Komt door de leeftijdquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Fix You eigenlijk best mooi van Coldplay. Mijn Coldplay-haat wordt gek genoeg met het jaar minder.
Duet met Alice Cooperquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
wtf is dat nummer van Lady Gaga hierna en waarom staat het zo hoog?
Die is wel goed hoor. Floor heeft die ook prachtig gecovered.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
en winnaar bij de oscars van dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zat vorig jaar in de film A Star is Born
Deze is tamelijk OK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:07 schreef F1gamer het volgende:
Voordat Coldplay happy peppy platen ging maken
Mooie film vorig jaar en het nummer heeft klasse genoeg om overeind te blijven in de Top2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
Waar ging die over dan? Zegt me niks.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie film vorig jaar en het nummer heeft klasse genoeg om overeind te blijven in de Top2000
Ik maak me ook grote zorgen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
tv loopt wel gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Stream loopt ook 5 minuten achter
Prachtige film, zie je ook hoe mooi lady gaga is. En die 2 nummers erin zijn ook gewoon erg mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lady Gaga speelde daar zelf de hoofdrol in. Ging volgens mij over hoe ze van klein naar grote artiest opgroeidequote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar ging die over dan? Zegt me niks.
Wat soms absoluut niet negatief hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met Chris Martin en toch wel nasale stem
over een oude zanger die een jonge zangeres neuktquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De geboorte van een Ster,quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
biografisch ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lady Gaga speelde daar zelf de hoofdrol in. Ging volgens mij over hoe ze van klein naar grote artiest opgroeide
quote:
Thanks voor de nuttige inbreng weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
over een oude zanger die een jonge zangeres neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |