Mag ik bij jou?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck het nieuws en fuck vooral Claudia, ik ga Innuendo luisteren.
geen airpods hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
De mensen waar ik ben hebben Radio 2 wel aan staan, maar te zachtjes. Af en toe kan je net horen welk liedje het is.
fli fla flo weer een stukje volquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Over de meditatiemuziek voor dieren:
Goed verhaal, lekker kort, geef het een 3
Ach is redelijk normaal, hoor laatste uren Top 2000 eigenlijk nooitquote:
Zit er geen draaiknop op de radio?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
De mensen waar ik ben hebben Radio 2 wel aan staan, maar te zachtjes. Af en toe kan je net horen welk liedje het is.
Gewoon wat harder zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet sowieso zeggen dat ik vandaag al veel mensen heb zien kotsen. Op Arnhem Centraal schaamteloos eentje die een kotszak stond te vullenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb al eens oud en nieuw zo gevierd. Al kotsend boven de plee
moet ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:03 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet zo nog door de mist heen op de fiets
Zeg er wat van!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
#Knallenduiteindequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug. Twee oliebollen, twee appelbeignets en cola met likeur 43.
Oeh licor 43quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug. Twee oliebollen, twee appelbeignets en cola met likeur 43.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |