quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lol at the spoilert!
Topicreeks: Het Grote Social Media-topic
geeft je ook een overzicht van alle topics
Ze kan draaien en geeft zichzelf helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
Volgens mij gaan er een hoop oudUtopianen naar Andrea toe met draaien, zijn er al aardig wat die dit ook delen.
Ja vind ik ook, gun het haar van hartequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat scheelt weer werk in het nieuwe jaar![]()
oleee
echt die beentjes vielen mij ook al opquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef DaniqueV het volgende:
Heeft Bill nu weer van die iele dunne beentjes, ze is altijd al best skinny maar voor mij lijkt het nu nog magerder dan normaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja schrik ervan hoe knokkelig en dun het eruit zietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt die beentjes vielen mij ook al op
wel blije foto's![]()
jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
Rooms: Lieve, wat ga je halen?
Cemal: een gelukslot!
Ja een geluksschot heeft die al gedaan, 2020 is hun babyjaar
[ afbeelding ]
Dat was de laatste van 2019, ik ga mij klaarmaken voor oudjaarsavond, voor iedereen die hier leest, goede jaarwisseling en een goed, gezond en liefdesvol 2020, tot volgend jaar weer![]()
![]()
jeej mcdonaldsquote:
zijn de 2 samen gezogen? man manquote:
fijne 2020 marioquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de 2 samen gezogen? man man
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeej mcdonalds
typisch frennie
hij hebt tenminste euro's om te rollen. je zal maar met je bitcoins bij de mac staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch Richman ook.Die kijkt niet op een paar eurotjes meer of minder. Die trakteert zijn bezoek op een keiduur bezoek aan McDonalds, gewoon omdat het kan, geld moet rollen, respect. .
WTF wie is dat ?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:41 schreef mario390 het volgende:
teveel alkohol in tirol![]()
![]()
[ afbeelding ]
ach onze dikke rapper zoekt zijn heil bij echte dikke buikjesquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:58 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zwanger.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:21 schreef magnaal het volgende:
Ik moet nu al diep graven in mijn geheugen, om mensen te herkennen..Wat erg..
En wil Romy nu zwanger zijn of wil ze een kind?
Ja Geile Sas en Geile Max, de Geile vrijwilligstersquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:05 schreef DaniqueV het volgende:
Bij Merel gaan er al verschillende mensen los op Jessie? Hij is vanavond gezien met Saskia in NIjmegen, gezoend hebben ze ook zeggen ze.
Geen idee wie Saskia moet zijn, begrijp uit een reactie kwam ze ook in Utopia? Is dit soms die vrijwilligster die niet meer mocht komen van Merel?
Zag wel dat er ene Saskia reageert op Romy dat ze onderweg naar haar is.
En Gina en Beau hebben het steeds over, er zijn daar in het huis 3 stelletjes
Middelste stelletje zijn Cemal en Romy, dan heb je nog die Maurice en Jessie denk ik?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/B6vEKhppc5s/
Aha, dus toch die meid. Ik heb dat helemaal niet mee gekregen, ja later dan dat er meiden niet meer mochten komen van Merel. Is dit dan dezelfde meid die toen aan Jessie een briefje wilde geven met haar telefoonnummer en dat ze hem na Utopia ook wilde zien en zo?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja Geile Sas en Geile Max, de Geile vrijwilligsters![]()
Meertje moest die twee niet meer hebben op het terrein
reactie van Jessie hierop......quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:08 schreef juul. het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6soVIHhRiq/?igshid=llboit4sao15.
Hoe toevallig![]()
Kan je dit bericht misschien plaatsen? Ik zit niet op instagram, kan het niet lezen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:08 schreef juul. het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6soVIHhRiq/?igshid=llboit4sao15.
Hoe toevallig![]()
Ja klopt dat is ze, ging wat fout bij mij met quoten, moest het weghalen hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan je dit bericht misschien plaatsen? Ik zit niet op instagram, kan het niet lezen.
Dank je DaniqueV, links op de foto is Saskia?
Dus Romy kent haar van het huren van een verhuiswagen, en Jessie haar als bezoekster?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:25 schreef DaniqueV het volgende:
Vond dit nu ook, ze heeft weg van Beau zo te zien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus Romy kent haar van het huren van een verhuiswagen, en Jessie haar als bezoekster?
Allemaal wel héél toevallig.
Zijn er verder nog foto's van het draaien Andrea De Kroon Rembrandtplein? Mylene in Amsterdam?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja klopt dat is ze, ging wat fout bij mij met quoten, moest het weghalen hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |