Nee de pijlen die die nu heeft zou die houden toch? Die gaven hem juist het gevoel dat die kon winnen.quote:
MVG gooide echt slecht tegen Asp, ik denk dat als Wright beetje goed gooit....quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:04 schreef Granqvist het volgende:
Ik hoop dat hij wint, vind het een sympathieke vent. Maar ik vrees dat MvG de titel pakt.
Yup! Snakebite is gewoon een baas geeft in een interview zelfs aan dat hij het liefst tegen Pipe speelt alleen dat siert hem al!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Hij speelt beter en praat niet als een josti, hup Snakebite.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ach man hou je niet van de domme..
Ow, dartsquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Wright
Kan jij 180 gooien? Zo niet dan moet je op zijn minst toegeven dat het knap is wat ze doen. Tis echt niet iets wat iedereen kan.quote:
Okay Klaas Dijkhof.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:09 schreef Mikeytt het volgende:
Moest googelen
Mensen die darten kijken![]()
![]()
Altijd mensen die er zo uit zien:
[ afbeelding ]
Ik ben helaas niet zo superieur als meneer Dijkhofquote:
Mwah, dat ze zichzelf noemen naar hun favoriete drank of frituursnack is wel toepasselijk. Wat is de bijnaam van die kale downie die verloren heeft? 'Twee Bamiballen'?quote:
Mighty Mikequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:25 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Mwah, dat ze zichzelf noemen naar hun favoriete drank of frituursnack is wel toepasselijk. Wat is de bijnaam van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |