Paar uur terug op Studio Brussel al.quote:
Ik wou dat ik dat kon vergeten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die nog moet komen
Bij Intro/Sweet Jane van ome Lou duurt het ook zo'n 5 minuten voordat hij begint te zingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:31 schreef Zorro het volgende:
Vooral het stuk voor de zang begint
Beetje veel om het "Intro" te noemen...
Stond ie daar zo laag dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar uur terug op Studio Brussel al.
Geniale band iddquote:
Misschien komt er wel een massale genocide danquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
Bij Sound of Silence van S&G was het vuurwerk hier stil.
Dan zal het bij Disturbed wel een vreselijke kakofonie worden
Dan hoor je idd geen verschil tussen buiten en de radioquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
Bij Sound of Silence van S&G was het vuurwerk hier stil.
Dan zal het bij Disturbed wel een vreselijke kakofonie worden
quote:
Gewoon top 10quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hoor je idd geen verschil tussen buiten en de radio
Ik ben vooral deze week verschillende artiesten weer meer gaan waarderen, en bij anderen wederom de bevestiging gekregen dat het niet mijn ding isquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben het afgelopen jaar Pink Floyd zo ontzettend veel meer gaan waarderen. Heerlijke muziek
DIe komt pas bij Oma's aan de top van K3 achterstevorenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een massale genocide dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |