Tijd om stand-ba-mi te draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ruik de bami al, volgens mij gaan we zo eten
Kyteman is al geweest #152quote:
En dan krijgen we zo RATM waarschijnlijk nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik; ik moet nog vegen en afwassen en opruimen en douchen.
Ook ik; EXXXXXXITLIGHT ENTER NIIIIIIIIIGHT![]()
![]()
![]()
Hier ook, moet over twee uur weg en nog van alles doen maar kan de tijd niet vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
Eerst deze bamischijf afluisteren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ruik de bami al, volgens mij gaan we zo eten
Lady of the nightquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik heb nog 2.5 uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan krijgen we zo RATM waarschijnlijk nog.
Not sure.quote:
Godverdomme, jeugdtrauma's spelen meteen weer opquote:
neuh, moesten helaas nog ergens op wachten het laatste uurquote:
Zometeen als Kensington Sorry zegt heb je een paar minuten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook, moet over twee uur weg en nog van alles doen maar kan de tijd niet vinden.
Hupsend op de bank met een halve liter. Triest wel.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik overleef het graag nog tot na de jaarwisseling
Dan ga ik even wat pijltjes in een bord speren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen als Kensington Sorry zegt heb je een paar minuten.
Jij snapt mij next levelquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook, moet over twee uur weg en nog van alles doen maar kan de tijd niet vinden.
Hier niet veel andersquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Newone82 het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen met oud op nieuw?
Hier voor het eerst sinds 3 jaar gewoon thuis met vriendin. Vorige jaren of bij familie of stad in.
TRIEST?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hupsend op de bank met een halve liter. Triest wel.
Ik ga naar een huisfeestje met vrienden. Ik ga niet lam worden maar wel natuurlijk een paar biertjes meedoen en een beetje normaal het nieuwe jaar ingaan. Hopelijk met top 2000 op want die vriend is ook een top 2000 fan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Newone82 het volgende:
Hier voor het eerst sinds 3 jaar gewoon thuis met vriendin. Vorige jaren of bij familie of stad in.
Gourmetten en bier drinkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat overleef je welquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Cee het volgende:
Ik zou dit zo graag eens live meemaken maar ik ben bang dat ik het niet overleef.
Ik kon er niet van slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |