Gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
Goed.... ik heb mn lading muziek weer gehad voor dit jaar,
Wens jullie allen een hele goede jaarwisseling.
En in november twintig twintig zie ik jullie vast weer in het eerste voorpret topic
Voor diegenen die vuurwerk gaan afsteken, doe voorzichtig, want met alleen stompjes zal het daarna nog lastiger gaan.
Fijne nacht!
Fijne nacht Nizno!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
En in november twintig twintig zie ik jullie vast weer in het eerste voorpret topic
Voor diegenen die vuurwerk gaan afsteken, doe voorzichtig, want met alleen stompjes zal het daarna nog lastiger gaan.
Fijne nacht!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
Fijne nacht!
quote:
Ik weet dat dit kwalitatief matig is, maar plat vermaak kan ook gewoon leuk zijnquote:
Ik doe alles altijd het liefst rustig thuis, met lekker eten en zo. Geen gedoe buitenshuis. Vooral met O&N zijn dat altijd teleurstellingen geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet volgend jaar eerder gaan peilen of ik wat kan vinden om te doen met O&N. Hopelijk een paar dagen weg met kerst, 2e kerstdag Boxing day voetbalgenot in Engeland
Ja jammer. Kunnen we 4:33 luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Isorden het volgende:
Volgende uur begint sowieso 4:19 later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |