WoW wel 20 uur geen fastfood!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Ik ben het jaar vrij gezond begonnen. Niet gezwicht voor fastfood.
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WoW wel 20 uur geen fastfood!
Deze man is echt de meester in zelfkastijding.
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je vraagt het eigenlijk niet voor bitterbal he? Meer voor een 'vriend'?
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
Das waar, ik ook wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen als je maar uitlegt dat dit een negatieve internetcommunity is waar jij je teveel van aantrekt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.
Ga het wel over jou hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Psycholoog is nooit eenvoudig.
Sterkte, @:bitterbal Hopelijk heb je er iets aan
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.quote:
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?
Sterktequote:
Pics?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil dus eigenlijk mijn haar in een andere kleur ofzo. Maar ben bang dat ik er spijt van krijg want heb nu net mijn haar weer volledig onbeschadigd omdat ik het kort heb laten knippen
*puppyoogjes doet*quote:
Dat valt reuze mee gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In 2020 gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |