ook vierschanzentoernee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
Morgen lekker skieen kijken terwijl ik dat normaal nooit kijk
#traditie
Kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Master of Puppets is de Bohemian Rhapsody van thrash metal.
Pittige waarheden hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Master of Puppets is de Bohemian Rhapsody van thrash metal.
*HIGH FIVE*quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch zeker 2 uur effectief gewerkt vandaag
Ahja, nu weet ik welke het is!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een enorme bak herrie, maar dan wel van het goede soort![]()
Eerst nieuwjaarsconcert, dan skispringenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
quote:
Het vorige uurtje was niet voor niets een unicum hèquote:
Wat is het nieuwjaarsconcert voor muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eerst nieuwjaarsconcert, dan skispringen
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.quote:
Vannacht de buurvrouw zoenen, doe ik anders ook nooit...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
Touchéquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vorige uurtje was niet voor niets een unicum hè
En is jouw traditie ook dat je ieder jaar aan medekijkers moet uitleggen hoe de puntentelling werkt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
Ze zagen er geen brood meer inquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe rude om iemand op 31 december te ontslaan. Gunstige ontslagregels nog zeker?
Nee dat snap ik zelf ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En is jouw traditie ook dat je ieder jaar aan medekijkers moet uitleggen hoe de puntentelling werkt?
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Straisquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.
Morgen Van Gerwen wereldkampioen zien worden, ook traditiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
@heywoodu leg eens uit bitte 🥺quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat snap ik zelf ook nog steeds niet
Morgen vanaf 11.15quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is het nieuwjaarsconcert voor muziek
Ik vind het gewoon leuk om te CSL'en en hier een beetje te ouwehoerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Soms snap ik niet waarom jij naar de top 2000 luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |