Thanks! Netjes toch wel. Als ze het menen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:06 schreef tonja het volgende:
[..]
https://www.rtl7darts.nl/(...)n_ruzie_via_whatsap/
Metaaloxide.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar denk je dat die mooie kleuren vandaan komen dan?
Wat wat?quote:
Het blijft gekleuter, of ze het nu menen of nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks! Netjes toch wel. Als ze het menen.
Leuk leuk. Ken je gelijk bij haar langs en haar verjaardag meevieren.quote:
Ja, gisteren was het helemaal te zot en kinderachtig voor woorden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het blijft gekleuter, of ze het nu menen of niet
Ja ben helemaal blij, nieuwe jaar begint fantastisch, het is toch mijn droom en om dan zelf zo'n huis te zien is wel tof.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk leuk. Ken je gelijk bij haar langs en haar verjaardag meevieren.Geintje, maar echt leuk dat je een tiny house in het echt gaat zien nu. en van binnen ook en zo.
Ja, maar dat gedoe maakt voor mij ook wel dat ik darts leuk vind om te volgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, gisteren was het helemaal te zot en kinderachtig voor woorden.
Wel een heel goed begin ja. Mooi mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ben helemaal blij, nieuwe jaar begint fantastisch, het is toch mijn droom en om dan zelf zo'n huis te zien is wel tof.
Hoop alleen niet dat er nog een waslijst met dingen bijkomt voor het schaalmodel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ben helemaal blij, nieuwe jaar begint fantastisch, het is toch mijn droom en om dan zelf zo'n huis te zien is wel tof.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat er nog een waslijst met dingen bijkomt voor het schaalmodel.
Het oude jaar afsluiten door je buren in elkaar te trappen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:10 schreef Charmian het volgende:
Oeh kan nog leuk worden, boze mannen op het balkon...ergens
Vast niet...volgens mij hebben jij, Voxsie en ik wel een mooi iets bedacht. Dat is gewoon bijzonder en one of a kindquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat er nog een waslijst met dingen bijkomt voor het schaalmodel.
Familitrots. Docu serie over de Tokkies. Dat begon ook zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het oude jaar afsluiten door je buren in elkaar te trappen.
quote:
"Nitraatje debij"quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:10 schreef Charmian het volgende:
Oeh kan nog leuk worden, boze mannen op het balkon...ergens
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar dat gedoe maakt voor mij ook wel dat ik darts leuk vind om te volgen.
Ze zoeken het maar lekker zelf uit...alleen dat geknal met die trappenhuisdeur is irritant, zakerwahvanzegguh?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het oude jaar afsluiten door je buren in elkaar te trappen.
Denk dat je het wel mooi zal vinden als het af is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vast niet...volgens mij hebben jij, Voxsie en ik wel een mooi iets bedacht. Dat is gewoon bijzonder en one of a kind
Ja dat. Maar ik laat me dan wel weer meeslepen als het een spannende pot isquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Alleen al omdat ze bij de opkomst een bespottelijk intro hebben. Of er iets van levensbelang staat te gebeuren. Om een paar pijltjes.
Even je koppie om de hoek met:quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker zelf uit...alleen dat geknal met die trappenhuisdeur is irritant, zakerwahvanzegguh?
Olie op het vuur. Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker zelf uit...alleen dat geknal met die trappenhuisdeur is irritant, zakerwahvanzegguh?
Goedzo. Kan je nog niet missenquote:
en neem verschoning en een tandenborstel mee...just in casequote:
verschoningquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
en neem verschoning en een tandenborstel mee...just in case
dat zien ze toch niet door die mist tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even je koppie om de hoek met:
wat
Ik ben ook een keer thuisgekomen toen ik de grond niet meer kon zien, dus dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
en neem verschoning en een tandenborstel mee...just in case
Ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je het wel mooi zal vinden als het af is.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat. Maar ik laat me dan wel weer meeslepen als het een spannende pot is
Joh, het is hier al uren een slagveld. Er staan grote stellingen tegen de flats hier ivm de verbouwingen, ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat er nu al zoveel vuurwerk wordt afgestoken neemt wel een beetje het speciale van 24,00 uur weg.
je hebt in ieder geval verlenging van een jaarquote:
Woon je in een stad Choco?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joh, het is hier al uren een slagveld. Er staan grote stellingen tegen de flats hier ivm de verbouwingen, ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat.
Geeft niet. Alleen dat 'wat' en het is volgend jaar muisstil.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zien ze toch niet door die mist toch
ja schone unterbroek klinkt zo ehm...dingesquote:
Hier ook al sinds vanmiddag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joh, het is hier al uren een slagveld. Er staan grote stellingen tegen de flats hier ivm de verbouwingen, ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat.
IK DURRUF NIETTTTTT!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet. Alleen dat 'wat' en het is volgend jaar muisstil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |