Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk eiland zou je kiezen?
Ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.
Ga je walvissen afslachten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
maandag gelukkig pasquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
Je moet niks.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijn
lekker virusjes verspreiden overalquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom op ze af met uitgestoken handquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet niks.
Teken gewoon een koortslip op je lip en klaar.
noro?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker virusjes verspreiden overal
Krijg je wel een rauwe kut van door de diarreequote:
Kantoor waar ik morgen ben werkt welgeteld 1 vrouw; voor zoenwaardige vrouwen moet ik naar het kantoor in Hilversum toe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat hier ook op de lijstquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja prachtig
[..]
Beetje rondwandelen.
rosbief met een bruin randjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je wel een rauwe kut van door de diarree
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik laat voor dit soort dagen altijd mijn snor staan.
En extra knoflook kanenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zelf de enige zoenwaardige persoon op mijn werk vrees ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kantoor waar ik morgen ben werkt welgeteld 1 vrouw; voor zoenwaardige vrouwen moet ik naar het kantoor in Hilversum toe.
Daar ben ik 2 jaar geleden in de winter geweestquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat hier ook op de lijst
Eerst nog wel IJsland
Eerdere posts over Thailand in acht nemende: je bent een ladyboy?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik weet niet wat jij van plan bent maar ik ga er een topjaar van makenquote:
Yep, Australia is al aardig onderweg naar verwoestingquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel natuurrampen vermoed ik.
Nee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerdere posts over Thailand in acht nemende: je bent een ladyboy?
Allebei een keerquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 jaar geleden in de winter geweest![]()
Wil je in de winter of zomerperiode gaan?
Ik hoop een normaal voorjaar en dito zomer. Geen belachelijke records meer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, Australia is al aardig onderweg naar verwoesting
ik ga een poging wagen. eerste paar dagen zullen wel tegen vallenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij van plan bent maar ik ga er een topjaar van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |