ze hebben een ketting met elkaars letter
Twinning = boring
pi_190861843
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wat zal 2020 brengen voor de bekende Nederlanders? Medium Sonja Dover doet haar voorspellingen in maandblad ParaVisie.

André Hazes beëindigde in 2019 zijn relatie met Monique Westenberg en begon een nieuwe relatie met Bridget Maasland. Maar volgens Sonja zal het privé-leven van de zanger in 2020 niet zo lekker lopen. Ook voorspelt ze dat zijn zangcarrière zich dit jaar goed ontwikkelt, maar door te weinig rust zal hij dit volgens haar niet lang vol kunnen houden.
https://www.story.nl/arti(...)dt-het-niet-lang-vol

Als zelfs Son het zegt dan zal het wel waar zijn.
Je ziet gewoon die relatie doodlopen , van mijlen ver al. Ze lopen veel te hard van stapel .
pi_190861865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Inca het volgende:

[..]

Ze hebben een ketting met elkaars letter
:Y en niet zo een kleintje ook . Wij zitten te wachten op een tattoo :')
pi_190861887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:30 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is der nog plek dan bij Dre
Twinning = boring
pi_190861897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:09 schreef Annagh het volgende:

[..]

Eenheidsworst Brazes. :)
Ik blijf zeggen waarom jezelf zo in de kijker zetten , wat wil je bewijzen. Ga met je kind op stap i.p.v. met Maasland geef je kind aandacht maar nee na een uurtje is hij weer weg.
pi_190861953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:31 schreef Inca het volgende:

[..]

Is der nog plek dan bij Dre
Op zijn kont :D
pi_190862003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:34 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik vraag niks. :X
pi_190862083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:31 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik blijf zeggen waarom jezelf zo in de kijker zetten , wat wil je bewijzen. Ga met je kind op stap i.p.v. met Maasland geef je kind aandacht maar nee na een uurtje is hij weer weg.
Oh bah, als hij daarin zijn vader maar niet achterna gaat en dat jochie hem straks helemaal niet meer ziet. Treurig als je maar een uurtje over hebt voor je kind.
pi_190862144
quote:

[..]

Wat me dan leuk lijkt: een trampstamp op hun voorhoofd
pi_190862205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Annagh het volgende:

[..]

Oh bah, als hij daarin zijn vader maar niet achterna gaat en dat jochie hem straks helemaal niet meer ziet. Treurig als je maar een uurtje over hebt voor je kind.
Ik begin er bang voor te worden , hij is amper bij kleine dre geweest hooguit alles bij elkaar een uurtje of 6 sinds het bekend is.
pi_190862280
quote:
pi_190862392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:34 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

:{
Twinning = boring
pi_190862396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:49 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik begin er bang voor te worden , hij is amper bij kleine dre geweest hooguit alles bij elkaar een uurtje of 6 sinds het bekend is.
Ik kan er niet bij dat iemand zoiets kan, je eigen kind laten barsten. Wat is 6 uurtjes nou.
pi_190862431
quote:

[..]

Nee een liefdesbaby.
Bridget kotst haar pil er wel een keer uit als ze met Antwee mee blijft feesten en Antwee steekt hem er toch wel in met zijn zatte kop, hij zal daar niet eens over nadenken. :7

Alleen is het dan wel gedaan met hun spontane tripjes.
pi_190862470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:07 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je bent wel creatief !
pi_190862572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:46 schreef totebel het volgende:

[..]

Wat me dan leuk lijkt: een trampstamp op hun voorhoofd
_O- Aboriginal Hazes
pi_190862587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Je ziet gewoon die relatie doodlopen , van mijlen ver al. Ze lopen veel te hard van stapel .
Hij heeft weinig van de relatie met Monique geleerd. Binnen een jaar zwanger in een turbulente relatie en je ziet wat ervan gekomen is...
pi_190862604
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:02 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Je bent wel creatief !
Ik hou wel van dat geknutsel. Kleinzoon vroeg of we er nog een paar konden halen in die winkel die gratis cd's weggaf, want hij heeft ze dringend nodig om een raket te bouwen. :+
pi_190862767
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:00 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee een liefdesbaby.
Bridget kotst haar pil er wel een keer uit als ze met Antwee mee blijft feesten en Antwee steekt hem er toch wel in met zijn zatte kop, hij zal daar niet eens over nadenken. :7

Het zal dan ook snel gedaan zijn met de relatie. Ze kan wachten op de app.
pi_190862811
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:00 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee een liefdesbaby.

Met Maasland kan hij doen en laten wat hij wilt zij volgt wel met haar camera. Mees gedropt bij papa is ook beter voor hem. Zoveel is ze niet op tv dus heeft tijd zat.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:37:27 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190863214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:19 schreef Tuttebella het volgende:

Met Maasland kan hij doen en laten wat hij wilt zij volgt wel met haar camera. Mees gedropt bij papa is ook beter voor hem. Zoveel is ze niet op tv dus heeft tijd zat.
Jawel vanaf woensdag is ze elke week te zien in De Zwakste Schakel.
pi_190863411
quote:

[..]

Is Bridget geen goede moeder dan?
pi_190863787
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat is altijd zo met dergelijke cd’s. Die krijg je bij bepaalde producten. Als de actie is afgelopen worden ze gratis meegegeven. Zo ben ik ook aan een cd van Nick en Simon gekomen. :(
pi_190863817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ah, hij is meteen gedegradeerd naar slechte vader adhv wat instagramposts.

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 03-01-2020 22:57:53 ]
pi_190865053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

nee !
pi_190865076
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel vanaf woensdag is ze elke week te zien in De Zwakste Schakel.
Toe maar elke week 2 uurtjes opnames poeh druk hoor
  vrijdag 3 januari 2020 @ 22:09:04 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190865083
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is altijd zo met dergelijke cd’s. Die krijg je bij bepaalde producten. Als de actie is afgelopen worden ze gratis meegegeven. Zo ben ik ook aan een cd van Nick en Simon gekomen. :(
Prima bruikbaar als onderzetter.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 22:09:50 #238
184769 crew  Deisyy
pi_190865097
quote:

[..]

Gedropt bij vader? Volgens mij is er een co-ouderschapregeling.
  Spellchecker vrijdag 3 januari 2020 @ 22:10:36 #239
197773 crew  maily
pi_190865109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Prima bruikbaar als onderzetter.
Vogelverschrikker.
pi_190865126
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Idd, veel mensen lijken te vergeten dat die knul ook een vader heeft _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_190865148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is Bridget de heks! Die heeft geen keurig afgesproken regeling maar zet haar zoontje daar gewoon random in de tuin.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 22:15:18 #242
184769 crew  Deisyy
pi_190865209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is Bridget de heks! Die heeft geen keurig afgesproken regeling maar zet haar zoontje daar gewoon random in de tuin.
Niet geheel random natuurlijk, vooral wanneer het haar uit komt. Bijvoorbeeld om met haar ranzige lover naar Rome te gaan en uiterst smerige foto's op Insta te posten.
pi_190865543
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, hij is meteen gedegradeerd naar slechte vader adh wat instagramposts.
Oh echt? Glazen bol?

[ Bericht 1% gewijzigd door Annagh op 04-01-2020 10:41:54 ]
pi_190866240
André heeft haar ten huwelijk gevraagd.

SPOILER
  Spellchecker zaterdag 4 januari 2020 @ 00:23:54 #245
197773 crew  maily
pi_190868082
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:54 schreef Kim-Holland het volgende:

SPOILER
_O_
pi_190868832
Nou ik vind Bridget net minder eng dan Antwee. Zij is gewoon Bridget. Hij is zooooo gestyled. Brrrrr. Die bril. Kan toch niet. Erfenis van Oma Friedel.
Bridget: zoek een nieuwe kleuter.
pi_190870011
quote:

SPOILER
:D _O-
pi_190870273
quote:

SPOILER
_O- _O_
pi_190870290
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 01:56 schreef Kupelu het volgende:
Nou ik vind Bridget net minder eng dan Antwee. Zij is gewoon Bridget. Hij is zooooo gestyled. Brrrrr. Die bril. Kan toch niet. Erfenis van Oma Friedel.
Bridget: zoek een nieuwe kleuter.
Ik vind ze beide eng , hoe ze filmpjes maken en het commentaar erbij :')
pi_190870314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heeft niets met een regeling te maken. Gedropt is niet letterlijk bedoeld , maak jij er van .
Waar ze eerst foto’s post met haar Mees , is dat nu een en al Brazes.
pi_190870331
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:01 schreef mootie het volgende:

[..]

pi_190870345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niet echt nee, kijk waar zij haar kind aan bloot stelt , kijk hoe ze jankt over haar kind zijn rug bij de rechter. Het had allemaal minder schreeuwerig gekund maar nee Maasland zit eerste rij voor aan
pi_190870367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:06 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Niet echt nee, kijk waar zij haar kind aan bloot stelt , kijk hoe ze jankt over haar kind zijn rug bij de rechter. Het had allemaal minder schreeuwerig gekund maar nee Maasland zit eerste rij voor aan
Ik vind dat nogal wat, iemand een slechte moeder noemen nav wat je online leest.
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 10:15:45 #254
184769 crew  Deisyy
pi_190870434
Ach Mona had gisteravond weer een leuke avond bij Vandal op kosten van André, doet ze goed!
pi_190870485
quote:

[..]

Ik denk en zeg niet dat ze echt een super slechte moeder is maar ik vind haar nu niet overkomen als een onwijs goede moeder idd.
Door haar heeft dat knulletje van alles over zich heen gekregen. Nam ook niet gelijk de moeite om zijn account even op privé te zetten, staat overigens alweer open ook. Ze gebruikt dit in de rechtszaal en zweert nog op haar bloedeigen kind ook, terwijl ze zat te liegen! Dan ben je wel walgelijk hoor.
Mag hopen dat het bij zijn pa wat stabieler is allemaal.
En wat je online leest en wat je op social media ziet is toch echt wel voldoende om hier kritiek op te hebben.
pi_190870513
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ach Mona had gisteravond weer een leuke avond bij Vandal op kosten van André, doet ze goed!
Ze krijgt geen partner alimentatie. Denk je dat Antwee haar elke week een zak met geld geeft ?
Leg eens uit hoe jij denk dat dit op zijn kosten gebeurd, misschien kan ik me erin vinden ;)
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:23:46 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870516
Dames, vanaf nu écht minder op de man en meer op het topic graag. Dit is geen doen, bijna. :{
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:27:51 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870557
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal wat, iemand een slechte moeder noemen nav wat je online leest.
In SHO hebben we bijna overal een mening over, terwijl vrijwel álle kennis en aannames niet uit eerste hand komen, maar uit de media. We mogen nu eenmaal graag een beetje speculeren, al mag het soms wat minder inderdaad.
pi_190870567
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

In SHO hebben we bijna overal een mening over, terwijl vrijwel álle kennis en aannames niet uit eerste hand komen, maar uit de media. We mogen nu eenmaal graag een beetje speculeren, al mag het soms wat minder inderdaad.
ik vind dit wederom wel erg ver gaan. Bah!
pi_190870702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:23 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze krijgt geen partner alimentatie. Denk je dat Antwee haar elke week een zak met geld geeft ?
Leg eens uit hoe jij denk dat dit op zijn kosten gebeurd, misschien kan ik me erin vinden ;)
Wat doet ze dan voor werk om dit mee te bekostigen?
pi_190870708
quote:
Waar had ze de kleine gedropt?
pi_190870719
quote:

[..]

Dat zijn inderdaad echt mindere dingen, maar een conclusie over haar algehele moederschap vind ik dan weer minder.
pi_190870737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mss heeft oma Corry wel een flinke erfenis nagelaten.
pi_190870774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad echt mindere dingen, maar een conclusie over haar algehele moederschap vind ik dan weer minder.
Je zou in dat geval ook kunnen zeggen dat Monique een slechte moeder is. Willens en wetens een kind krijgen met iemand waar je geen stabiele relatie mee hebt, dan weet je vantevoren dat het niet goed af gaat lopen. Dat ze een kind daar aan bloot stelt is haar keuze geweest.
pi_190870851
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mss heeft oma Corry wel een flinke erfenis nagelaten.
Daarvoor nam Monique het er ook goed van hoor. Beautybehandeling hier, dure kleding daar..
pi_190870878
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:53 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Je zou in dat geval ook kunnen zeggen dat Monique een slechte moeder is. Willens en wetens een kind krijgen met iemand waar je geen stabiele relatie mee hebt, dan weet je vantevoren dat het niet goed af gaat lopen. Dat ze een kind daar aan bloot stelt is haar keuze geweest.
Ja dat heb ik ook al meerdere malen geschreven. Nou ja, niet dat ze een slechte moeder is want dat gaat veel te ver. Maar wel dat ze zelf wat bedenkelijke keuzes heeft gemaakt.
pi_190870912
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Voor de soaps heeft zij ook geld gekregen, ze heeft verschillende interviews gegeven, een boekje geschreven, heeft toch ook voor Antwee gewerkt? Misschien wat geld van familie.

Ik geloof niet dat Antwee haar geld geeft om dit soort dingen te doen. Als hij dat al zou willen dan zou Rachel dat wel tegenhouden. })
pi_190870943
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:03 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Voor de soaps heeft zij ook geld gekregen, ze heeft verschillende interviews gegeven, een boekje geschreven, heeft toch ook voor Antwee gewerkt? Misschien wat geld van familie.

Ik geloof niet dat Antwee haar geld geeft om dit soort dingen te doen. Als hij dat al zou willen dan zou Rachel dat wel tegenhouden. })
Ik zie hem daar wel voor aan, uit een soort misplaatst schuldgevoel ofzo. Voor interviews krijg je meestal geen geld en aan boekjes verdien je meestal niet echt veel.
pi_190871103
Ik denk dat een Story of Prive wel wat duiten neer wil leggen voor onthullende schockerende interviews hoor.
Maar ja als Mo haar mond open gaat doen tegen zo’n blad heb je Rachel Hazes al weer klaar staan. Ze is weer terug he. Om de Hazes miljarden te bewaken en aan te vullen. :')
Ik denk dat Mo nog in de villa woont omdat ze weet dat als ze haar mond opentrekt dat ze de villa uitgeschopt gaat worden.
pi_190871106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zie hem daar wel voor aan, uit een soort misplaatst schuldgevoel ofzo. Voor interviews krijg je meestal geen geld en aan boekjes verdien je meestal niet echt veel.
Nee ik niet echt. Het verbaasd mij al dat ze nog in dat huis woont, maar dat zal hij dan wel voor Andrie doen.
pi_190871126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Daarvoor nam Monique het er ook goed van hoor. Beautybehandeling hier, dure kleding daar..
Dat was daarvoor. Het gaat nu toch om hoe ze het NU allemaal bekostigd?
En ik neem aan dat ze lang voor André ook niet eruitzag als een zwerver en een zwaar armoedig bestaan leefde.
In de relatie met die puber zal ze heus veel cadeau hebben gekregen. Niet gek, toch? Ik zou het ook niet afslaan en ik denk vrijwel niemand.
pi_190871129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:17 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat een Story of Prive wel wat duiten neer wil leggen voor onthullende schockerende interviews hoor.
Maar ja als Mo haar mond open gaat doen tegen zo’n blad heb je Rachel Hazes al weer klaar staan. Ze is weer terug he. Om de Hazes miljarden te bewaken en aan te vullen. :')
Zeker weten.
Ik denk dat ze ook al door vele gevraagd is.
pi_190871196
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

En ik neem aan dat ze lang voor André ook niet eruitzag als een zwerver en een zwaar armoedig bestaan leefde.
In de relatie met die puber zal ze heus veel cadeau hebben gekregen. Niet gek, toch? Ik zou het ook niet afslaan en ik denk vrijwel niemand.
Ze hadden samen toch ook een vakantie van de privé (?) gekregen in ruil voor foto S ofzo?

Kijk bijv. naar Samantha, elke x als zij in een blad staat, heeft ze daarna weer opgespoten lippen of nieuwe pruiken etc etc.
pi_190871207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze hadden samen toch ook een vakantie van de privé (?) gekregen in ruil voor foto S ofzo?

Kijk bijv. naar Samantha, elke x als zij in een blad staat, heeft ze daarna weer opgespoten lippen of nieuwe pruiken etc etc.
Vakanties worden idd vaak gesponsord.
Nou, wie zou dat afslaan?
pi_190871231
quote:

[..]

Nee ik zou het ook niet afslaan, al zou ik wel altijd mijn eigen baan/inkomsten willen houden. En na een scheiding/breuk zou het al helemaal mijn eer te na zijn om in het huis van mijn ex te blijven wonen. Maar goed, misschien is ze al bezig met een eigen plek zoeken.

Voor Andre had ze natuurlijk werk ja.
pi_190871252
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:17 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Mo nog in de villa woont omdat ze weet dat als ze haar mond opentrekt dat ze de villa uitgeschopt gaat worden.
Wanneer heeft ze dan onthullende interviews gedaan? Het ging er om dat er hier wordt gezegd dat Mo daar inkomsten uit genereerde.
pi_190871276
quote:

[..]

Inderdaad, ze had voor haar relatie met die zak gewoon een baan en een eigen woning, en had naar eigen zeggen een fijn leven. En ja, ze kreeg net als veel andere BNers cadeautjes, ze was een mooi uithangbord voor merken zoals Juli Dans maar zeker weten dat de meesten de cadeau's ook zouden hebben aangenomen.
pi_190871311
Ik weet wel dat ze zich weleens uitgelaten heeft over de ruzie met Rachel. Ze vertelde " Dat ze nog nooit ze gekwetst was door een volwassen persoon."
Ze had toch ook meegedaan aan tienermoeders ofzo?
pi_190871338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:35 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik weet wel dat ze zich weleens uitgelaten heeft over de ruzie met Rachel. Ze vertelde " Dat ze nog nooit ze gekwetst was door een volwassen persoon."
Ze had toch ook meegedaan aan tienermoeders ofzo?
Ja dat was voor dat wanstaltige programma van Linda de Mol, story of your life ofzo. Geen interview met een rioolblad in elk geval.
pi_190871386
Ik neem trouwens aan dat ze wel flink gesponsord wordt ook . Kijk hoeveel volgers ze heeft op insta en hoeveel reacties ze krijgt.
Het is op dit moment wel echt een van de populairste, geliefde vrouwen van Nederland. Dat is wel op haar insta te zien.
Ze schrijft niet voor niks op insta waar ze precies is.
pi_190871412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wanneer heeft ze dan onthullende interviews gedaan? Het ging er om dat er hier wordt gezegd dat Mo daar inkomsten uit genereerde.
Door wie dan?
Ik zei alleen dat er vast wel duiten worden neergelegd voor interviews. Dat kan je ook in het algemeen zien.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:46:41 #282
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190871438
Wil degene die straks een nieuw deel opent Etos Antwee toevoegen aan de OP? Blijf 'm leuk vinden _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door Pippi op 04-01-2020 12:00:22 ]
pi_190871515
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:44 schreef quirina het volgende:

[..]

Door wie dan?
Ik zei alleen dat er vast wel duiten worden neergelegd voor interviews. Dat kan je ook in het algemeen zien.
Pff. Reactie 267.
pi_190871733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Pff. Reactie 267.
Ze heeft echt wel wat overgehouden aan interviews.
Zou ze nu een interview geven dan zou er een héle grote smak geld voor neer gegooid worden.
pi_190871858
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Zou ze nu een interview geven dan zou er een héle grote smak geld voor neer gegooid worden.
Ik weet niet of ze daar in Nl zo scheutig mee zijn. In het VK kun je er wel van leven.
pi_190871902
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze daar in Nl zo scheutig mee zijn. In het VK kun je er wel van leven.
Verwacht paar duizend euro? Kom je ook niet ver mee.
pi_190871918
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja nu zeker. Maar ik weet van een vriendin van me die een bekende actrice is dat de normale interviews meestal niet betaald worden. Ze mogen dan bijvoorbeeld wel kleding houden die is gebruikt voor de foto's.
Vaak doen bekende Nederlanders vooral interviews met tijdschriften in als ze iets te promoten hebben; een CD, RLS, boekje.
Voor echt spraakmakende interviews wordt wel wat geboden ja, dan moet je denken aan enkele duizenden euro's.
pi_190871924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Verwacht paar duizend euro? Kom je ook niet ver mee.
Ja dat dus.
pi_190872078
Met enkele duizenden euro's kom je ook al ver.
Maar het gaat hier wel om de familie Hazes he.
Iedereen ( van de bladen ) zit toch op het échte verhaal te wachten van die hele familie, nog wat nieuwtjes, schokkende feiten over Rachel.
Ik neem aan dat Antwee, Mo echt wel alles heeft vertelt in die jaren.
pi_190872111
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja nu zeker. Maar ik weet van een vriendin van me die een bekende actrice is dat de normale interviews meestal niet betaald worden. Ze mogen dan bijvoorbeeld wel kleding houden die is gebruikt voor de foto's.
Vaak doen bekende Nederlanders vooral interviews met tijdschriften in als ze iets te promoten hebben; een CD, RLS, boekje.
Voor echt spraakmakende interviews wordt wel wat geboden ja, dan moet je denken aan enkele duizenden euro's.
Ik zou voor de kleding alleen al een interviewtje geven :D Ben bang dat ik niet zo interessant ben :(
pi_190872133
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:53 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Willens en wetens een kind krijgen met iemand ? Alsof Monique daar alleen over beslist , dat doe je samen hoor.
Toen was hij nog niet zo bekend als nu. Monique is niet veranderd maar André dat zegt hijzelf ook. Dus beetje kort door de bocht dit.
pi_190872174
quote:
Hoe weet jij dat ? :)
pi_190872183
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:30 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Willens en wetens een kind krijgen met iemand ? Alsof Monique daar alleen over beslist , dat doe je samen hoor.
Toen was hij nog niet zo bekend als nu. Monique is niet veranderd maar André dat zegt hijzelf ook. Dus beetje kort door de bocht dit.
Ze had toch ook kunnen zeggen dat ze even wilde wachten tot hun relatie stabiel was?
pi_190872196
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Fokkie83 het volgende:
Iedereen ( van de bladen ) zit toch op het échte verhaal te wachten van die hele familie, nog wat nieuwtjes, schokkende feiten over Rachel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Fokkie83 het volgende:
:Y en ze zwijgt . Dat heet klasse.
pi_190872264
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze had toch ook kunnen zeggen dat ze even wilde wachten tot hun relatie stabiel was?
Die was stabiel. En beide wilde heel graag ivm moeilijk zwanger worden.
pi_190872280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

[..]

:Y en ze zwijgt . Dat heet klasse.
Ja wellicht omdat ze anders haar gratis woning kwijt is?
pi_190872316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:38 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Ja wellicht omdat ze anders haar gratis woning kwijt is?
Wie zegt dat zij gratis woont , was jij bij de notaris erbij ?
pi_190872335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wie zegt dat zij gratis woont , was jij bij de notaris erbij ?
Nee, jij? Wat betaalt ze dan?
pi_190872431
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:03 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Monique heeft fotoshoots gedaan , eigen boekje, reclame essent.
pi_190872448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Nee, jij? Wat betaalt ze dan?
Ik zou dat niet weten , dus zeg ik niets.jij beweert dat ze daar gratis zit.
pi_190872523
Monique kan goed haar eigen boontjes doppen hoor heeft ze André niet voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')