Ik hoop het. Zo’n zachte winter, dat kan (onderbuikgevoel) toch niet goed zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:26 schreef quirina het volgende:
A h Joh we hebben ook wel eens sneeuw gehad in maart en april.
De winter schuift gewoon op.
Het is ook koud, maar het sfeertje was er.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:08 schreef Pumpalov het volgende:
Is dit de aiciu die 's zomers bij 25 graden klaagt dat het zo koud is?
twitter:Alpenweerman twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:38:13Opnieuw komt de GFS hoofdrun met een winterse setting. #meridionaal Het oogt allemaal wat fragiel en nog wat ver weg maar we moeten toch ergens beginnen nietwaar !! #winter. Wie weet volgen er meer members en ook ECMWF ☃️ https://t.co/dXQaskogyu reageer retweet
EC volgt ook. Hogedruk opbouw boven Scandinaviequote:Op donderdag 9 januari 2020 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
Wellicht wordt het wel kouder. Fragiel en ver weg, precies zoals die zegt, maar het kantwitter:Alpenweerman twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:38:13Opnieuw komt de GFS hoofdrun met een winterse setting. #meridionaal Het oogt allemaal wat fragiel en nog wat ver weg maar we moeten toch ergens beginnen nietwaar !! #winter. Wie weet volgen er meer members en ook ECMWF ☃️ https://t.co/dXQaskogyu reageer retweet
Ik zie hogedruk opbouw over heel Europa.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:36 schreef InverHouse het volgende:
[..]
EC volgt ook. Hogedruk opbouw boven Scandinavie
[ afbeelding ]
lentequote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:52 schreef Stefanovich het volgende:
Ik hoor allemaal zingende vogels buiten. Alsof het lente is.
Misschien toch eens vaker naar buiten kijken danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het idee of het al 3 maanden achter elkaar regent.
Nou inderdaad, weinig van te zien helaasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Kennen jullie die mop van de Maansverduistering?
Die kwam niet.@:wereldgozer
Ik zag helemaal niksquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Ja dat klopt ongeveer welquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het idee of het al 3 maanden achter elkaar regent.
Stukje Maan etc boh bohquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Maan de steendildo bohhhquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje Maan etc boh boh
@:poepz0r
Gisteren was het NW.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:50 schreef Pery het volgende:
Zitten we al op een record met zoveel dagen (zuid)westenwinden achtereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |