Jackiequote:
Heeft op 63 gestaanquote:
Niet in het doucheputje zitten, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef alpeko het volgende:
Edit nog steeds te vroeg uit de douche. Mager uur
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben niet echt Aminam fan, maar dit is top
Volgend jaar de eerste Borsato-vrije top 100 sinds jaaaaaren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest van het jaar is Borsatovrij![]()
![]()
![]()
![]()
Prussian Blue...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jezus, dat is oud. Die twee waren toch het uithangbord van één of ander arisch groepje in de VS?
Waarschijnlijk allebei getrouwd met bubba tegenwoordig. [ afbeelding ]
Nootjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke hebben jullie het liefst, die met nootjes, de crunchy of gewoon de bruine?
Gewoon met nootjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke hebben jullie het liefst, die met nootjes, de crunchy of gewoon de bruine?
Ik ben de pindakaasfanaticus hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eminem is toch een blanke?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gewonequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was ie Borsatovrijquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgend jaar de eerste Borsato-vrije top 100 sinds jaaaaaren?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
Niet mijn favoriet , maar wel leuk deze van Aminam
Even wat gerepareerd hier en daar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben niet echt Aminam fan , maar dit is top
de normale.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
mocht van mij eigenlijk iets lager, maar ik heb m er graag in, gezien het feit dat Normaal er 3 keer in staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:23 schreef Kyran het volgende:
Hoort wel een eminem nummer in top 100 dus mooi dit
Ik hoef die uitweidingen over je toiletbezoek hier niet te zienquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee joh, beetje indoctrinatie van de ouders. Nu ze na kunnen denken zijn ze vrij progressiefquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jezus, dat is oud. Die twee waren toch het uithangbord van één of ander arisch groepje in de VS?
Waarschijnlijk allebei getrouwd met bubba tegenwoordig. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |