Oh ja, dat las ik daarstraks, ik heb echt geen idee wat beter is. Zelfde als die pilletjes, ze ogen dan wel rustiger maar eigenlijk kan zo'n dier dan niet veel meer maar in hun kopie gaat nog wel alles op volle toeren. Tja. Ik heb gelukkig alleen nog maar vogels en die reageren prima nu, oftewel, zijn zo mak als het maar kan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.
Ook niet bepaald het moment om je te concentrerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Aha, ja dat hebben we allemaal wel eens dat we ff verkeerd lezen. Geeft niets. En ze reist wat af he. Mooi hoor voor haar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanje
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet bepaald het moment om je te concentreren
Raar he, rampen met mensen leuk om te kijken maar als er iets met een dier is, janken als een malle dus niet kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:28 schreef mario390 het volgende:
deze uur is beter dann de laatste de komt
speed it upquote:
Ja jij ook.quote:
Ik niet meer iig werd er te slaperig van al die langzame nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrond
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij ook. [ afbeelding ]
ja dat kan. Ik moet het er maar mee doen. Ik zou nu wel kunnen slapen overigens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.
Ik kan het ook niet hoor momenteel..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.
doe aan danquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
Mijn slaaplaliedaoutfit is me heel erg hard aan het roepen nu
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij ook. [ afbeelding ]
Duh waar wacht je opquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
Mijn slaaplaliedaoutfit is me heel erg hard aan het roepen nu
ja maar dan gaat er een domino effect onstaan he...wat eindigt inquote:
ik heb eauk een lotquote:
van al die oh ja elk jaar weer ... En al die gasten die hip denken te doen daar in het cafe...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer iig werd er te slaperig van al die langzame nummers.
Op fox, foute uren muziek. lekker manquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dan gaat er een domino effect onstaan he...wat eindigt in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |