Ja hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zijn het hoofdzakelijk volwassen mannen die vuurwerk afsteken. Zo blij als een kind.
Je kan maar ergens blij van worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zijn het hoofdzakelijk volwassen mannen die vuurwerk afsteken. Zo blij als een kind.
Het zijn dan ook wel allemaal lui die op het randje zitten, of net er overheen hoor. Die knauwen zo enorm, dat ze onverstaanbaar zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier ookdat is het debiele altijd
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn dan ook wel allemaal lui die op het randje zitten, of net er overheen hoor. Die knauwen zo enorm, dat ze onverstaanbaar zijn.
exota dat vond ik lekker!!!! maar ging uit de handel vanwege ontploffende flessen o.i.d.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schalen met hartig. Binnen massaal roken.Pepsels. Exota.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een hobby voor boze witte mannen die ook naar boze witte mannen muziek luisteren.
Daarom hebben ze dit jaar ook zo idioot veel gekocht. Ze zijn bang dat ze hun witte mannen dingen niet meer mogen doen omdat ze worden onderdrukt door de vrouwen en de gutmenschen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een hobby voor boze witte mannen die ook naar boze witte mannen muziek luisteren.
Yep. En áls ze klapten mocht je hopen dat je niet in de buurt stond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
exota dat vond ik lekker!!!! maar ging uit de handel vanwege ontploffende flessen o.i.d.
Nee voor dieren is het echt een drama, zeker voor honden probeer die maar eens uit te laten danquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Hier knalt het behoorlijk, vind de hond niet leuk kan ik je vertellen...en ik daardoor ook niet.
Heb geen eens make-up op johquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even je eyeliner uitwrijven maar dan
Bleek tijdens de voorverkoop al dat het om minimaal 5% extra ging.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dit jaar ook zo idioot veel gekocht. Ze zijn bang dat ze hun witte mannen dingen niet meer mogen doen omdat ze worden onderdrukt door de vrouwen en de gutmenschen.
In Spanje wordt het hele jaar door vuurwerk afgestoken volgens mij, voor elke feestdag die ze hebben lijkt wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
Vooral een Nederlands gebruik volgens mij.... Overal in de wereld zijn er centrale shows ...
We hebben haar voor 6 uur in het buitengebied uitgelaten kon ze ook nog lekker los, dat gaat goed. Nu moet ze wachten tot het rustiger wordt want haar hier in de buurt uitlaten is een drama.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee voor dieren is het echt een drama, zeker voor honden probeer die maar eens uit te laten dan
Hier zit er ook nog de zooi uit Duitsland bij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bleek tijdens de voorverkoop al dat het om minimaal 5% extra ging.
Dat is ook elk jaar mee aan het wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zit er ook nog de zooi uit Duitsland bij.
Heb ik ook gedaan. Met de auto stukje naar buiten gereden. Ze was tot nu toe nooit bang, maar sinds er van de week vuurwerk naar haar gegooid is dat met een harde knal afging is het buiten geen doen. 10 jaar nooit bang geweest. En nu door een stelletje onverlatenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben haar voor 6 uur in het buitengebied uitgelaten kon ze ook nog lekker los, dat gaat goed. Nu moet ze wachten tot het rustiger wordt want haar hier in de buurt uitlaten is een drama.
In het Midden-Oosten en Afrika doen ze dat gewoon met machinegewerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
In Spanje wordt het hele jaar door vuurwerk afgestoken volgens mij, voor elke feestdag die ze hebben lijkt wel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
Ach met oud & nieuw moet ik altijd even aan mijn vaderdenken...die was dol op vuurwerk. Denk dat ik er daarom niet zo'n moeite mee heb. Het normale dan he...niet die illegale rotzooi.
Het geluidseffect is wel het zelfde zeg maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten en Afrika doen ze dat gewoon met machine geweren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Met de auto stukje naar buiten gereden. Ze was tot nu toe nooit bang, maar sinds er van de week vuurwerk naar haar gegooid is dat met een harde knal afging is het buiten geen doen. 10 jaar nooit bang geweest. En nu door een stelletje onverlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |