Bedankt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Which doctor?quote:
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Master of Puppets is de Bohemian Rhapsody van thrash metal.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Strais
Close, but no cigar.quote:
MultifoCAAAAAALe bril.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
IK BEN ECHT AL DIE RECLAMES KOTS EN KOTS BEU
Ben KITN wat later begonnen te waarderen, dus misschien is het wel recency bias.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
KITN is ook geweldig headbangen, maar geen meesterwerk a la MoP
Neem een voedselbon en praat met godquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
IK BEN ECHT AL DIE RECLAMES KOTS EN KOTS BEU
En ten derde: de schoonheid van je sprong telt ook mee, want jurysport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Hadden we dit gesprek gister niet ook al?quote:
Albertooooquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OMEKOT NEE!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef skysherrif het volgende:
Er schijnt ook een schansspringende wielrenner te zijn
WISTEN JULLIE DAT????!
Neequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef skysherrif het volgende:
Er schijnt ook een schansspringende wielrenner te zijn
WISTEN JULLIE DAT????!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |