Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk eiland zou je kiezen?
Ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.
Ga je walvissen afslachten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
maandag gelukkig pasquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
Je moet niks.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijn
lekker virusjes verspreiden overalquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom op ze af met uitgestoken handquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet niks.
Teken gewoon een koortslip op je lip en klaar.
noro?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker virusjes verspreiden overal
Krijg je wel een rauwe kut van door de diarreequote:
Kantoor waar ik morgen ben werkt welgeteld 1 vrouw; voor zoenwaardige vrouwen moet ik naar het kantoor in Hilversum toe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat hier ook op de lijstquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja prachtig
[..]
Beetje rondwandelen.
rosbief met een bruin randjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je wel een rauwe kut van door de diarree
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik laat voor dit soort dagen altijd mijn snor staan.
En extra knoflook kanenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zelf de enige zoenwaardige persoon op mijn werk vrees ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantoor waar ik morgen ben werkt welgeteld 1 vrouw; voor zoenwaardige vrouwen moet ik naar het kantoor in Hilversum toe.
Daar ben ik 2 jaar geleden in de winter geweestquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat hier ook op de lijst
Eerst nog wel IJsland
Eerdere posts over Thailand in acht nemende: je bent een ladyboy?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik weet niet wat jij van plan bent maar ik ga er een topjaar van makenquote:
Yep, Australia is al aardig onderweg naar verwoestingquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel natuurrampen vermoed ik.
Nee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerdere posts over Thailand in acht nemende: je bent een ladyboy?
Allebei een keerquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 jaar geleden in de winter geweest![]()
Wil je in de winter of zomerperiode gaan?
Ik hoop een normaal voorjaar en dito zomer. Geen belachelijke records meer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, Australia is al aardig onderweg naar verwoesting
ik ga een poging wagen. eerste paar dagen zullen wel tegen vallenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij van plan bent maar ik ga er een topjaar van maken
Je hebt gelijk, die kleintjes hebben een dop. Koop bijna nooit supermarktgeuze.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had dit weekend toch echt oude Geuze van Boon, in een klein flesje met een klassiek bierdopje erop
Champagnekurk is wel veel mooier natuurlijk
Met goeie noro blijft het nat hoorquote:
Elfstedentocht eerst nog even.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop een normaal voorjaar en dito zomer. Geen belachelijke records meer.
Volgens mij slaan we de winter overquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elfstedentocht eerst nog even.
Ja het glijdt wel lekker. Het riekt wat minderquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Met goeie noro blijft het nat hoor
Eindelijk een natte kut har har
gewoon vrij zijn tot heel dat gezeik eruit is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Binnenkomen met de mededeling 'fuck you all, ik ga niemand zoenen, dat je het allemaal even weet'quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef Lionne1980 het volgende:
op mijn werk werken naast 30 vrouwen 4 mannen.... Er wordt heel veel gezoend bij ons de komende dagen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef Lionne1980 het volgende:
op mijn werk werken naast 30 vrouwen 4 mannen.... Er wordt heel veel gezoend bij ons de komende dagen
Whyquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga een poging wagen. eerste paar dagen zullen wel tegen vallen
Bedenk me dat ik volgende week nog mijn banden moet wisselenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij slaan we de winter over
Yep, staat eropquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die kleintjes hebben een dop. Koop bijna nooit supermarktgeuze.Ben eigenlijk benieuwd of op die met dop ook zo'n lange hbh staat.
Is het echt nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik volgende week nog mijn banden moet wisselen
ik heb mij voorgenomen deze dagen in ieder geval eens niet te drinkenquote:
Toch niet meedoen aan die achterlijke hype héquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mij voorgenomen deze dagen in ieder geval eens niet te drinken
druk druk druk.. en een flinke dip gehad. Maar nieuw jaar nieuwe kansen. Ik ga er weer tegenaan. Dit jaar wordt MIJN jaar.quote:
Die van mij heeft ook een champi kurk trouwens.quote:
1 op de 14 bij mij.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef Koen66 het volgende:
Bij mij in het gebouw ongeveer 1 vrouw op de 4 mannen
welke?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch niet meedoen aan die achterlijke hype hé
In Nederland vast niet; maar moet komende maand ook nog richting Duitsland voor mijn werk en daar is het wel soort van verplicht meen ik.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ja het glijdt wel lekker. Het riekt wat minder
Same here, januari iig geen alcohol meer in huis halen. Ben benieuwd wanneer de eerst fles wijn weer open word getrokkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker nuchter zijn, niks mis mee af en toequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 Januari is hier nog chips. Daarna kijken of het tijdje zonder lukt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here, januari iig geen alcohol meer in huis halen. Ben benieuwd wanneer de eerst fles wijn weer open word getrokken
Ik hoorde reclame over een of andere actie met geen alcohol in januariquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:22 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
druk druk druk.. en een flinke dip gehad. Maar nieuw jaar nieuwe kansen. Ik ga er weer tegenaan. Dit jaar wordt MIJN jaar.
nja, ik doe niet per se daar aan mee. Ik vind gewoon dat het minder moetquote:
het probleem is dat ik nog meer dan genoeg in huis heb, maar goed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here, januari iig geen alcohol meer in huis halen. Ben benieuwd wanneer de eerst fles wijn weer open word getrokken
Denk dat je dan inderdaad voor de bijl gaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Januari is hier nog chips. Daarna kijken of het tijdje zonder lukt.
Ik gok dat het dag of 2 lukt, want weekend weg met voetbalteam....
Jemig wat sufquote:
Voetbalteamweekendquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Januari is hier nog chips. Daarna kijken of het tijdje zonder lukt.
Ik gok dat het dag of 2 lukt, want weekend weg met voetbalteam....
oh nee, zo'n stopmaand zie ik het nut niet van in.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoorde reclame over een of andere actie met geen alcohol in januari
Precies!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, zo'n stopmaand zie ik het nut niet van in.
bij sociale gelegenheden vind ik dat er best nog wel bier mag gedronken worden, maar niet als ik s avonds thuis voor de tv lig
Wij hebben thuis ook nog genoeg voorraad staan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik doe niet per se daar aan mee. Ik vind gewoon dat het minder moet
[..]
het probleem is dat ik nog meer dan genoeg in huis heb, maar goed.
Ze gaat mee als stoeipoes?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben jou ook geboekt, weet je nog?
Zorg dat je op tijd bent...
Ik pas.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
En we hebben iemand nodig om in een konijnenonesie rond te huppelen als we gaan paintballen.
Ik drink thuis praktisch niets meer. Mijn valkuil is juist als ik onderweg ben voor mijn werk, dan ligt ongezond eten ook op de loer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik drink al tijden nog nauwelijks, af en toe eens een glaasje rum ofzo
Dat lijkt me een mooie taak voor Moloquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
En we hebben iemand nodig om in een konijnenonesie rond te huppelen als we gaan paintballen.
Mijn vingers jeukenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Dipjes zijn er om overwonnen te worden
Ik kan me (afkloppen) prima inhouden met etenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink thuis praktisch niets meer. Mijn valkuil is juist als ik onderweg ben voor mijn werk, dan ligt ongezond eten ook op de loer.
Ze krijgt goed betaald. En ja, daarom hebben we haar ingehuurd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie taak voor Molo
Of ze heeft geen zin in de ballen van een heel voetbalteam...quote:
MIquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of ze heeft geen zin in de ballen van een heel voetbalteam...
Wees blij dat Molo even weg is, die had zonder problemen die MI nog ranziger gemaaktquote:
Dat kan ze zo in de herhaling alsnog doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat Molo even weg is, die had zonder problemen die MI nog ranziger gemaakt
Ranzige MI's van Moloquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat Molo even weg is, die had zonder problemen die MI nog ranziger gemaakt
Durf te wedden dat ze dat ook gaat doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat kan ze zo in de herhaling alsnog doen
Welke?quote:
Nog aan het bijkomen van oud op nieuw?quote:
Tussen 2 dames toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog aan het bijkomen van oud op nieuw?
Heb je een fap-MI nodig?quote:
Denk dat je beter hier kunt vragen wie er nog niet heeft geneukt in 2020, dan ben je sneller klaar.quote:
Iedereen behalve jij en ik?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat je beter hier kunt vragen wie er nog niet heeft geneukt in 2020, dan ben je sneller klaar.
Ik vind het wel koud.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het bij jou wel winters?
De sneeuw is aan het smelten en het waait nogal. Niet echt dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het bij jou wel winters?
Koud?quote:
Ik vrees dat wij geen winter gaan krijgen hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
De sneeuw is aan het smelten en het waait nogal. Niet echt dus.
www.klm.nl en hopla, vlieg naar de winter toe!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koud?
[..]
Ik vrees dat wij geen winter gaan krijgen hier
De weerprofeten roepen een natte januari en koude februariquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koud?
[..]
Ik vrees dat wij geen winter gaan krijgen hier
Ja, nee laat maar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
www.klm.nl en hopla, vlieg naar de winter toe!
Dan vestig ik mijn hoop maar op februari.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De weerprofeten roepen een natte januari en koude februari
Zeker wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen kerel in de buurt om je op te warmen?
Waarom 'wil' je dat telkens?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil telkens de kliko aan de straat zetten
Ik zal het gewoon eens niet doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ze dat ook gaat doen
Kliko is code voor zijn vrouw?quote:
Had je mijn mention nog gezien van vanavond?quote:
Wat heb je met Molo gedaan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon eens niet doen![]()
The element of surprise
Die is denk/vrees ik druk met familiequote:
Dat gevoel heb ik al een paar dagen, dat ik compleet in de war ben met de dagenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat het zondagavond is
Laatstequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Is @:-Miauw- al gesignaleerd of zit die weer in sabbatical?
Nee, staat uitquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je mijn mention nog gezien van vanavond?
Heb haar ook al tijd niet meer gezien iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Je bent zo oud als je jezelf voeltquote:
Hoezo? Hout is prima.quote:
Ja 2 weken van slag met al die rare dagenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al een paar dagen, dat ik compleet in de war ben met de dagen
Laatste volgens mij, mis haar welquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Net besloten dat ik morgen en vrijdag ook lekker nog vrij neem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja 2 weken van slag met al die rare dagen
Oeh lekker, gaat bij ons helaas niet ivm carveout projectquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net besloten dat ik morgen en vrijdag ook lekker nog vrij neem.
Hier ook, maar kon het proberenquote:
Lekker bezig!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Romantisch aan het FOK!enquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja dat is zelfs romantisch
Nee, waarschijnlijk de abt 12.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook, maar kon het proberen
Heb ik nou bij jou thuis toen ook Sint Bernardus Christmas gedronken?
(Ik had die dit weekend bij een bierproeverij bij een Fokvriendin thuis)
WTF is een carveout project?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh lekker, gaat bij ons helaas niet ivm carveout project
Ghehe lekker tijd voor jezelfquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Romantisch aan het FOK!en
(mijn vriendin heeft avonddienst vandaag)
[..]
Nee, waarschijnlijk de abt 12.
Kan ik nog 2 dagen bijkomen voor mijn trainingsweekendquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig!![]()
Ik hoef pas weer dinsdag naar college toe en volgende week woensdag pas weer werken
Ah!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Romantisch aan het FOK!en
(mijn vriendin heeft avonddienst vandaag)
[..]
Nee, waarschijnlijk de abt 12.
Misschien maandag ook nog even vrij nemen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ik nog 2 dagen bijkomen voor mijn trainingsweekend
Nee, dan hebben we een belangrijke afspraak.. helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien maandag ook nog even vrij nemen?
Gaan jullie ook enigszins trainen eigenlijk?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ik nog 2 dagen bijkomen voor mijn trainingsweekend
What happend?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was de meest bizarre jaarwisseling ooit.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb gister 12 uur lang bier geproefd. En ook een bier gebrouwen ondertussen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Was iig lekker![]()
Binnenkort eens bestelling plaatsen van wat zut en verder proeven
Uitfasering/afsplitsen van onze Deense en Zweedse ex collegaequote:
Ah jammer, dan zondag maar wat rustiger aan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we een belangrijke afspraak.. helaas.
Budaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Jemig...quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn moeder is vanmorgen overleden.
Oh shit, gecondoleerd manquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Verschillende? Zo ja, welke?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb gister 12 uur lang bier geproefd. En ook een bier gebrouwen ondertussen.
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Och, dat is een rare jaarwisseling geweest voor jullie idd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie ook enigszins trainen eigenlijk?
Gecondoleerd Buda. Wat een rot begin van het jaar zo zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gecondoleerd!
Is ze wel zonder al te veel pijn gegaan?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dank je Haagsiequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ze is sinds gistermorgen in slaap gehouden omdat de pijnmedicatie niet meer hielp. Vanmorgen is ze vredig ingeslapen.
Bizar. Ik was gisteravond, na een dag waken, zo moe dat ik dwars door de jaarwisseling heen heb geslapen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Och, dat is een rare jaarwisseling geweest voor jullie idd.
Heel veel sterkte daar, gecondoleerd
Gecondoleerd Buda.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks Arch!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gecondoleerd Buda. Wat een rot begin van het jaar zo zeg.
Sterkte de komende tijd.
Dat lijkt me ook erg dubbel. Ik kan (en wil) me niet al teveel voorstellen hoe dat bij mijn ouders gaat zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks Arch!Dubbel gevoel, want ik ben ook heel blij dat aan haar lijden een einde is gekomen.
Ja, dat had ik ook bij mijn vader toen. Heel dubbel want eigenlijk hoop je dat het snel voorbij is, en toch ook weer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks Arch!Dubbel gevoel, want ik ben ook heel blij dat aan haar lijden een einde is gekomen.
Mooie dingen zijn dat jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook bij mijn vader toen. Heel dubbel want eigenlijk hoop je dat het snel voorbij is, en toch ook weer niet.
Sterkte nogmaals. Er komt nog veel op je af zo de komende dagen. En echt, zeg wat je wil tegen diegene die dingen regelt voor de begrafenis en zo.
Alles kan, alles is mogelijk.
Wij hadden een ijscokar met ijsschepmeneer geregeld. Mijn vader was gek op ijs, en het was een hele mooie leuke afsluiting van een zware dag zo. Een leuke herinnering.
Héél emotioneel. Nadat de dame van Dela vertrok zijn we nog een poos bij hem gebleven. En morgen zien we hem weer. Hij gaat in een gat vallen; hij is maanden fulltime met mijn moeder bezig geweestquote:
Is ook niet te doen. Gevoelens kunnen echt raar zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook erg dubbel. Ik kan (en wil) me niet al teveel voorstellen hoe dat bij mijn ouders gaat zijn.
Beter een dunne aan dan aan de dunne.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
En we vertrekken pas over waarschijnlijk een kwartier. Muis wil eerst nog andere trui aantrekken omdat ze een te dunne aan heeft om naar buiten te gaan
Zoveel mogelijk samen met je vader doorbrengen om alles pijn en moeilijkheden samen te delen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Héél emotioneel. Nadat de dame van Dela vertrok zijn we nog een poos bij hem gebleven. En morgen zien we hem weer. Hij gaat in een gat vallen; hij is maanden fulltime met mijn moeder bezig geweest
Ja je levenspartner en maatje is weg. Lijkt mij verschrikkelijk. Is hij nu alleen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Héél emotioneel. Nadat de dame van Dela vertrok zijn we nog een poos bij hem gebleven. En morgen zien we hem weer. Hij gaat in een gat vallen; hij is maanden fulltime met mijn moeder bezig geweest
Enorm contrast dat ineens ja. Dat zal vast behoorlijk tijd en rouwverwerking gaan kostenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde de uitvaart klein en en informeel houden. Die wens hebben we een mooie vertaling gegeven, met wat kleine persoonlijke touches. Het hospice hield vanmorgen ook een korte plechtigheid. Die vond ik heel mooi. Het was ook fijn om die mensen even te kunnen bedanken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook bij mijn vader toen. Heel dubbel want eigenlijk hoop je dat het snel voorbij is, en toch ook weer niet.
Sterkte nogmaals. Er komt nog veel op je af zo de komende dagen. En echt, zeg wat je wil tegen diegene die dingen regelt voor de begrafenis en zo.
Alles kan, alles is mogelijk.
Wij hadden een ijscokar met ijsschepmeneer geregeld. Mijn vader was gek op ijs, en het was een hele mooie leuke afsluiting van een zware dag zo. Een leuke herinnering.
Dat klinkt mooi iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde de uitvaart klein en en informeel houden. Die wens hebben we een mooie vertaling gegeven, met wat kleine persoonlijke touches. Het hospice hield vanmorgen ook een korte plechtigheid. Die vond ik heel mooi. Het was ook fijn om die mensen even te kunnen bedanken.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk samen met je vader doorbrengen om alles pijn en moeilijkheden samen te delen.
45 jaar samen geweestquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je levenspartner en maatje is weg. Lijkt mij verschrikkelijk. Is hij nu alleen?
Kan het mij niet voorstellen hoe dat is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
45 jaar samen geweest
Ja, hij wilde even een biertje drinken en een filmpje kijken. Even ontspannen.
Gecondoleerd en sterkte aan je pa!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ze is sinds gistermorgen in slaap gehouden omdat de pijnmedicatie niet meer hielp. Vanmorgen is ze vredig ingeslapen.
Lijken net kinderen soms die vrouwen, kunnen nooit binnen 2 minuten spontaan weg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
En we vertrekken pas over waarschijnlijk een kwartier. Muis wil eerst nog andere trui aantrekken omdat ze een te dunne aan heeft om naar buiten te gaan
Dat is wel een goede om in het achterhoofd te houden. Even kijken hoe het de komende dagen allemaal gaat.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Enorm contrast dat ineens ja. Dat zal vast behoorlijk tijd en rouwverwerking gaan kosten
Narigheid allemaal
Wij sliepen de nacht voor de uitvaart van mijn pa bij mijn moeder thuis (twee van de drie al jaren uit huis wonend). Was uiteindelijk heel fijn, soort van vertrouwd ofzo, en nam een deel van de spanning voor mijn moeder weg toen
Tips waar je natuurlijk niets mee hoeft te doen. Doe vooral wat voor jullie goed voelt en prettigst is.
Alsof jij ervaring heb met vrouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijken net kinderen soms die vrouwen, kunnen nooit binnen 2 minuten spontaan weg.
Thanks Los!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte aan je pa!
Naast jou niet veel nee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof jij ervaring heb met vrouwen.
Haha, als ze zegt we gaan nu weg kan ik nog rustig even scheren, de krant lezen, uitrekken en in de auto stappen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijken net kinderen soms die vrouwen, kunnen nooit binnen 2 minuten spontaan weg.
Daar lijkt het vaak wel op iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, als ze zegt we gaan nu weg kan ik nog rustig even scheren, de krant lezen, uitrekken en in de auto stappen.
Dat is wel mooi; en iets wat je ook weer kan koesteren op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij sliepen de nacht voor de uitvaart van mijn pa bij mijn moeder thuis (twee van de drie al jaren uit huis wonend). Was uiteindelijk heel fijn, soort van vertrouwd ofzo, en nam een deel van de spanning voor mijn moeder weg toen
Thanks MCH, ja, dat zal een rare dag blijven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:22 schreef MCH het volgende:
Sterkte Budda, jammer dat oud en nieuw nu een tijdje een nare dag voor je zal zijn.
Die user weet nergens wat van af henkquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:22 schreef MCH het volgende:
Sterkte Budda, jammer dat oud en nieuw nu een tijdje een nare dag voor je zal zijn.
Jawel, wacht maarquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die user weet nergens wat van af henk
Dit gelovenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Ga je met je vriend op stedentrip zit die nerd constant op fok
geloof er niks vanquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Ga je met je vriend op stedentrip zit die nerd constant op fok
Welke ga je kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:26 schreef MCH het volgende:
Ik ben weer in zo'n epische Berlijnse bioscoop. Je kunt hier ook duizenden dvds huren, een kaartje kost 6.50 en er is geen reclame voor de film.
Daar moet je nu niet binnen willen lopenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Al die vacatures bij Centric trouwens, man man man wat een zootje en wat een zinkend schip is dat zeg
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Al die vacatures bij Centric trouwens, man man man wat een zootje en wat een zinkend schip is dat zeg
Die vent valt gewoon niet serieus te nemenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]topshowtje dat ja. Met Cyberexpert Rian van RIjbroek
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet je nu niet binnen willen lopen
Ik ken er wat mensen, en het is zoooooo'n fascinerend verhaal. Volg het graag op de voet, daar kun je mooie boeken en films van maken manquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]topshowtje dat ja. Met Cyberexpert Rian van RIjbroek
Zitten wel dik in allerlei stukken van overheden enzoquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vent valt gewoon niet serieus te nemen
Het schijnt dat er een kutje en twee tieten aan zittenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vent valt gewoon niet serieus te nemen
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
livestream
https://www.facebook.com/regio15/videos/844087546050353/
Aan wie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een kutje en twee tieten aan zitten
Vind haar eruitzien als een halve ventquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een kutje en twee tieten aan zitten
Geen idee wie dat is.quote:
Jezus, dat is niet bestquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
livestream
https://www.facebook.com/regio15/videos/844087546050353/
Ben je nou nog niet wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind haar eruitzien als een halve vent
Dit jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind haar eruitzien als een halve vent
Tuig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den Haag. Wateringse veld.
autos in de fik gestoken onder een flat
ik zie alleen maar brandweerwagens en lintenquote:
Den Haag – Aan de Laan van Wateringse Veld in Den Haag is brand uitgebroken in een garage onder een appartementencomplex. Bij de brand komen zwarte rookwolken vrij die vanuit de wijde omgeving is te zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie alleen maar brandweerwagens en linten
ja die is helemaal wilsonbekwaam. "Gearriveerd zakenman"quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Maar die Gerard Sanderink is een zolderkamermaagd dus mja, die valt voor alles vrees ik. Nogal kwetsbare man op zulke vlakken
Dit artikel is mooi om te lezenquote:
Aangestoken ook echt.... Mongolenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den Haag. Wateringse veld.
autos in de fik gestoken onder een flat
Wist niet dat je daar gewoond had joh!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, mijn oude huis kwam net langs!
"Lees dit artikel verder als abonnee."quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit artikel is mooi om te lezen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)cybergoeroe-a3965527
Hoe een goedlopend bedrijf voeding ten gronde wordt gericht door een soort van Greet Hofmans, in ze vorm van een 'cyberexpert' die uit haar nek lult
Dwarsstraat van laan van wateringseveld. 12 jaar terug of zo. Toen woonde jij er vast al niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar gewoond had joh!
Ik ook ooit daar in de buurt gewoond. Ooit
Nee zit veel uitgebreider in elkaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Lees dit artikel verder als abonnee."
Maar iemand heeft dus teveel gezegd en daardoor gaat het hele bedrijf naar de klote?
Nee dat wijf fantaseert haar hele CV bij elkaar en de baas van Centric vindt het allemaal geweldig. En heel Centric is dus al een tijdje in een tailspin op weg naar een giant fireball.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Lees dit artikel verder als abonnee."
Maar iemand heeft dus teveel gezegd en daardoor gaat het hele bedrijf naar de klote?
Hey heb ik zelf een topic over geopend in nws!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit artikel is mooi om te lezen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)cybergoeroe-a3965527
Hoe een goedlopend bedrijf voeding ten gronde wordt gericht door een soort van Greet Hofmans, in ze vorm van een 'cyberexpert' die uit haar nek lult
Thanks!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zit veel uitgebreider in elkaar
Ik screenshot wel even en app het je
Dit klinkt heel erg ernstig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat wijf fantaseert haar hele CV bij elkaar en de baas van Centric vindt het allemaal geweldig. En heel Centric is dus al een tijdje in een tailspin op weg naar een giant fireball.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
is wat onderduidelijk maar geloof dat er mensen weg worden gehaald
Oh geinig! En nope, toen woonde ik daar niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dwarsstraat van laan van wateringseveld. 12 jaar terug of zo. Toen woonde jij er vast al niet meer.
Ze schijnt wel lekker te neuken trouwens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef Fogel het volgende:
Dit klinkt heel erg ernstig.
Maargoed, de leiders zullen wel zoals altijd een dikke bonus krijgen voor hun falen en daarna bij andere bedrijven weer meer binnenharken
Het blijft bizar hoe (snel) dat bedrijf uit elkaar valt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zit veel uitgebreider in elkaar
Ik screenshot wel even en app het je
Ja échtquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey heb ik zelf een topic over geopend in nws!
Leuke soap ja.
Is één vent, zolderkamerfokker avant la lettre of hoe je dat ook speltquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit klinkt heel erg ernstig.
Maargoed, de leiders zullen wel zoals altijd een dikke bonus krijgen voor hun falen en daarna bij andere bedrijven weer meer binnenharken
Hoe weet je dit?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt wel lekker te neuken trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |