Er is geen grotere chick magnet dan een F1 fanatiekeling. Enige wat meer indruk is is goed vuurwerk, maar dat is maar 4/5 uurtjes per jaar. F1 is voor het levenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen grotere chick magnet dan een F1 fanatiekeling. Enige wat meer indruk is is goed vuurwerk, maar dat is maar 4/5 uurtjes per jaar. F1 is voor het leven
Inderdaad. Waarom heb jij anders die meid op de bank zitten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen grotere chick magnet dan een F1 fanatiekeling. Enige wat meer indruk is is goed vuurwerk, maar dat is maar 4/5 uurtjes per jaar. F1 is voor het leven
Dat vragen we ons allemaal af denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom heb jij anders die meid op de bank zitten?
Zo bedoelde ik het niet hoor Kiid hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vragen we ons allemaal af denk ik.
Toen ze zag hoe vloeiend ik mij een weg baande door Monaco was ze verkochtquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom heb jij anders die meid op de bank zitten?
Kan ik me voorstellen. Monaco is wel echt een circuit waar de grote jongens zich van de kneuzen onderscheiden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ze zag hoe vloeiend ik mij een weg baande door Monaco was ze verkocht
Iedere vrouw weet ook de discpline te herkennen in mannen die hun F1 wagen weten te beheersen in Monaco. Als je dagelijks in een Prius rijdt is het je moeilijk voor te stellen, maar in een F1 wagen is de verleiding groot om het gaspedaal in te drukken. Als je je daartoe laat verleiden en je remmen blokkeren is het letterlijk game-over. Een man die zich dan kan beheersen kan dat ook als het gaat om - bijvoorbeeld - de afwasquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Monaco is wel echt een circuits waar de grote jongens zich van de kneuzen onderscheiden.
Vergeet ook niet het gas geven na een haakse bocht. Zonder traction control vlieg je zo uit de bocht als je niet een beetje oppast. Zeker met de turbomotoren tegenwoordig die zo ongelooflijk veel koppel onderin hebben. Voor dat soort dingen heb je gewoon veel gevoel en finesse nodig die maar is toebedeeld aan weinigen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere vrouw weet ook de discpline te herkennen in mannen die hun F1 wagen weten te beheersen in Monaco. Als je dagelijks in een Prius rijdt is het je moeilijk voor te stellen, maar in een F1 wagen is de verleiding groot om het gaspedaal in te drukken. Als je je daartoe laat verleiden en je remmen blokkeren is het letterlijk game-over. Een man die zich dan kan beheersen kan dat ook als het gaat om - bijvoorbeeld - de afwas
Gadver. Ik heb een braddie'tje gedaan en de lokale Turk op zijn scootertje geroepenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn aubergines zitten in de oven
Staan aubergines in dit verhaal voor je eierstokken die spontaan buiten gebruik zijn na het domme gelul van die ene kneus en die blauwe kneus?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn aubergines zitten in de oven
Wie is wie in dit verhaalquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staan aubergines in dit verhaal voor je eierstokken die spontaan buiten gebruik zijn na het domme gelul van die ene kneus en die blauwe kneus?
Zal niet over ons gaan. De lezers hangen waarschijnlijk aan onze lippen als we onze inzichten en visies over ons favoriete spelletje, maar ook over de hedendaagse vrouwen delen.quote:
Die liggen in de vriezerquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staan aubergines in dit verhaal voor je eierstokken die spontaan buiten gebruik zijn na het domme gelul van die ene kneus en die blauwe kneus?
Ongetwijfeld. Zodra we in de pen klimmen om onze prestaties te delen is men in extase. Niet voor niets dat ik zoveel ben genomineerd voor de KLB-awards. Toch zal geen zin of woord kunnen beschrijven hoe het is om zoveel pk onder je rechtervoet te hebben. De acceleratie en de hele beleving eromheen is uniek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal niet over ons gaan. De lezers hangen waarschijnlijk aan onze lippen als we onze inzichten en visies over ons favoriete spelletje, maar ook over de hedendaagse vrouwen delen.
Ik heb nog een homemade kokos-frambozentaart in de vriezerquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niet eens ijs in de vriezer. Wel bitterballetjes
Dm je adres en ik sta binnen 30 min bij je voor de deurquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb nog een homemade kokos-frambozentaart in de vriezer
Was dit met Johnny de Mol?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat we dit beeld wederom mogen aanschouwen over een paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |