Met sinaasappelsap wel te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wodka is vies, doe mij maar een glas goede whiskey.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*tonja geen dingen in oren stoppen*
Genoteerd!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook mee! We zullen ze wel eens ff wat laten zien![]()
[ afbeelding ]
Wat valt er nu ook helemaal te brouwen met aardappelschillen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:19 schreef TillyB het volgende:
[..]''
![]()
![]()
![]()
''
@:Superbadeendje ik mis eigenlijk nog een Annie de Rooij smiley
Dat is jouw probleem niet de mijne.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:19 schreef TillyB het volgende:
[..]''
![]()
![]()
![]()
''
@:Superbadeendje ik mis eigenlijk nog een Annie de Rooij smiley
ok boomer bopperquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem niet de mijne.
Is best wel lekker, maar erg gevaarlijk ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik kijk Ghostadventures op Spike...spookhuizen met enge geluidjes en zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Lekker Sylvestershow op Duitsland kijken ipv al die conferences en oude concerten
Kaap een topic van hem en je kunt lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Valt op dat Sbe 's avonds een pietsje minder vriendelijk zou kúnnen reageren.
Dan ben je wat moeier natuurlijk en verlies je wat sneller de controle.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En dan onder een trein komen zeker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kaap een topic van hem en je kunt lachen.
Moet jij een vuist in je hol?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kut ik bedoel SBE. Godver. Kut champie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je wat moeier natuurlijk en verlies je wat sneller de controle.
Oh als iemand een linkje heeft naar zijn ranting ik heb hem gemist en kon hem niet vinden.
Sorry BDS maar altijd geinig als iemand anders eens te keer gaat ipv ikke.
Ik Monty Python and the Holy Grailquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk Ghostadventures op Spike...spookhuizen met enge geluidjes en zo
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een vuist in je hol?![]()
Kan het mis hebben, maar volgens mij was dat naar aanleiding van een post van Soury en gewoon humor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh als iemand een linkje heeft naar zijn ranting ik heb hem gemist en kon hem niet vinden.
quote:
uhm zie Scrut z'n signaturequote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een vuist in je hol?![]()
daar heb ik niks mee..quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk Ghostadventures op Spike...spookhuizen met enge geluidjes en zo
Ja weet ik veel, las alleen dat ie tekeer was gegaan en wilde dat weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar volgens mij was dat naar aanleiding van een post van Soury en gewoon humor.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG, dank je wel.![]()
Maar dat valt nog reuze mee dan.
Die opmerking was ook voor de lol. Ik vroeg aan Soury of ik ook even los mocht gaan. En dat mocht van haar. Er is geen woord van gemeend.quote:
hier ook. Ik zie het huis aan de overkant weer.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
goffer ik denk dat ik 12 uur niet haal heur, ik val zowat om
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
ik denk juist eerder dat iedereen nu ff aan de oliebol zitquote:
En een paar uurtjes slapen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
Humor is niet zijn sterkste punt, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar volgens mij was dat naar aanleiding van een post van Soury en gewoon humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |