Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel verder met Rick and Morty
En je moest ook al studeren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar moet ik bij nadenken. Dat lukt de afgelopen tijd niet zo goed. Mijn hoofd zit vol.
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi. En wat laat eten nog, of is dat iets spaans?
Ik heb echt de ballen verstand van culturen en zo, hoor af en toe wel wat van mijn zoon over andere landen maar vergeet dat dan ook weer vaak.
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.Ikke niet iig. Snel afgezet. Arme poesies.
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de 40 euro helemaal waard. Voor de rest denk ik genetische aanleg
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel gefascineerd door. Forces of nature.
Doet deze ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.
Studeren lukte niet zo bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En je moest ook al studeren!Zitten er stomme dingen in je hoofd?
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanjequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk al zeggen dat dat mijn vraag niet was. Maar hier is mijn antwoord. En ik hoop dat je haar snel weer ziet.
Moest na 3 min al lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.
Genieten van het goede leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.
Oh ja, dat las ik daarstraks, ik heb echt geen idee wat beter is. Zelfde als die pilletjes, ze ogen dan wel rustiger maar eigenlijk kan zo'n dier dan niet veel meer maar in hun kopie gaat nog wel alles op volle toeren. Tja. Ik heb gelukkig alleen nog maar vogels en die reageren prima nu, oftewel, zijn zo mak als het maar kan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.
Ook niet bepaald het moment om je te concentrerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Aha, ja dat hebben we allemaal wel eens dat we ff verkeerd lezen. Geeft niets. En ze reist wat af he. Mooi hoor voor haar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanje
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet bepaald het moment om je te concentreren
Raar he, rampen met mensen leuk om te kijken maar als er iets met een dier is, janken als een malle dus niet kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:28 schreef mario390 het volgende:
deze uur is beter dann de laatste de komt
speed it upquote:
Ja jij ook.quote:
Ik niet meer iig werd er te slaperig van al die langzame nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrond
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij ook. [ afbeelding ]
ja dat kan. Ik moet het er maar mee doen. Ik zou nu wel kunnen slapen overigens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.
Ik kan het ook niet hoor momenteel..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.
doe aan danquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
Mijn slaaplaliedaoutfit is me heel erg hard aan het roepen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |