KLOPT!quote:
Lukt mij op m'n mobiel ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ik met npo plus ook geen top 2000 kijken kann ik zie nur altijd de kleine beeld rechts![]()
![]()
ik gaa ook niks betalen vor de conjos
Eerst Kensington.quote:
Vind er ook geen ruk aan.quote:
Dit vind ik ook niks idd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind er ook geen ruk aan.Fast forward met die ellende.
Ja. Slotje.quote:
bij enter sandman heeft nu bij me de kamer gewackeltquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind er ook geen ruk aan.Fast forward met die ellende.
Oke mooi. Dan kom ik morgen wel weer terug om m'n prijs in ontvangst te nemenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:41 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van je
2 januari pas. Meneer heeft zich al geëxcuseerd voor excessief drankgebruik en de daaropvolgende kater.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke mooi. Dan kom ik morgen wel weer terug om m'n prijs in ontvangst te nemen
Wat een contrast met hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staat wel op steeds meer plekken waar water 'hoort' te staan water ja. Maar het is nog steeds lang niet verzadigd. En kom ook nog genoeg compleet droge sloten tegen. Diepe sloten ook, van het soort waar je niet met je zatte ballen in moet fietsen omdat je het dan moeilijk gaat krijgen met weer eruit komen.
Dus kan nog wel meer bij.
Wifi onder De Hef?quote:
Ik geniet er van. Allemaal generale repetitie voor 00.00quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef InverHouse het volgende:
Lijkt elk jaar minder te worden, maar de knallen worden heftiger.
Dan gaat het pas echt losquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geniet er van. Allemaal generale repetitie voor 00.00
Vond dat wel grappig jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
KOM DAN VRIEND, KOM NU!
Ik dacht de eerste keer wie hoor ik nu schreeuwen.
Zit jij nu ook stiekem de Top 2000 te luisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig ja
Vuile pannenkoek 😂
Hij blijft netjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig ja
Vuile pannenkoek 😂
Ja had nu even half uurtje geluisterd. Eerste keer dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit jij nu ook stiekem de Top 2000 te luisteren?
Van Gerwen liep ook al te pannenkoeken.quote:
Hup, wegwezen, ze zitten weer op jou te wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had nu even half uurtje geluisterd. Eerste keer dit jaar
Enjoy!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe lieve mensen en alle goeds voor een liefdevol nieuwjaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |