Als ik mijn 9 belangrijkste renners binnen heb heb ik goede kansen dit jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Smerig indekken hierMet mijn bod kom ik normaal gesproken hij de bovenste helft
Ik geloof er nog in in ieder geval.
Zo dan, lekker 10 renners van ICA Dev Team gekozen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:30 schreef knijn1985 het volgende:
valt niet uit te sluiten dat ik 10 op 10 binnen ga harken
je mag niks uitsluitenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo dan, lekker 10 renners van ICA Dev Team gekozen?
Ik ga meteen 50 miljoen bieden op Michael Carbel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riis bij NTT, wat ketonen en illegaal spul erbij en ze gaan vliegen dit jaar.
Even m'n team aanpassen
Ik stop zoveel mogelijk tijd in mijn zeer wetenschappelijke analyse.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet per se eerst afkijken, kijk er wel met een half oog naar tijdens het verwerken. Ligt er dus ook aan of er veel last minute-inzendingen komen
Dat deed ik ook totdat ik de winnaar van vorige jaar door mijn modellen haalde.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stop zoveel mogelijk tijd in mijn zeer wetenschappelijke analyse.
Waardoor ik nog gefrustreerder kan zijn als ik mijn renners niet binnen haal
Volgens mijn analyse verschuift het ideale team zich wel. Als ik nu zou kiezen waar ik op had moeten bieden in 2017 en waar op in 2019 is er een groot verschil. Dat is irritantquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook totdat ik de winnaar van vorige jaar door mijn modellen haalde.
Hangt ook gewoon af van je loting. Heb je een kut loting met 6500 tegenpunten ofzo houdt het allemaal gauw op, ongeacht je modellen en analysesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mijn analyse verschuift het ideale team zich wel. Als ik nu zou kiezen waar ik op had moeten bieden in 2017 en waar op in 2019 is er een groot verschil. Dat is irritantKomen er uit jouw model dan 10 namen?
Een slechtere loting dan vorig jaar kan ik wel onmogelijk krijgen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hangt ook gewoon af van je loting. Heb je een kut loting met 6500 tegenpunten ofzo houdt het allemaal gauw op, ongeacht je modellen en analyses
Ik had de meeste tegendoelpunten ooit, dus ik ben het met joun oneens.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een slechtere loting dan vorig jaar kan ik wel onmogelijk krijgen volgens mij.
Dat liep vorig jaar ook niet goed afquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Je hoopt altijd precies de toppers te pakken die bij iedereen onder de radar blijven.
Ja maar iedereen doet dit dus wordt Roglic straks gepakt voor 2 miljoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Je hoopt altijd precies de toppers te pakken die bij iedereen onder de radar blijven.
Theoretisch ja, maar dan nog weet je niet wat de gek er voor geeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mijn analyse verschuift het ideale team zich wel. Als ik nu zou kiezen waar ik op had moeten bieden in 2017 en waar op in 2019 is er een groot verschil. Dat is irritantKomen er uit jouw model dan 10 namen?
Dan moet je dat niet veranderen hèquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Theoretisch ja, maar dan nog weet je niet wat de gek er voor geeft.
Daarom is namedropping niet leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet veranderen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |