abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190826541
quote:
99s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
2 dingetjes.

1: Zoals je het beschrijft komt het allemaal heel onduidelijk over en ik heb geen concreet idee waar je het nu over hebt, wat je bedoelt of wat je precieze vraag is.

2: Beter kun je even uitzoeken wat er precies gaande is in dit verhaal en dat in een goed samenhangend verhaal verwerken (hoeft niet persé voor FOK!, maar is ook gewoon goed om het voor jezelf op een rijtje te krijgen). En daarna even niet meer via deze wegen contact proberen te zoeken met meiden/vrouwen.
Nouja als ik het terug lees dan snap ik het wel. Maargoed ben fucked up wss ook,.
\

Het probleem is iemand probeert mij op te lichten via een facebook code van mijn facebook die ik nooit gaf, Zelf gezocht dus op basis naam via whatsapp. Ik kreeg een bericht van facebook met een 6 cijfer code en die wilde ze hebben.

Maak ik het zo iets duidelijker?

Het verhaal gaat al aantal weken terug he met gewoon kletsen etc. Leek redelijk ok. Maar code geven dacht het ff niet. Nu denk ik dat ze al bang is en niet meer gaat reageren ook als ik het nu probeer. Maar ben wel benieuwd eigenlijk ergens Texas zou ze wonen
Do what you love, love what you do!
pi_190826580
Even in de pohi van ts gekeken. Zwaar alcoholprobleem. Verklaart een hoop.

Hoop dat je het weer op het rechte pad weet te krijgen ts. :)
pi_190826588
+1 (309). Begin nr. Ok dat is wel usa toch
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:35:58 #29
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190826643
En hoe gaat het met de oplichter uit Hong Kong?
AZ
ALKMAAR
pi_190826660
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:35 schreef Durmada het volgende:
En hoe gaat het met de oplichter uit Hong Kong?
Dat is nog steeds ok, heb daar geen fout kunnen ontdekken en ben best heel kritisch geweest met vragen ook
pi_190826665
Gvd haat internet lol. Hahaha. Maar ok van deze weet ik zeker oplichter
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:40:14 #32
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190826683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Oogaids gekregen van deze OP.
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:43:37 #33
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_190826716
Echt achterlijk deze ts. Oh er wordt meteen geld gevraagd, zou het een oplichter zijn? Probeer eens na te denken, debiel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_190826719
Mods doe hem maar op slot. Heb hier allemaal geen zin in denk
pi_190826729
Hoe gaat het met de Hong Kong meid. Al via video bellen gesproken? Al tickets geboekt?
No bitch to me
pi_190826802
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:37 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is nog steeds ok, heb daar geen fout kunnen ontdekken en ben best heel kritisch geweest met vragen ook
Ook dat is gewoon een oplichter, alleen een iets subtielere. Hou toch op met jezelf al dagenlang wijs proberen te maken dat het mogelijk toch echt is, het kan zo enkel op teleurstelling uitlopen.
pi_190826822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ook dat is gewoon een oplichter, alleen een iets subtielere. Hou toch op met jezelf al dagenlang wijs proberen te maken dat het mogelijk toch echt is, het kan zo enkel op teleurstelling uitlopen.
Dat denk jij op basis van? Ok heb al om slotje gevraagd maarja ok als jullie beetje serieus willen doen dan haal ik het wel weg. Heb geen zin in dat gezeik en oeh staat spelling fout oid. Of oog aids. Ik heb al gezegd vraag dan?
pi_190826853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef kree het volgende:

[..]

Dat denk jij op basis van? Ok heb al om slotje gevraagd maarja ok als jullie beetje serieus willen doen dan haal ik het wel weg. Heb geen zin in dat gezeik en oeh staat spelling fout oid. Of oog aids. Ik heb al gezegd vraag dan?
Komt misschien omdat er totaal geen touw aan vast te knopen is.
pi_190826881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:58 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Komt misschien omdat er totaal geen touw aan vast te knopen is.
Vraag dan? Losse opmerkingen of alleen commentaar heb ik niet veel aan natuurlijk. Nou geef het een uur enzo als het dan nog deze bullshit is dan gaat dit dicht of weet ik veel iig ik reageer niet meer....
pi_190826919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:01 schreef kree het volgende:

[..]

Vraag dan? Losse opmerkingen of alleen commentaar heb ik niet veel aan natuurlijk. Nou geef het een uur enzo als het dan nog deze bullshit is dan gaat dit dicht of weet ik veel iig ik reageer niet meer....
Wat een debiel :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_190826980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is je al verteld door meerdere mensen in diverse van je vorige topics hierover (en er zullen er vast nog meer volgen want ondanks dat je constant roept dat het allemaal wel dicht mag wil je er kennelijk maar wat graag over praten); het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Zogenaamd ontmoet die vrouw iemand aan de andere van de wereld iemand (jou dus), en binnen een dag al vertelt ze diegene dat ze 50k US dollar per maand verdient en dat ze wel hiernaartoe wil komen. Waarom al zo snel vallen voor iemand die ze feitelijk amper kent, waarom zoekt ze niet iemand dichterbij, waarom vertrouwt ze iemand die zich nog nooit irl heeft ontmoet al binnen een dag met gevoelige prive info, etc? Maar waag het niet om daar wat kritische vragen over te stellen of om wat bewijs van haar echtheid te vragen (wat gezien de situatie volkomen logisch is), want dan schermt ze meteen met emotionele chantage als "je vertrouwt me niet".

Echt joh, neem afstand en bedenk anders eens of je dit verhaal geloofwaardig zou vinden als je het van iemand anders zou horen. Het. Is. Niet. Echt.
pi_190826985
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Wat een debiel :')
Ik vroeg vraag, nou nog 3 kwartier en anders is dit dicht of ik ben iig wel weg
pi_190827007
quote:
15s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat is je al verteld door meerdere mensen in diverse van je vorige topics hierover (en er zullen er vast nog meer volgen want ondanks dat je constant roept dat het allemaal wel dicht mag wil je er kennelijk maar wat graag over praten); het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Zogenaamd ontmoet die vrouw iemand aan de andere van de wereld iemand (jou dus), en binnen een dag al vertelt ze diegene dat ze 50k US dollar per maand verdient en dat ze wel hiernaartoe wil komen. Waarom al zo snel vallen voor iemand die ze feitelijk amper kent, waarom zoekt ze niet iemand dichterbij, waarom vertrouwt ze iemand die zich nog nooit irl heeft ontmoet al binnen een dag met gevoelige prive info, etc? Maar waag het niet om daar wat kritische vragen over te stellen of om wat bewijs van haar echtheid te vragen (wat gezien de situatie volkomen logisch is), want dan schermt ze meteen met emotionele chantage als "je vertrouwt me niet".

Echt joh, neem afstand en bedenk anders eens of je dit verhaal geloofwaardig zou vinden als je het van iemand anders zou horen. Het. Is. Niet. Echt.
Yup ga ik ook doen...... of deed het al maar dacht mss nog uurtje als er nog iemand wel inhoudelijk kan reageren ipv mij af te zeiken. Maar zie het er al weer niet inzitten. Timer loopt 45min
pi_190827033
Zet de timer maar op 0 minuten. Tijd om naar bed te gaan ts. :W
pi_190827069
Wat the fuck is dit eigenlijk. Ok ik ;leg het niet duidelijk uit. Ok daar kan ik nog inkomen. Dan vraag ik vraag me dan.... geen antwoord behalve gescheld etc. Wtf mensen? Op de paar na die dan wel serieus nog reageren hoeveel zin denken jullie dat ik er nog in heb om serieuze reactie te geven? Het is geen bs verhaal nl. Maar het speelt zich live af ook weer dus kan nog geen eindverslag krijgen.

Nouja jullie krijgen het zoals je wil hoor. Maar ok had het uurtje gegeven dus mocht er nog iemand serieus zijn in dit forum dan zie ik het wel en anders bey topic
pi_190827123
What the fuck heb jij gesnoven?
pi_190827161
Doe mij ook wat van dat spul
pi_190827188
Fuck it klaar mee doei

Heb mijn best gedaan maar ben er wel klaar mee om me te verdedigingen of beledigingen aan te houden en ja dat is aan jullie. \

Eigen schuld. Jammer
  woensdag 1 januari 2020 @ 15:45:02 #49
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190827348
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Ts heeft toch een alcoholprobleem?
ik ook, zijn de meest vriendelijke mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')