Doet me niks die centen bahquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je postte er ook heel enthousiast over.
Het is gelukkig klaar hier. Af en toe nog een verdwaalde knal en dan zijn de miljoenen letterlijk in rook opgegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg ondertussen wel een beetje hoofdpijn van al die knallen
Kaching, nog een winnaar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:32 schreef TillyB het volgende:
Oh! Toch 10 euro gewonnenHUTSSSSSSSSSS
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:32 schreef TillyB het volgende:
Oh! Toch 10 euro gewonnenHUTSSSSSSSSSS
Ik had een lekkere fles wijn gehaald maar ik heb helemaal geen zin in alcohol. Zit met een pure colaquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij morgen pas .. zoals gepland en dan doe ik ff rustig aan
Ik ook alleen vanavond en dan weer zonder, oh wacht, nu al dus. Jeej gezond leven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij morgen pas .. zoals gepland en dan doe ik ff rustig aan
Ja dat mag..quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had een lekkere fles wijn gehaald maar ik heb helemaal geen zin in alcohol. Zit met een pure cola
Ook lekkerrrrrrrr.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had een lekkere fles wijn gehaald maar ik heb helemaal geen zin in alcohol. Zit met een pure cola
Ja morgen nog en dan is ht over ...quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook alleen vanavond en dan weer zonder, oh wacht, nu al dus. Jeej gezond leven.![]()
![]()
Goed dat jij ook rustig aan gaat doen. Maar nu nog niet
Ik kan weer klikken, Belg had dingen geblokkeerd met zijn pi.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:35 schreef TillyB het volgende:
live vanaf de nieuwmarkt als ik het goed zie, geen zin om te kijken tho
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan weer klikken, Belg had dingen geblokkeerd met zijn pi.![]()
Die zijn ook altijd wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |