Jij bedankt Ok01!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:12 schreef ok01 het volgende:
Ik wil jullie trouwens nog allemaal bedanken voor het leuker maken van de laatste week van het jaar![]()
Ik ga de flauwe woordgrappen, uurlijsten en gezamenlijk een Blof nummer afkraken heel erg missen voor een jaar
Jullie zijn allemaal, ook de mensen die nu wel sociaal aan het doen zijn, heel erg lief
Precies mijn probleemquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:15 schreef Isorden het volgende:
Ik kan die stem van Chris Martin gewoon niet zo goed hebben
Dat nooit.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:12 schreef ok01 het volgende:
Ik wil jullie trouwens nog allemaal bedanken voor het leuker maken van de laatste week van het jaar![]()
Ik ga de flauwe woordgrappen, uurlijsten en gezamenlijk een Blof nummer afkraken heel erg missen voor een jaar
Jullie zijn allemaal, ook de mensen die nu wel sociaal aan het doen zijn, heel erg lief
Zeker nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:14 schreef Kopiko het volgende:
Nee, dit is niet de mooiste Coldplay... toch?
Dat vat je netjes samenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:15 schreef Isorden het volgende:
Ik kan die stem van Chris Martin gewoon niet zo goed hebben
Dat zal je wel niet verrast hebben, denk ik zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Met m’n lijfnummer staat er niet in:
Henry Rollins: I am a liar.
Ik blijf nog even, geen zorgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was ook leuk jou hier te hebben, maar je gaat toch nog niet weg of wel? Dat record moet scherp
The Scientistquote:
Die is mooiquote:
ik kijk niet, ik vind haar vervelendquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
Even gekeken, claudia is nog slechter dan ik kon verwachten
Mijn lijfnummer is van Right Said Fredquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Met m’n lijfnummer staat er niet in:
Henry Rollins: I am a liar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |