Ja je had toch die met die lichtjes?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Nee, ik heb mijn pantoffels nog niet aanVind je dat dat zou moeten bitterbal?
ja nou ja die lichtjes doen het niet meer zo goed denk ik. Maar dik kans dat ik die vanavond aan ga doen ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je had toch die met die lichtjes?
Ja is leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja die lichtjes doen het niet meer zo goed denk ik. Maar dik kans dat ik die vanavond aan ga doen ja.
Ik hoop eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Voor een record aan vuurwerk gekocht en dan is er dikke mist
HAHAHAHAHHAHAH
:p
Ik vind het ergens nog wel jammer. Wel de geluidsoverlast, maar niet het uitzicht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
HAHAHAHAHHAHAH
Daarom vuurwerkverbod voor particulieren, regelen we wel een voetbal- of dartwedstrijd voor de tokkies om ze koest te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
HAHAHAHAHHAHAH
Misschien houdt het mensen tegen om het af te stekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ergens nog wel jammer. Wel de geluidsoverlast, maar niet het uitzicht.
En dan? Morgen weer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien houdt het mensen tegen om het af te steken
Ja geen slecht idee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vuurwerkverbod voor particulieren, regelen we wel een voetbal- of dartwedstrijd voor de tokkies om ze koest te houden.
Ik zou het niet erg vinden als vuurwerk verboden wordtquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop gewoon dat het eens een keer GOED uit de klauw loopt en dat er zoveel schade en slachtoffers en ellende valt dat de publieke opinie omklapt en dat we gewoon volgende week met z'n allen zeggen "Jong0ns, dit moeten we niet meer doen"
Recentelijk gebeurd, binnenstad in de fik, alleen lokaal verboden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop gewoon dat het eens een keer GOED uit de klauw loopt en dat er zoveel schade en slachtoffers en ellende valt dat de publieke opinie omklapt en dat we gewoon volgende week met z'n allen zeggen "Jong0ns, dit moeten we niet meer doen"
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als vuurwerk verboden wordt
Ik las dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet geen hond voor ogen meer door de mist
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt geen huisdieren, toch?
Als die beginnen te kwijlen heb je wel altijd shampoo in huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Kameel is wat groot voor mijn huis/
gatver. Vieze beesten vind ik het ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die beginnen te kwijlen heb je wel altijd shampoo in huis.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop wel dat mijn ramen morgen nog in de sponningen zittenhet gaat aardig los hier inmiddels.
Ja best wel, zat er een keer op en ik zweer je dat ik iets groots mijn korte broek in voelde kruipen, ik alles afgezocht tot grote lol van die kameelgasten maar niks kunnen vinden, kutbeesten ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gatver. Vieze beesten vind ik het ook
Watquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja best wel, zat er een keer op en ik zweer je dat ik iets groots mijn korte broek in voelde kruipen, ik alles afgezocht tot grote lol van die kameelgasten maar niks kunnen vinden, kutbeesten ook
Waar in Limburg dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke stroomstoring in Limburg, 15.000 huizen zonder stroom
Ja er kroop iets in mijn broek dus ik sprong meteen van dat beest af maar kon daarna niks vinden, stond ik daar met een wit gezicht in mijn blote kont in de Nubische woestijn dus kutbeesten.quote:
Wat kan het geweest zijn dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er kroop iets in mijn broek dus ik sprong meteen van dat beest af maar kon daarna niks vinden, stond ik daar met een wit gezicht in mijn blote kont in de Nubische woestijn dus kutbeesten.
Had kort daarvoor zo'n filmpje gezien van een camelspider dus ik dacht dat maar blijkbaar was het niets.quote:
gatver.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had kort daarvoor zo'n filmpje gezien van een camelspider dus ik dacht dat maar blijkbaar was het niets.
In thailand zijn geen camelspiders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb dit in Thailand wel regelmatig meegemaakt...
Ik heb hier serieus vijf erg sterke verhalen over.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In thailand zijn geen camelspiders.
Ja toch geen camelspiders?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus vijf erg sterke verhalen over.
Nee maar wel vogelspinnen, orb spiders, Thai Huntsman spiders en een kleine slimme harige grappige die me een hele nacht aan het besluipen was.quote:
Als iets nou gewoon compleet uitgeroeid mag worden zijn het spinnen en muggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar wel vogelspinnen, orb spiders, Thai Huntsman spiders en een kleine slimme harige grappige die me een hele nacht aan het besluipen was.
Ja! Dan sterven de wespen vanzelf uit. Of zo. Ofnouja, dat zou handig zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als iets nou gewoon compleet uitgeroeid mag worden zijn het spinnen en muggen
Wij gaan er dan ook wel aan maar goed wel spinvrijquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Dan sterven de wespen vanzelf uit. Of zo. Ofnouja, dat zou handig zijn
Ja en vuurwerk en belastingaanslagen en onrecht en ongesteldheid en haaien en hitte en slangen en stress en oorlogen en ziektes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als iets nou gewoon compleet uitgeroeid mag worden zijn het spinnen en muggen
Vast niet meteen. Bijen, daar moet je zuinig op zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij gaan er dan ook wel aan maar goed wel spinvrij
haaien en slangen niet. Doe es normaal monster!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en vuurwerk en belastingaanslagen en onrecht en ongesteldheid en haaien en hitte en slangen en stress en oorlogen en ziektes.
en die kitsch huisjes van Fles vergeet die ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaien en slangen niet. Doe es normaal monster!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die kitsch huisjes van Fles vergeet die ook niet.
Ik ben ooit gebeten door een giftige slang in Thailand gek, was nog jarig ook de volgende dag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaien en slangen niet. Doe es normaal monster!
Als jij daar plezier aan hebt dan gun ik je dat Fles.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die kitsch huisjes van Fles vergeet die ook niet.
Was zijn cadeautjequote:Op dinsdag 31 december 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeten door een giftige slang in Thailand gek, was nog jarig ook de volgende dag.
Hoezo heb je dat overleefdquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeten door een giftige slang in Thailand gek, was nog jarig ook de volgende dag.
Dan heb ik nog wel een tip voor je, stapte ooit verkeerd uit langs de route naar Bramatpuriwakatsamanapuri maar had eigenlijk de bus moeten hebben naar Bramatpuriwakatsamankoekoepuri dus moest een kilometer of 20 langs over de snelweg door de jungle heen lopen, echt ELKE slang in Thailand lag daar in het donker nog even van de resthitte op het asfalt te genieten, toen heb ik ontdekt dat ik echt wel kon springen als een kikkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was zijn cadeautje![]()
Elke keer als ik daar ben zoek ik slangen. Nog nooit 1 gezien. En iedereen die bang is ziet ze
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:42 schreef Karzai het volgende:
de huismuis ik heb er twee maanden op gejaagd, hij at mijn kamerplant, knaagde aan mijn bank
en aan de schuifdeur tot mijn slaapkamer
maar ik heb hem gister vermoord, godverdomme, klapvallen, inloopvallen, gifdoosjes en lijmplanken alles wist deze muis te ontwijken tot ik ik gister een klapval net even anders zette dat was zijn dood
Was maar een laffe of angstige beet blijkbaar achteraf en een van zijn of haar tanden braken af op mijn pols omdat ik wild om me heen begon te slaan.quote:
Jij ook Karzai!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:48 schreef Karzai het volgende:
mensen lieve fok vrienden, maak er een mooie avond van en een heel gelukkig 2020!
I
Wat ga jij doen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:48 schreef Karzai het volgende:
mensen lieve fok vrienden, maak er een mooie avond van en een heel gelukkig 2020!
I
Die vond ik eergisteren een stuk of wat onder een groot zitkussen dat ik ooit gestileerd en kunstig ergens in een hoek van mijn slaapkamer had geworpen, heb zelfs de vloer met chloor gedweild.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had zilvervisjes in huis. Ook vervelend. Toen hoorde ik dat er zoiets als zilvervisjesvallen bestaat. Nou ik heb er in 2 maanden ongeveer 3 gevangen in het hele huisook onzin dus.
Mooi kut, maar dat zijn bijna geen Limburgers meerquote:
Nou ja vies zijn ze niet vgs mij. Maar ze vreten wel je papier op en zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vond ik eergisteren een stuk of wat onder een groot zitkussen dat ik ooit gestileerd en kunstig ergens in een hoek van mijn slaapkamer had geworpen, heb zelfs de vloer met chloor gedweild.
Ik heb eigenlijk amper papier meer in huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vies zijn ze niet vgs mij. Maar ze vreten wel je papier op en zo.
Ligt aan een aantal factoren zoals of er nog mogelijkheid tot hoger beroep zijn, of er psychische problematiek meespeelt (hoeft niet alleen bij een tbs uitspraak) en zulke dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:05 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier in nederland wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf ga je dan gelijk van de rechtbank naar de gevangenis?
Schrijf het snel op Somda!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De mist is hier weer goeddeels opgetrokken. Ik zie net de sprinter naar Apeldoorn van 19:54 vertrekken. Zal wel de laatste trein van het jaar zijn hier
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:05 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier in nederland wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf ga je dan gelijk van de rechtbank naar de gevangenis?
Hij heeft al foto's van een sigaar in zijn BMW gepostquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of hij het echt is
Ik zie het, nepfoto van groene bosjes in de winterquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft al foto's van een sigaar in zijn BMW gepost
Duidelijk genoeg toch dat het Iwakneus isquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie het, nepfoto van groene bosjes in de winter
Ja, weinig mensen die het oppikkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg toch dat het Iwakneus is
Ben je al aangeschoten ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ga voor de ene schreeuw om aandacht.
Ze steken nog steeds vuurwerk afquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet vandaag, ga feesten en beesten joh, ik let wel op Nederland en mijn naasten.
Is het al 14 februari?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Godvers, drie liefdesverklaringen waarvan eentje me wel doet kwispelen en een beetje sissen, twee schreeuwen om aandacht en een lief gebaar, waar maakt iedereen toch zo'n punt van op mijn enige vrije avond deze week
Moet je kiezen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ga voor de ene schreeuw om aandacht.
Duurt verdomde lang he zo'n saaie avondquote:
Ik vermaak me welquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duurt verdomde lang he zo'n saaie avond
Ben je ook thuis?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Zo knipsaus, lekker dippen, straks een wijntje en dan wachten tot het weer wat rustiger wordt op straat. Ik gok nog een uurtje of 5
Saus waar je veel voor moet knippenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je ook thuis?
Wat is knipsaus?
Oh letterlijk knippenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saus waar je veel voor moet knippenEcht waar
![]()
Bieslook en zo
Yep ben thuis, vandaag gewerkt met de kinders vuurkorf met marshmallows, sterretjes afsteken, oliebollen eten, de hele mikmak. En toen wilde ik even een dutje doen maar dat ging natuurlijk niet, Kat zit onder het bed, straks nog maar een dosis kalmeringstabletje voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je ook thuis?
Wat is knipsaus?
Oh klinkt zeer lekker :pquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ben thuis, vandaag gewerkt met de kinders vuurkorf met marshmallows, sterretjes afsteken, oliebollen eten, de hele mikmak. En toen wilde ik even een dutje doen maar dat ging natuurlijk niet, Kat zit onder het bed, straks nog maar een dosis kalmeringstabletje voor hem.Ga zo ook maar een filmpje opzetten,
Knipsaus is een warme feta dip, soort kaasfondue maar dan Turks geloof ik.
Geen bieslook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saus waar je veel voor moet knippenEcht waar
![]()
Bieslook en zo
Oh dacht ik. Nou ja dan knip je er lekker wat anders doorheen hequote:Op dinsdag 31 december 2019 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen bieslook.
Maar in mijn geval zou staafmixersaus beter op zijn plek zijn.
Heb er net 1 op, genoeg nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Dit is volgens mij het eerste jaar dat ik geen oliebol met oud en nieuw heb gehad![]()
Eind november heb ik wel een oliebol gehad toen de kraam er al stond bij de Lidl.
Bewuste keuze overigens
Bewust vanwege gezondheidsredenen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Dit is volgens mij het eerste jaar dat ik geen oliebol met oud en nieuw heb gehad![]()
Eind november heb ik wel een oliebol gehad toen de kraam er al stond bij de Lidl.
Bewuste keuze overigens
Ik moet afvallen, zeker om de kans op een nieuwe beroerte te beperken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bewust vanwege gezondheidsredenen?
Ik ook niet hoor. We wilden zelf bakken maar er waren van die fabrieksballen voor ons besteld. Maar de kinderen vonden ze lekker.quote:
Zo'n idee had ik al. Wel goed bezig trouwens, ook icm het hardlopen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet afvallen, zeker om de kans op een nieuwe beroerte te beperken.
Niet dat ik heel erg dik ben, dat zeker niet, maar alle beetjes helpen..
Lol!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Hier konden we het niet eens worden over wat voor film het moest worden dus daarom maar docu over de brand in de Notre Dame
Hardlopen staat een beetje stil. In mijn bril zit een glas niet helemaal goed, die is er al een paar keer uitgefloept. Beetje bang dat die er tijdens het rennen ook uitfloept.. Zodra ik een nieuwe bril heb ga ik weer rennen..quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al. Wel goed bezig trouwens, ook icm het hardlopen!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. We wilden zelf bakken maar er waren van die fabrieksballen voor ons besteld. Maar de kinderen vonden ze lekker.
Ben je weer terug in Nederland?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
Ik heb vuurwerkbrillen gekocht terwijl ik zelf niks afsteek , veel te eng hier op straat
Ha Watje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
Ik heb vuurwerkbrillen gekocht terwijl ik zelf niks afsteek , veel te eng hier op straat
Berlijn nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer terug in Nederland?
Zoals we hem kennen en van hem houdenquote:
Heb je een sportbril?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hardlopen staat een beetje stil. In mijn bril zit een glas niet helemaal goed, die is er al een paar keer uitgefloept. Beetje bang dat die er tijdens het rennen ook uitfloept.. Zodra ik een nieuwe bril heb ga ik weer rennen..
Zou je eens in verzekeringspakket moeten kijken of je daarvoor verzekerd bent. Tot 100 euro schijn je best goede sportbrillen te kunnen krijgen en onder sommige aanvullende pakketen krijg je hem zelfs vergoed krijgen.quote:
Ik heb komend jaar sowieso een nieuwe bril nodig voor dagelijks gebruik. Eens kijken of ik bij een 1+1 gratis actie wat kan krijgen. Alleen heb ik zulke sterke glazen nodig, dat die meestal buiten de voorwaarden vallen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je eens in verzekeringspakket moeten kijken of je daarvoor verzekerd bent. Tot 100 euro schijn je best goede sportbrillen te kunnen krijgen en onder sommige aanvullende pakketen krijg je hem zelfs vergoed krijgen.
link werkt nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Hoor hem![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Oh jammerquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh het is weg.
Dat was een nieuwsjaars rap van Donnie
Ja hij was best vetquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Zegt degene die al sinds vanmiddag in haar pyjama zit
Helft opbakken en andere helft invriezen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuurp zalm is opWel weer een beetje overdreven dat je dan meteen 200 gram weg moet werken. Wat kleinere porties hadden prima gekund denk ik. Maar ja.
Dan is het wel veel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het was al ingevroren. Van die plakken ook, geen moot of zo.
Begint het laatste uur van deze dag/maand/jaar/lustrum/deceniumquote:
Hoe was je quickie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Bevroren kan je best nog veel in 2 stukken choppen.
Startmotorupdate: hij zit er net in en doet het
Mis ik iets of kan je die plakken juist super makkelijk snijden als ze ingevroren zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het was al ingevroren. Van die plakken ook, geen moot of zo.
Oh ik ben spuit 11.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Bevroren kan je best nog veel in 2 stukken choppen.
Startmotorupdate: hij zit er net in en doet het
Hoe gaat het met je katten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mis ik iets of kan je die plakken juist super makkelijk snijden als ze ingevroren zijn?Dus dat je zeg maar de helft laat ontdooien, of zeg ik nu iets heel doms.
Kat. Die komt de slaapkamer niet uit en sluipt al sinds gister door het huis als het echt moet.quote:
Ja maar dan moet je het hele pak in tweeën snijden en ik heb geen diepvrieszakjes of zo in huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mis ik iets of kan je die plakken juist super makkelijk snijden als ze ingevroren zijn?Dus dat je zeg maar de helft laat ontdooien, of zeg ik nu iets heel doms.
Ook geen folie of iets?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het hele pak in tweeën snijden en ik heb geen diepvrieszakjes of zo in huis.
Ga je slapen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, papsie en mamsie ook al gebeld. Ik ben er klaar mee. Affluiten maar.
Lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het aan mij ligt voor half 1 ja
Woon je in Duindorp?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:43 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tokkie buren staan om hun ton die staat te fikken ' gezellig' rotjes af te steken.![]()
2 jaar terug hadden ze een muziek installatie buiten gezet. Toen kon ik ze wel wat aan doen.
Echt zo'n olievat ja? Zoals de daklozen in 'Murica altijd?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:43 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tokkie buren staan om hun ton die staat te fikken ' gezellig' rotjes af te steken.![]()
2 jaar terug hadden ze een muziek installatie buiten gezet. Toen kon ik ze wel wat aan doen.
Ja die vibequote:Op dinsdag 31 december 2019 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt zo'n olievat ja? Zoals de daklozen in 'Murica altijd?
Dat is volgens mij juist hip tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt zo'n olievat ja? Zoals de daklozen in 'Murica altijd?
Nee het verschil is dat we hier niet massaal aan inteelt doen. Al heb ik wel bij sommige mijn twijfels.quote:
Maar het is hem dus wel geworden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Eerste keer dat ik hier de straat in kwam voor de bezichting zag ik een naambordje met van die palmboomjes op de achtergrond met de naam Piet en Piet junior. Zei gelijk deze straat gaat hem niet worden
Waarom ben je er dan toch gaan wonen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat we hier niet massaal aan inteelt doen. Al heb ik wel bij sommige mijn twijfels.
In mijn straat wonen ook meerdere generaties van dezelfde familie.:P
Eerste keer dat ik hier de straat in kwam voor de bezichting zag ik een naambordje met van die palmboomjes op de achtergrond met de naam Piet en Piet junior. Zei gelijk deze straat gaat hem niet worden
Ja want ik werd verliefd op mijn huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is hem dus wel geworden?
Oh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer jammer: https://nos.nl/artikel/23(...)enkarspel-in-as.html (wel mooie foto)
Lekker buurtje dan jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:48 schreef bitterbal het volgende:
Dezelfde man van de daklozevibe had 3 dagen terug met een buurvrouw omdat hun honden elkaar bijna hadden aangevallen. Jezus die man ging uit zijn stekker. Hele straat er bij om hem tegen te houden.
En die vrouw is mentaal niet helemaal oke. ook drugs verslaafd dus had wel medelijden met haar.
Hij riep dat die haar huis in de fik zou steken dus misschien treft hij nu de voorbereidingen.
We zouden buren kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:48 schreef bitterbal het volgende:
Dezelfde man van de daklozevibe had 3 dagen terug met een buurvrouw omdat hun honden elkaar bijna hadden aangevallen. Jezus die man ging uit zijn stekker. Hele straat er bij om hem tegen te houden.
En die vrouw is mentaal niet helemaal oke. ook drugs verslaafd dus had wel medelijden met haar.
Hij riep dat die haar huis in de fik zou steken dus misschien treft hij nu de voorbereidingen.
Ah.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer jammer: https://nos.nl/artikel/23(...)enkarspel-in-as.html (wel mooie foto)
Maar het grote voordeel is de sociale controle in deze straat. Das echt bijzonder. We passen allemaal op elkaar en we kunnen allemaal bij elkaar aankloppen.quote:
Hoe gaat het nu met Piet junior?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het grote voordeel is de sociale controle in deze straat. Das echt bijzonder. We passen allemaal op elkaar en we kunnen allemaal bij elkaar aankloppen.
Nou weet ik niet. Piet Junior is helaas meervoudig gehandicapt geloof ik. Zat in een rolstoel en kwam niet zoveel uit. Spastisch ook. Heb hem al een hele tijd niet meer gezien en de rolstoel bus ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Piet junior?
Lief, en herkenbaar. Er zijn momenten dat je zo'n wijk vervloekt (heb hier ook al best vaak de politie moeten bellen als er weer eens gedoe is op straat) maar op de meeste mensen zijn van die Haagse volkswijken fijn! En in ieder geval nooit saai.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:52 schreef bitterbal het volgende:
Dus ben wel blij nu dat ik hier woon.
Toen ik net met nachtdiensten begon bij casino bleef bv de buurman snachts op wachten of ik veilig thuiskwam :p
Ja klopt. Begin was het wat lastig omdat ze alles van je weten en in de gaten houden maar nu vind ik het wel een veilig idee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief, en herkenbaar. Er zijn momenten dat je zo'n wijk vervloekt (heb hier ook al best vaak de politie moeten bellen als er weer eens gedoe is op straat) maar op de meeste mensen zijn van die Haagse volkswijken fijn! En in ieder geval nooit saai.
Wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
maar even de TV aangezet. Word er gewoon nijdig vanZo nep zo gemaakt alles
Niet over opwinden joh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
maar even de TV aangezet. Word er gewoon nijdig vanZo nep zo gemaakt alles
Nou ik vond het begin best lastig om er tussen te komen, het is erg ons kent ons zeg maar. Ook al nodigden ze me wel vaak uit om met ze op de stoep te zitten, euh nee. Maar inmiddels hoor ik er soort van wel bij geloof ik. Op afstandelijke wijze, dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Begin was het wat lastig omdat ze alles van je weten en in de gaten houden maar nu vind ik het wel een veilig idee.
Met een beetje mazzel istie nu dood.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
WTF ik stond uit mijn raam te kijken, was die gast weer bezig met die bommen maar ik zag wel steeds wanneer hij ze aanstak dus schrok niet zo erg steeds, gaat er iets mis ofzo, was echt een soort explosie, denk dat die bij ander vuurwerk kwam. Ben me echt rot geschrokken maar volgens mij geen gewonden. Tril er nog helemaal van.
Nou dat hoop ik toch niet. Volgens mij ging het allemaal net goed, gelukkig!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel istie nu dood.
Redelijk. Al gaat nu nog steeds flink te keer. Het siervuurwerk is wel mooi om te zien vanaf mijn balkon, Maar dat geknal vind ik dus minder.quote:
Hopelijk houdt het snel op.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Al gaat nu nog steeds flink te keer. Het siervuurwerk is wel mooi om te zien vanaf mijn balkon, Maar dat geknal vind ik dus minder.
Nee,ach het houd vanzelf een keer op, dus komt wel goed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk houdt het snel op.
Ik zit inmiddles met een noice cancelling headphones op. Heb je dat ook?
ik ben nog te wakkerquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:59 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat ik ook zo een poging kan wagen
hier nog af en toe wat geknalquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:12 schreef bitterbal het volgende:
Als de straten er om ook kappen met die onzin
jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:13 schreef Molo het volgende:
Iedereen een heel gelukkig en fijn nieuwjaar!![]()
En nu slapen hier
jij ook Moloquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:13 schreef Molo het volgende:
Iedereen een heel gelukkig en fijn nieuwjaar!![]()
En nu slapen hier
Wat een liefde in je 2e post van 2020quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik wens MCH nog vele bans toe in 2020
maar 1 iemand?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:34 schreef MCH het volgende:
Er had iemand op de stoel in de metro gekotst
whuquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:34 schreef MCH het volgende:
Er had iemand op de stoel in de metro gekotst
Was wel weer lekkere gekte inclusief op het perron crack rokende zwervers, gelukkig heeft het hotel een check uit tijd van 2 uur morgenmiddag.quote:
Je opblaaspop vriendin nog heel?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Was wel weer lekkere gekte inclusief op het perron crack rokende zwervers, gelukkig heeft het hotel een check uit tijd van 2 uur morgenmiddag.
Ja, die had ook een bril op.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je opblaaspop vriendin nog heel?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:43 schreef bitterbal het volgende:
Wilde net een pogng wagen om te gaan slapen begonnen ze weer
Same samequote:Op woensdag 1 januari 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen veel leuke, lieve, fijne, warme, geile, mooie, grappige, ontroerende, gezellige, buitengewone, knusse, passievolle, dierbare en gelukkige momentjes toegewenst voor het nieuwe kalenderjaar
die faalde met openen van een nieuw deelquote:
Eindigd hij het jaar toch nog in stijlquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die faalde met openen van een nieuw deel
Ja sorry zat beetje te slapenquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die faalde met openen van een nieuw deel
Jazekers, was pas laat thuis, uur of vijf dus dadelijk nog maar een uurtje plat voordat de sociale verplichtingen van 1 januari weer los barsten.quote:
Vandaar het gehaper op mijn internet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, was pas laat thuis, uur of vijf dus dadelijk nog maar een uurtje plat voordat de sociale verplichtingen van 1 januari weer los barsten.
Nee anders was ik echt wel op de hoogte gebracht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaar het gehaper op mijn internet.
Die ligt uit te slapen tussen twee bloedmooie vrouwen hem kennende.quote:
Twee is wel veel, nooit begrepen deze fantasie trouwens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ligt uit te slapen tussen twee bloedmooie vrouwen hem kennende.
Voor Buda is het dan ook geen fantasie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee is wel veel, nooit begrepen deze fantasie trouwens.
Idd, voor hem is dat een normaal gevolg van een avondje stappen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Buda is het dan ook geen fantasie.
Ik gun het hem en ook dat ze beiden een beetje hetzelfde ruiken, bewegen en behaard zijn anders ben je zo afgeleidquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Buda is het dan ook geen fantasie.
whutquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gun het hem en ook dat ze beiden een beetje hetzelfde ruiken, bewegen en behaard zijn anders ben je zo afgeleid
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet wel waar de voorkeur van uitstraling ligt.
Goorlap is hetquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet wel waar de voorkeur van uitstraling ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |