Pleased to meet youquote:
Ik weet zelfs niet eens wie Olcay is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen heeft het ook maar over 'het zusje van Olcay'. Volgens mij weet niemand hoe ze heet
Dat vind ik er ook altijd zo naar aan, ik blijf dit jaar lekker thuis met een fles Champagnequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen plannen zijn ook plannen
Oud en nieuw is best een raar feest, dat verplichte is altijd zo vervelend
Zou je haar doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat zusje van Olcay heeft zo'n kindergezichtje
Houden zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet eens wie Olcay is.
Zie je toch en hoor je. Yes. Dus hij neukt haar zus en doet het op de radio met haar zus😂quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die Georgina het zusje van Olcay?
Yes en nu je die naam zo noemt, beetje het gezichtje van Georgina Verbaan 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die Georgina het zusje van Olcay?
Ik zet het ook niet vrijwillig op, maar als het oudere werk zo ergens langskomt kan ik het wel aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt zin gehad om door het oeuvre van Bløf heen te ploegen. Ik hoor wel eens wat voorbij komen en dan vind ik het best haha.
M'n schoenen zijn gejatquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze zwaar aan de drugs zaten bij het schrijven van die tekst, dat maakt het iets begrijpelijker voor me
Het wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe is het met de mist bij jullie?
Hier is de school tegenover niet meer te zien
Zicht minder dan 10 meter, gok ik zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe is het met de mist bij jullie?
Hier is de school tegenover niet meer te zien
Zometeen na Killing in the Name kunnen ze ons opvegen denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |