grapje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Alcoholvrij wijntje met de buuf gedronken.
Sta ik nog wel op 1?![]()
Oh dat is wel minderquote:
quote:
man man man soms in nederland geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Vind Dire Straits verschrikkelijk.
komt nog en keer Golden earring?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Het eerstvolgende nummer dat ik goed vind is Radar Love, dat duurt nog wel even.
Het gaat hier nu wel los met het vuurwerk.
Ja, so what. Dus dan moet ik ze maar goed vinden? Zijn ze nooit in Wenen geweest of zo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man man soms in nederland geweest
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
komt nog en keer Golden earring?
Ben je al aan het drinken? Ouwe zuipschuit van me.quote:
erst 1 radlerquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je al aan het drinken? Ouwe zuipschuit van me.
Dat schreef jij een paar dagen geleden, moest ik nu aan denken en moest hard lachen.quote:
Ik ben geen stoelengooier.quote:
Eet smakelijk, groeten aan mutti.quote:
Hooguit een deur soms. En dan niet thuis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Plantenbakken, servies, wattenballetjes....
Dat sorteert geen effect.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:18 schreef aKboR het volgende:
Om met de deur in huis te vallen...
Waarom niet je eigen deuren?
Van het gelijke Grrrrrrrr. Kom je nog wel even dronken langs vannacht?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben feest vieren, fijne jaarwisseling DTS!~![]()
Dat zal er vanaf hangen hoe laat ik thuiskomquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van het gelijke Grrrrrrrr. Kom je nog wel even dronken langs vannacht?
Ik hou wel van een beetje drama.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het effect is stoom afblazen. (maak alleen je eigen, vervangbare, dingn stuk.)
Niet te veel aan de bolkes geven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal er vanaf hangen hoe laat ik thuiskom
Zet maar in je foon dat zodra je dronken bent je een post plaatst, kan me niet schelen waar je bent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal er vanaf hangen hoe laat ik thuiskom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |