Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat dat ook op haar CV als ondertitel?
Dankjewel Liesjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Gecondoleerd Buda! En ook veel sterkte met het geregel de komende dagen.
"gebrek aan opleiding kan ik compenseren met een natte slip"quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ho ho ho hoquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?
Die 'werken' zicht omhoog.
Om die reden is het ook bizar, maar blijkbaar niemand die daar het tij kan keren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Moet ditquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rian van RIjbroek. Ga maar googlen
Nou, dat kan ik me al helemaal niet voorstellenquote:
Thanks US!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte lieve man.
Ja fascinerend hčquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Ja, er zijn uitzonderingen, jij bent goed bezig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ho ho ho ho
Ik ben compleet zelfstandig op inhoud mijn carričre aan het opbouwen meneer
Met een goed bijgehouden vagina heb je de halve wereld in je handen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, zaadvragende ogen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |