quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Voor ik het vergeet en het bezoek straks in de woonkamer zit:
Bedankt lieve SC, voor nog een vol jaar posten, luisteren, lezen, steun, discussies, tips, adviezen en eten. (en natuurlijk het kerstpakket!)Ik vind jullie mooi. Allemaal.
Dat alle vingers en oogbollen er aan mogen blijven zitten en iedereen straks veilig in z'n bed ligt in 2020.
Niet met de mijne?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens met de posten van Lonaa en AnneX
![]()
![]()
Tuurlijk (maar we waren het toch al roerend eens?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk (maar we waren het toch al roerend eens?)
Het was zeker geen feestje, maar ook niet zó erg als ik gevreesd had. Al duurde het wel langer (het prikdeel) dan gedacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:02 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...Whiskers: schouder onderzoek is geweest en was geen feestje, begrijp ik.
Je hebt gekozen voor een telef. afspraak.
Het verslag inclusief conclusie zal ook naar de huisarts gaan per mail/fax.
Kan je samen met hem/haar nog eens evalueren, toch. En de printout mee naar huis.
En schrijf je vragen op voor het tel, als het je te binnenschiet de komende weken.
Affijn...eerst decennium en Jaarwisselen.
1 dode zelfsquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
Helaas achterlijk groot ongeval op A32; geen verkeer tussen Heerenveen - Leeuwarden v.v.
Waarom? Ik zie de noodzaak er niet van in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef AnneX het volgende:
@:Whiskers: “Huisarts kom ik zelden, dus dat evalueren zit er niet in denk ik.”
Ja, gut...dan maak je een afspraak binnen < 24 uur na de belafspraak.
Daarvoor zijn huisartsen.
Als je geen vragen hebt na het tel.consult, kun je nog altijd afbellen.
Nu maar eens naar Claudia kijken.
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:58 schreef sigme het volgende:
Nu mist het hier! Nou ja, het is toch bedtijd. Goede jaarwisseling allemaal!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef Candaasje het volgende:
@ Lonaa
Ik ga jullie ook alvast een fantastisch nieuwjaar wensen!
Zolang hang ik hier nog niet rond, maar dat lijkt nooit een probleem geweest te zijn. En ondanks, of misschien juist wel omdat iedereen een andere achtergrond heeft, en mening (gut, we zijn net mensen) heb ik het hier altijd bijzonder tof gevonden!
![]()
In elk geval tot volgend jaar!!
Jullie ook een fijne jaarwisseling. En ik heb veel van je geleerd, dank je wel hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef Candaasje het volgende:
@ Lonaa
Ik ga jullie ook alvast een fantastisch nieuwjaar wensen!
Zolang hang ik hier nog niet rond, maar dat lijkt nooit een probleem geweest te zijn. En ondanks, of misschien juist wel omdat iedereen een andere achtergrond heeft, en mening (gut, we zijn net mensen) heb ik het hier altijd bijzonder tof gevonden!
![]()
In elk geval tot volgend jaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |